Η Black Friday είναι η κορυφαία μέρα για τους online αγοραστές για να εγκαταστήσουν μια εφαρμογή και σημειώνει διπλάσιο αριθμό από τον ημερήσιο μέσο ρυθμό εγκατάστασης τον Οκτώβριο, σύμφωνα με μια νέα μελέτη από την Airship, ένα mobile app development και engagement vendor.

Πώς τα Black Friday app downloads είναι διαφορετικά

Η μελέτη αυτή διαπίστωσε ότι η Black Friday είναι η κορυφαία ημέρα για τους καταναλωτές που κατεβάζουν εφαρμογές αγορών. Όμως, αυτοί οι αγοραστές είναι λιγότερο πιθανό να ανοίξουν την εφαρμογή έναν μήνα αργότερα σε σύγκριση με τους αγοραστές εφαρμογών πριν από τις γιορτές.

Την εβδομάδα 19-25 Νοεμβρίου 2023, οι αγοραστές κατέβασαν εφαρμογές 40% περισσότερες φορές από τον εβδομαδιαίο μέσο όρο του Οκτωβρίου 2023 σύμφωνα με όσα διαβάσαμε στο digitalcommerce360. Το 2023, η Ημέρα των Ευχαριστιών ήταν στις 23 Νοεμβρίου και η επόμενη μέρα, γνωστή ως Black Friday, ήταν στις 24 Νοεμβρίου.

Άξιο αναφοράς αποτελεί το εύρημα μιας έρευνας, σύμφωνα με την οποία το μεγαλύτερο 5% των subscription app παράγει 200 ​​φορές τα έσοδα από το χαμηλότερο τεταρτημόριο μετά το πρώτο έτος, ενώ τα μέσα μηνιαία έσοδα που δημιουργεί μια εφαρμογή μετά από 12 μήνες είναι μικρότερα από 50$.

Έρευνα: Πολλά subscription mobile app δεν κερδίζουν χρήματα
Τα περισσότερα συνδρομητικά app για κινητά δεν κερδίζουν χρήματα, σύμφωνα με νέα αναφορά

Πώς διαφέρουν οι λήψεις των Black Friday app

Το Airship ανέλυσε 88 εφαρμογές αγορών με τουλάχιστον 100.000 μηνιαίους ενεργούς χρήστες και είχε τουλάχιστον 1.000 λήψεις εφαρμογής από νέους χρήστες. Η ανάλυση περιελάμβανε 63 εκατομμύρια νέους χρήστες εφαρμογών που αποκτήθηκαν από την 1η Οκτωβρίου έως τις 27 Νοεμβρίου 2023 και τα ποσοστά αφοσίωσης τους στην εφαρμογή έως τον Φεβρουάριο του 2024.

Τέσσερις εβδομάδες αφότου ένας αγοραστής δημιούργησε για πρώτη φορά την εφαρμογή, το 19% των αγοραστών που κατέβασαν την εφαρμογή την εβδομάδα γύρω από την Black Friday εξακολουθούσαν να ανοίγουν την εφαρμογή τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα σε σύγκριση με ποσοστό διατήρησης 20% για τους χρήστες που δεν κατέβασαν εφαρμογές αιχμής.

Καθώς περνούν οι εβδομάδες, οι pre-holiday installers είναι συνεχώς πιο πιθανό να έχουν ανοίξει την εφαρμογή από εκείνους που εγκατέστησαν την εφαρμογή κατά τη διάρκεια της Black Friday, με διαφορά μεταξύ δύο και τεσσάρων ποσοστιαίων μονάδων.

Average weekly retention rates vary for shopping apps based on peak week vs. pre-holiday first use
source: digitalcommerce360.com / Airship Study

Ο Corey Gault, αντιπρόεδρος επικοινωνίας στην Airship, λέει ότι αυτή η διαφορά δείχνει μια σημαντική διαφορά μεταξύ των peak-season app shoppers και non-peak season shoppers.

«Στατιστικά μιλώντας, μερικές ποσοστιαίες μονάδες μπορεί να φαίνονται ασήμαντες, αλλά ο τελικός αντίκτυπος για τους λιανοπωλητές είναι δραματικός», λέει ο Gault.

Πώς χρησιμοποιούν οι αγοραστές τα Black Friday app

«Πολλές διαδρομές πελατών μπορεί να είναι παρόμοιες σε διαφορετικές ομάδες χρηστών, όπως η παρακολούθηση μετά την αγορά, η δημιουργία λογαριασμού ή τα εγκαταλελειμμένα καλάθια αγορών, αλλά η αντίληψη, η κατανόηση και τα κίνητρα διαφορετικών συνόλων πελατών μπορεί και συχνά ποικίλλουν — αναγνωρίζοντας τη μοναδικότητά τους πολύ δρόμο για την πρόοδό τους στον κύκλο ζωής της εφαρμογής», λέει ο Gault.

Οι έμποροι λιανικής θα μπορούσαν επίσης να δημιουργήσουν προσαρμοσμένες σελίδες προϊόντων εντός της εφαρμογής για διαφορετικούς τύπους αγοραστών που ταιριάζουν με τις λέξεις-κλειδιά ή τα κανάλια marketing που ώθησαν τους αγοραστές να κατεβάσουν την εφαρμογή, λέει ο Gault. Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε υψηλότερο conversion και χαμηλότερο κόστος ανά εγκατάσταση, λέει.

«Ομοίως, όταν οι ειδοποιήσεις είναι εξατομικευμένες και στοχεύουν, για παράδειγμα, σε πρόσφατη συμπεριφορά, έχουν 79% αύξηση σε σχέση με τα μηνύματα που μεταδίδονται σε όλους», λέει.

Οι έμποροι λιανικής πρέπει να επιδείξουν τη συνάφεια της εφαρμογής τους γρήγορα, καθώς το 57% των καταναλωτών χρησιμοποιεί μια εφαρμογή μόνο μία ή δύο φορές πριν αποφασίσει αν θα τη διαγράψει, σύμφωνα με την έρευνα της Airship το 2023 σε 11.000 παγκόσμιους καταναλωτές.

Τα Black Friday app ένας δημοφιλής τρόπος για τους online λιανοπωλητές να πωλούν, να διατηρούν και να εμπορεύονται στους αγοραστές. Στο Top 1000 , 258 διαδικτυακοί έμποροι λιανικής έχουν μια εφαρμογή. Αλλά οι περισσότεροι έμποροι λιανικής με εφαρμογές είναι οι μεγαλύτεροι, με 201 από αυτούς τους λιανοπωλητές να κατατάσσονται στους 500 κορυφαίους .

Στην πραγματικότητα, από τους μεγαλύτερους online λιανοπωλητές που κατατάσσονται στις θέσεις 1-100, 79 από αυτούς προσφέρουν εφαρμογή αγορών για κινητά και 21 από αυτούς όχι, σύμφωνα με το Top500guide.com. Το Top 1000 είναι η βάση δεδομένων Digital Commerce που κατατάσσει τους μεγαλύτερους online λιανοπωλητές της Βόρειας Αμερικής.