​Πώς βοηθούν τα eshop και τις online αγορές νέες καινοτόμες λύσεις 3D και AR;

Οι online αγορές συνεχίζουν να κυριαρχούν στο λιανικό εμπόριο και αυτό συμβάλει στις ολοένα και πιο υψηλές προσδοκίες των καταναλωτών από τα brand, με τους καταναλωτές να λένε ναι σε λύσεις που διευκολύνουν. Έτσι, τα brand αναζητούν συνεχώς νέος τρόπους για να συνδυάσουν online και offline για να προσφέρουν τις μέγιστες δυνατές εμπειρίες στους πελάτες.

Στο μέτωπο αυτό έρχεται να βοηθήσει η νέα πλατφόρμα plug-and-play της Fibbl, μιας τεχνολογικής εταιρείας με έδρα την Στοκχόλμη. Είναι μία από τις πρώτες παγκοσμίως που ενσωματώσει το 3D και AR στο eCommerce. Οι κλιμακούμενες τεχνολογίες 3D και διευρυμένης πραγματικότητας XR της Fibbl βοηθούν τους πωλητές να δημιουργούν καθηλωτικές εμπειρίες για τους πελάτες που ανταγωνίζονται τις αλληλεπιδράσεις στο κατάστημα και να αντιμετωπίζουν σημαντικές προκλήσεις του λιανεμπορίου, όπως τα υψηλά ποσοστά επιστροφών και οι δαπανηρές διαδικασίες marketing.

Τι προσδοκούν οι καταναλωτές στο online shopping το 2025;
Το 2025 έφτασε και πλέον οι καταναλωτές διατυπώνουν τις προσδοκίες τους από το online shopping για το νέο κύκλο πωλήσεων που ξεκινά.

Πώς ωφελεί ένα eshop η υιοθέτηση μιας τέτοιας τεχνολογίας;

Τέτοιες τεχνολογίες είναι πολύ ευεργετικές για τις online πωλήσεις καθώς ένα από τα κύρια πλεονεκτήματα είναι ότι βελτιώνουν την απεικόνιση των προϊόντων. Τα μοντέλα 3D μπορούν να αντικαταστήσουν τις πολλαπλές εικόνες που χρειάζονται για να αποκτήσει το κοινό μια ορθή οπτική από κάθε γωνία του προϊόντος. Έτσι, επιτρέπει μια πιο ρεαλιστική επεικόνιση των προϊόντων, κάνοντας πιο επιτυχείς τις online αγορές. Μάλιστα, η εταιρεία ανέφερε ότι ο χρόνος που δαπανάται στις σελίδες προϊόντων αυξήθηκε κατά 80% μετά την ενσωμάτωση της λύσης 3D της εταιρείας, οδηγώντας σε υψηλότερες μετατροπές και χαμηλότερα ποσοστά επιστροφών.

Συχνά, οι 3D και AR απεικονίσεις δεν ενσωματώνονταν σε μεγάλο εύρος λόγω του χρόνου που απαιτούνταν για μια τέτοια διαδικασία. Μέσα από μια τεχνολογία όπως το Fibbl όμως, η δημιουργία τέτοιων αρχείων γίνεται πολύ πιο εύκολα και γρήγορα. Και καθώς πλέον τα αρχεία είναι πιο ευρέως διαθέσιμα, μπορείτε και να τα μοιραστείτε και με επιμέρους τμήματα όπως το marketing για τη δημιουργία πρόσθετου content marketing και εμπειριών CGI.

Πηγή: Footwear News

Στόχος λοιπόν είναι να γεφυρωθεί το χάσμα μεταξύ της φυσικής εμπειρίας με το άγγιγμα και τη δοκιμή ενός προϊόντος και της πολύ λιγότερο απτικής ψηφιακής εμπειρίας προϊόντων που έχει γίνει η νέα καθημερινότητα. Το εκπληκτικό είναι ότι οι τεχνολογίες αυτές μπορούν να μειώσουν σημαντικά τα ποσοστά επιστροφών στις online αγορές. Ιδίως στο χώρο της μόδας μια τέτοια λειτουργία μπορεί να αποβεί σωτήρια, όταν συνδυάζεται και με τεχνολογία try-on καθώς ο χρήστης μπορεί να δει πώς συνδυάζεται με το στυλ και το σωματότυπό του.

Επιτρέπει επίσης στα eshop να μειώνει τα κόστη από τις παραδοσιακές φωτογραφήσεις προϊόντων και το αποτελεσμά δίνει αρχεία που μπορούν να αξιοποιηθούν πιο αποτελεσματικά σε omnichannel στρατηγικές και δοκιμές A/B testing.