To πολωνικό marketplace Allegro, κατέγραψε πωλήσεις 2,6 δισεκατομμυρίων ευρώ το 2024, σημειώνοντας αύξηση 7% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Σύμφωνα με το eCommerce News, η εταιρεία κατέγραψε επίσης αύξηση 10% στον συνολικό όγκο εμπορευμάτων (GMV), φτάνοντας τα 15,3 δισεκατομμύρια ευρώ.

Διεθνής επέκταση και παρουσία στην Ευρώπη

Η εταιρεία Allegro ιδρύθηκε το 1999 στην Πολωνία και έχει επεκταθεί, λανσάροντας δραστηριότητες στη Σλοβακία πέρυσι και στην Τσεχία το προηγούμενο έτος. Η εταιρεία στοχεύει στην ενίσχυση της παρουσίας της στην Ευρώπη, καθιερώνοντάς τη ως βασικό παίκτη στον κλάδο του eCommerce στην περιοχή.

Τα έσοδα της Allegro στην Πολωνία μόνο έφτασαν σχεδόν τα 1,8 δισεκατομμύρια ευρώ το 2023. Η τελευταία οικονομική έκθεση για το 2024 δείχνει αύξηση 18% στα προσαρμοσμένα EBITDA, τα οποία διαμορφώθηκαν στα 718,8 εκατομμύρια ευρώ (3 δισεκατομμύρια πολωνικά ζλότι). Η πλατφόρμα συνεχίζει να ενισχύει τη χρηματοοικονομική της θέση, επεκτείνοντας παράλληλα τη διεθνή της παρουσία.

Η εταιρεία ξεπέρασε για πρώτη φορά τα 10 δισεκατομμύρια ευρώ σε GMV το 2022 και μέχρι το 2024 έφτασε τα 15,3 δισεκατομμύρια ευρώ. Ανάμεσα στους ευρωπαϊκούς online λιανοπωλητές, εξαιρουμένων των Amazon και των ρωσικών αγορών, μόνο η Allegro και η Zalando έχουν επιτύχει GMV που ξεπερνά τα 10 δισεκατομμύρια ευρώ.

Τα σχέδιά της για επέκταση στην ΕΕ την κάνουν μία ακόμη εταιρεία που ενισχύει την ευρωπαϊκή παρουσία στον κλάδο του eCommerce. Σύμφωνα με έκθεση της γερμανικής εταιρείας ερευνών ECDB, η Ευρώπη φιλοξενεί τα περισσότερα κεντρικά γραφεία μεγάλων eCommerce επιχειρήσεων, με 95 από τις 250 κορυφαίες εταιρείες να εδρεύουν εκεί.

Οι μεγάλες εταιρείες eCommerce έχουν έδρα την Ευρώπη
Η έκθεση της γερμανικής εταιρείας ερευνών ECDB δείχνει οι μεγάλες εταιρείες eCommerce βρίσκονται στην Ευρώπη.

Σχέδια επέκτασης για το 2025

Όπως αναφέρει η πηγή, για το 2025, η εταιρεία προβλέπει GMV ύψους 16,7 δισεκατομμυρίων ευρώ και έσοδα 2,85 δισεκατομμυρίων ευρώ. Η εταιρεία σχεδιάζει να επιταχύνει τη διεθνή της επέκταση στο δεύτερο εξάμηνο του έτους, ενώ παράλληλα σκοπεύει να αυξήσει τα διαφημιστικά της έσοδα στο πλαίσιο της στρατηγικής της ανάπτυξης.

Η εταιρεία συνεχίζει να αναπτύσσεται διεθνώς, ενισχύοντας τον ανταγωνισμό στην ευρωπαϊκή αγορά eCommerce. Καθώς επεκτείνεται, ανταγωνίζεται μεγάλες πλατφόρμες και δημιουργεί νέες ευκαιρίες για εμπόρους που θέλουν να πουλήσουν σε διαφορετικές χώρες. Η εταιρεία δίνει έμφαση στην αύξηση των διαφημιστικών της εσόδων και στην είσοδό της σε νέες αγορές, δείχνοντας πόσο σημαντικό είναι για τις επιχειρήσεις να προσαρμόζονται και να διαφοροποιούνται σε ένα eCommerce περιβάλλον που αλλάζει συνεχώς.