Νέες προσθήκες κόσμο του AI! Η κύρια μονάδα ecommerce της Alibaba Group Holding δοκιμάζει τώρα εργαλεία και λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης (AI tools) για τους εμπόρους των eshop, σηματοδοτώντας την πρώτη σημαντική κίνηση στην επιχείρηση μετά τον ανασχηματισμό της ηγεσίας τον Δεκέμβριο.

Η Taobao and Tmall Group (TTG) αποκάλυψε τα νέα AI features, τα οποία έχουν σχεδιαστεί για τη βελτίωση των υπηρεσιών και την προσέλκυση νέων πελατών, στο «συνέδριο πωλητών» που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 9 Ιανουαρίου στην Hangzhou, πρωτεύουσα της ανατολικής επαρχίας Zhejiang και έδρα της South China Morning, κάτοχο ταχυδρομείου της Alibaba.

Η TTG δήλωσε ότι τα AI μοντέλα θα χρησιμοποιηθούν για να μεταμορφώσουν την Dianxiaomi, ένα chatbot εξυπηρέτησης πελατών, για να βελτιώσουν την αλληλεπίδραση πωλητή-καταναλωτή. Αυτό θα περιλαμβάνει εργασίες όπως υπηρεσία πριν και μετά την πώληση, ανάλυση δεδομένων και άλλες δραστηριότητες διαδικτυακών πωλήσεων.

Η TTG ανακοίνωσε ότι το αναβαθμισμένο Dianxiaomi, το οποίο προς το παρόν υποβάλλεται σε δοκιμές με επιλεγμένους πωλητές, θα είναι διαθέσιμο για όλους τους εμπόρους μέχρι τον Ιούνιο. Το ποσοστό ακρίβειας του χρόνου ανταπόκρισης του Dianxiaomi έχει ήδη βελτιωθεί στο 85%.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η TTG δεσμεύτηκε να παρέχει στους «ποιοτικούς εμπόρους» μεγαλύτερη ορατότητα στην αρχική σελίδα και στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Η υιοθέτηση της TTG των AI εργαλείων, αντανακλά τη δέσμευσή της για την υπερίσχυση έναντι των ανταγωνιστών, όπως η JD.com και αναπτυσσόμενες πλατφόρμες όπως η Pinduoduo και η Douyin.

ai

Αυτή η κίνηση πραγματοποιήθηκε λίγες εβδομάδες μετά τον διορισμό του Eddie Wu Yongming ως νέου διευθύνοντος συμβούλου στην TTG, αντικαθιστώντας την Trudy Dai Shan. Έπειτα, η TTG προώθησε έξι μιλένιαλ στελέχη για να ηγηθούν σε βασικά τμήματα.

Η διεθνής αγορά χονδρικού εμπορίου Alibaba.com είχε ανακοινώσει τον Νοέμβριο ένα νέο AI εργαλείο για να βοηθήσει τους εμπόρους της πλατφόρμας να αυτοματοποιήσουν τις λειτουργίες που ανταποκρίνονται στον πελάτη, συμπεριλαμβανομένης της σύνταξης email, για να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες από το εξωτερικό.

Η TTG παρουσίασε εσωτερικά στατιστικά έρευνας που έδειξαν ότι οι πωλητές με πέντε αστέρια έχουν σημαντικά υψηλότερο ποσοστό επαναπώλησης από ορισμένα καταστήματα με τρία αστέρια στην πλατφόρμα της. Για παράδειγμα, το ποσοστό επαναπώλησης στα καταστήματα προμήθειας κατοικιδίων με πέντε αστέρια είναι περίπου 127% υψηλότερο από τα αντίστοιχα καταστήματα με τρία αστέρια.

Επίσης, η TTG ανακοίνωσε την εκκίνηση ενός νέου συστήματος αξιολόγησης για τα online καταστήματα, επικεντρώνοντας σε δείκτες που σχετίζονται με τις υπηρεσίες προς τον καταναλωτή. Αυτοί οι δείκτες περιλαμβάνουν το «ποσοστό απόρριψης αιτημάτων επιστροφής» και το «ποσοστό παρέμβασης της πλατφόρμας», τα οποία επηρεάζουν τις αποφάσεις αγοράς των καταναλωτών.

Στα τέλη Δεκεμβρίου, τόσο η JD.com όσο και η Taobao ανακοίνωσαν μια «πολιτική επιστροφής», επιτρέποντας στους καταναλωτές να κρατούν τα αγορασμένα αντικείμενα για τα οποία είχαν παραπονεθεί - εφαρμόζοντας έτσι μια επιλογή που ο προϋπολογιστικός online λιανοπωλητής Pinduoduo έχει σε ισχύ από το 2021.

🦾
Κάπως έτσι, το AI εισέρχεται για τα καλά στη σκηνή του eCommerce, παρέχοντας απαραίτητα και χρήσιμα εργαλεία.

Η ενσωμάτωση των AI εργαλείων συμβαδίζει με ευρύτερες πρωτοβουλίες της Alibaba, αντανακλώντας τη δέσμευσή της στην προηγμένη τεχνολογία και την υπεροχή των υπηρεσιών, στο πλαίσιο του eCommerce κολοσσού.