Καυτή πατάτα σερβίρει η pay-later πλατφόρμα Sezzle στην eCommerce πλατφόρμα Shopify, καθώς κατέθεσε μήνυση ενάντια στη δεύτερη κατηγορώντας την ότι προβαίνει σε μονοπωλιακές και αντιανταγωνιστικές πρακτικές για τον περιορισμό του ανταγωνισμού στις επιλογές Buy now, pay later εντός της πλατφόρμα της, μαθαίνουμε από το PYMNTS.

Σε γκρι νερά βαδίζει το Shopify

Μέσα από δελτίο τύπου, η Sezzle ζητά ασφαλιστικά μέτρα για να εμποδίσει το Shopify, που πρόσφατα προχώρησε σε συνεργασία με την DHL για καλύτερες παραδόσεις, να συνεχίσει αυτή την υποτιθέμενη συμπεριφορά, ενώ η αγωγή ζητά τριπλάσια αποζημίωση, δηλαδή αποζημίωση τριπλάσια από το ποσό που επιδικάστηκε από τους ενόρκους. «Η Sezzle παραμένει προσηλωμένη στην προώθηση ενός ανταγωνιστικού, διαφανούς και φιλικού προς τον καταναλωτή οικοσυστήματος πληρωμών», δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Sezzle, Charlie Youakim, στην ανακοίνωση. «Αυτή η ενέργεια αποτελεί σημαντικό βήμα για να διασφαλιστεί ότι οι έμποροι και οι καταναλωτές έχουν πρόσβαση σε ποικίλες και καινοτόμες λύσεις πληρωμών Buy now, pay later της επιλογής τους».

Στόχος καλύτερες παραδόσεις με νέα συνεργασία Shopify & DHL
Η συνεργασία Shopify και DHL, που ξεκινάει από Γερμανία είναι μια αρχή στον τομέα του shipping που θα βελτιώσει τα logistics του eCommerce.

Στην ανακοίνωση αναφέρεται επίσης ότι, για το πρώτο τρίμηνο του έτους, τα «έσοδα που σχετίζονται με τον ακαθάριστο όγκο εμπορευμάτων» που αποδίδονται στην πλατφόρμα του Shopify αντιπροσώπευαν λιγότερο από το 5% των συνολικών εσόδων της Sezzle. Την ίδια στιγμή το Shopify βρίσκεται αντιμέτωπο και με μια ομαδική αγωγή για την προστασία των δεδομένων στις ΗΠΑ, αφού ένας άνδρας από την Καλιφόρνια κατηγόρησε την εταιρεία ότι τοποθέτησε λογισμικό παρακολούθησης στο iPhone του χωρίς την άδειά του όταν έκανε μια αγορά από έναν λιανοπωλητή και στη συνέχεια χρησιμοποίησε τα δεδομένα του για να αναπτύξει ένα προφίλ και να τα πουλήσει σε άλλους λιανοπωλητές.

Δεν είναι τυχαίο ότι μια τέτοια εξέλιξη έρχεται σε αυτή τη φάση, δεδομένου ότι οι επιλογές Buy now, pay later συνεχίζουν να εξελίσσονται και έχουν γίνει μια δημοφιλής μέθοδος πληρωμής με ολοένα και περισσότερα μεγάλα brand όπως το Costco να αναπτύσσουν τα δικά τους προγράμματα πληρωμών.

Η Costco μπαίνει αθόρυβα στο παιχνίδι του Buy Now Pay Later
To Costco κάνει μια αλλαγή πληρωμών που τα μέλη θα αγαπήσουν και προσθέτει το Buy Now, Pay Later στα προγράμματά του.

Σε διαφορετική έρευνα του PYMNTS, εκτιμάται ότι 128 εκατ. Αμερικανοί χρησιμοποίησαν ένα προϊόν pay-later από τουλάχιστον έναν εναλλακτικό πιστωτικό πάροχο τους τελευταίους 12 μήνες, με τις αμερικανικές συναλλαγές να ανέρχονται πλέον σε $175 δισ. «Τα επιχειρηματικά μοντέλα των παρόχων -μεταξύ των οποίων η Klarna και οι Affirm και Sezzle- έχουν προχωρήσει πέρα από την την λογική "πλήρωσε σε 4 δόσεις". Διαπιστώθηκε μάλιστα ότι το 46% της Gen Z και το 47% των millennials είχαν χρησιμοποιήσει το buy now, pay later τον τελευταίο χρόνο ενώ περισσότερο από το 40% των καταναλωτών που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι αν δεν υπήρχαν διαθέσιμες επιλογές BNPL, επέλεξαν να μην πραγματοποιήσουν μια αγορά.