56% των eshop αδυνατούν να διορθώσουν τις αποτυχημένες πληρωμές
Πολύ πιθανόν να έχει συμβεί και εσάς, να πραγματοποιείτε κάποια αγορά και να απορρίπτεται στο checkout, όχι λόγω χρηματικής απάτης αλλά λόγω λανθασμένης απόρριψης.
Τέτοιες συναλλαγές που είναι νόμιμες αλλά χαρακτηρίζονται ως δόλιες, δεν είναι επωφελείς καθώς αποθαρρύνουν έναν πελάτη από το να επιστρέψει καθώς απογοητεύεται, γεγονός που αντανακλάται και στα έσοδα, σύμφωνα με μια έκθεση συνεργασία ανάμεσα στις PYMNTS Intelligence και Nuvei.
Όπως δείχνουν τα δεδομένα, αυτές οι ενέργειες έχουν σημαντικό αντίκτυπο στις κερδοφορίες των eCommerce επιχειρήσεων. Εκτιμάται ότι στις ΗΠΑ μόνο σχεδόν $160 δισ. δολαρίων εκτέθηκαν σε κίνδυνο λόγω ψευδών μειώσεων ετησίως, με το $81 δισ. από αυτά να χάνονται παρά τις όποιες προσπάθειες ανάκτησης.
Δεν είναι όμως μόνο το χρηματικό κομμάτι. Υπάρχουν κι άλλες περαιτέρω αρνητικές επιπτώσεις, όπως ζημιά στη φήμη μιας εταιρείας σύμφωνα με ένα 62% των ερωτηθέντων, αύξηση στο φόρτο εργασίας του προσωπικού σύμφωνα με ένα 59% και δαπάνες που σχετίζονται με την παρακολούθηση και την επίλυση αποτυχημένων πληρωμών από αναφορές από ένα 56%.
Ως βασικοί παράγοντες αναφέρονται ένα μείγμα πιθανής απάτης και τυπογραφικών λαθών και αυτήν τη στιγμή, το 89% των online πωλητών χρησιμοποιεί διάφορα εργαλεία ελέγχου για να εντοπίζει αυτές τις αιτίες.
Όμως, ένα 56% των επιχειρήσεων στηρίζεται μόνο σε εργαλεία screening που εντοπίζουν τυπογραφικά λάθη και παραβλέπουν το ενδεχόμενο απάτης ως πιθανό αίτιο. Παρομοίως, ένα 10% εξαρτάται εντελώς από τέτοια εργαλεία, αφήνοντας έτσι ένα 22% των συνολικών επιχειρήσεων να είναι κατάλληλα εξοπλισμένοι για εντοπισμό και των δυο καθώς το εναπομείναν 11% δεν αξιοποιεί κανένα τεχνολογικό μέτρο.
Επομένως, σε ένα τέτοιο πλαίσιο, κρίνεται απαραίτητη η χρήση αποτελεσματικών εργαλείων ώστε να ελαχιστοποιούνται οι αποτυχημένες πληρωμές. Όσες επιχειρήσεις το έχουν επιτύχει, μιλούν για τη σημασία τέτοιων συνεργασιών και φυσικά διαθέτουν και τα αποτελέσματα για να υποστηρίξουν τα θετικά τέτοιων μέτρων.
Μέσα από την έρευνα αποκαλύφθηκε ότι το 86% των εταιρειών θεωρεί ότι η αυξημένη κερδοφορία μέσα στο τελευταίο χρόνο αποδίδεται στο προληπτικό έλεγχο από τους παρόχους υπηρεσιών πληρωμών (PSP). Αυτοί οι πάροχοι παίζουν ζωτικό ρόλο για να ενισχυθούν τα οικονομικά έσοδα των πωλητών, καθώς προσφέρουν μια ολοκληρωμένη προσέγγιση γύρω από τη διαχείριση της απάτης και της ελαχιστοποίησης των ψευδών απορρίψεων.
Οι online πωλητές εξακολουθούν να βιώνουν αβεβαιότητα γύρω από αποτυχημένες πληρωμές λόγω πιθανών απατών και ψευδών απορρίψεων παρά τη στήριξη των PSP. Στην έκθεση διαπιστώνεται ότι το 82% των επιχειρήσεων αναφέρουν ότι είναι δύσκολο να προσδιορίσουν τη βασική αιτία, παρά τις αλυσιδωτές επιπτώσεις που παρατηρούν μετέπειτα στα έσοδα.
Επομένως, για να δουν βελτίωση οι επιχειρήσεις στην εμπειρία των πελατών και τα έσοδα πρέπει να δώσουν προτεραιότητα στις καινοτομίες των εργαλείων καταπολέμησης της απάτης. Αναφέρεται ότι οι πωλητές επιχειρούν να καινοτομήσουν με τα εργαλεία για να καταπολεμήσουν την απάτη μέσα στο προσεχές διάστημα και αυτές οι αναβαθμίσεις θα βοηθήσουν με την ελαχιστοποίηση της απάτης και των ψευδών απορρίψεων, βελτιώνοντας εν τέλει την εμπειρία πληρωμών των πελατών.