Τα Amazon GenAI listing εργαλεία έχουν ήδη επεκτείνει την κυριαρχία του στην Ευρώπη και περισσότεροι από 30.000 από τους Ευρωπαίους συνεργάτες πωλήσεων της Amazon τα έχουν ήδη δοκιμάσει, αναφέρει το ίδιο το Amazon news.

AI είναι η λέξη του μέλλοντος στο eCommerce

Μέσα από αξιοποίηση του machine learning και του AI για παραπάνω από 25 χρόνια, τώρα το πασίγνωστο marketplace ανακοινώνει ότι οι πωλητές σε Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία και Ηνωμένο Βασίλειο μπορούν πλέον να επωφεληθούν από τα Amazon GenAI listing εργαλεία που απλοποιήσουν σημαντικά τη διαδικασία δημιουργίας καταχωρίσεων προϊόντων, καθώς και να εμπλουτίσουν τις υπάρχουσες καταχωρίσεις προϊόντων, ώστε να έχουν καλύτερη απήχηση στους πελάτες και να βοηθήσουν στην αύξηση των πωλήσεων όπως και μέσα απο Google ads.

Έντονη στροφή στα Google Ads για τους πωλητές του Amazon
Σε νέο τρόπο προσέγγισης στρέφεται το Amazon μέσα από εκτενέστερη χρήση των Google ads.

Μέσα από προηγμένα μοντέλα machine learning για την πρόβλεψη της ζήτησης και την αυτοματοποίηση της διαχείρισης αποθεμάτων, οι πωλητές μπορούν να προγραμματίζουν καλύτερα τα αποθέματά τους και να διασφαλίζουν ότι δεν θα καταλήξουν να μην έχουν αποθέματα δημοφιλών προϊόντων, ενώ με τα AI εργαλεία τιμολόγησης, οι πωλητές θα μπορούν να μεγιστοποιήσουν τη στρατηγική τιμολόγησής τους. Πιο πρόσφατες καινοτομίες περιλαμβάνουν τη δημιουργία περιεχομένου Premium A+ για επώνυμα προϊόντα, συμπεριλαμβανομένου rich text, εικόνων, καθώς και τη δημιουργία οπτικοποιήσεων επαυξημένης πραγματικότητας (AR), όπως η τοποθέτηση επίπλων σε ένα δωμάτιο.

Screenshot από τα Amazon GenAI listing εργαλεία
Source: Amazon news

Επιπλέον, μέσα από τα Amazon GenAI listing εργαλεία πλέον έχει μειωθεί η μέση απόσταση που διανύει κάθε πακέτο στην Ευρώπη, εντός του δικτύου κατά 25 χιλιόμετρα το 2023 σε σύγκριση με το 2022, παρέχοντας τα προϊόντα στους πελάτες ταχύτερα και συμβάλλοντας στην προώθηση της βιωσιμότητας.

Πρόσφατα, εγκαινιάστηκε η δυνατότητα για τους πωλητές στην ΕΕ και το Ηνωμένο Βασίλειο να επωφελούνται από το generative AI κατά την καταχώριση ενός νέου προϊόντος προς πώληση απλοποιώντας τη διαδικασία και επιτρέποντας τους πωλητές να δημιουργούν συναρπαστικούς τίτλους προϊόντων, περιγραφές και άλλες λεπτομέρειες, παρέχοντας απλώς μερικές περιγραφικές λέξεις ή ανεβάζοντας απλώς μια εικόνα προϊόντος. Μέσα από άλλες δυνατότητες από τα Amazon GenAI listing εργαλεία, μπορείτε πλέον να εμπλουτίσετε τις υπάρχουσες λίστες προϊόντων, προσθέτοντας αυτόματα τις πληροφορίες που λείπουν και βελτιώνοντας τη συνολική ποιότητα του περιεχομένου και να συνοψίζετε κριτικές προϊόντων, γεγονός που βοηθά τους πελάτες να λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις αγοράς και οδηγεί σε πιο ενημερωμένες αγορές.

Amazon & IKEA: κυρίαρχοι σε online αγορές επίπλων (Ευρώπη)
Η Ευρώπη άνοιξε τα χαρτιά της γύρω από τις online αγορές επίπλων με τις Amazon και IKEA να κυριαρχούν!

Οι ευρωπαϊκές επιχειρήσεις εκτιμούν την αξία του AI

Σε έρευνα που είχε διεξαχθεί τον Μάιο του 2024, φάνηκε ότι στην Γαλλία, την Γερμανία, την Ιταλία, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο, οι πωλητές που δοκίμασαν τα Amazon GenAI listing εργαλεία συμφώνησαν ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε να ωφελήσει ή έχει ήδη ωφελήσει τον οργανισμό τους εξοικονομώντας χρόνο ή ανεβάζοντας την αποτελεσματικότητα (77%), βελτιώνοντας το περιεχόμενο (74%), βελτιώνοντας τα κέρδη (72%), βελτιώνοντας την εξυπηρέτηση πελατών (70%) και δίνοντάς τους τη δυνατότητα να προσεγγίσουν περισσότερους διεθνείς πελάτες (69%).

Φάνηκε επιπλέον ότι οι πωλητές θεωρούν ότι μέσα από το AI θα μπορούν να μειώσουν τον χρόνο που αφιερώνουν για να διαμορφώσουν τα κείμενα προϊόντων, από οκτώ ώρες κατά μέσο όρο σε μία ώρα, και να μειώσουν τον χρόνο ενημέρωσης των περιγραφών προϊόντων από επτά ώρες κατά μέσο όρο σε μία ώρα.

Η Amazon αποχαιρετά τα πλαστικά μαξιλάρια κατά τη συσκεύαση
Νέα νερά τεστάρει η Amazon με αλλαγές στον τρόπο συσκέυασης των αποστολών της.

Τέλος, οι τακτικοί χρήστες του AI αναφέρουν περισσότερα οφέλη από εκείνους που απλά πειραματίζονται με τη χρήση, καθώς προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα με ένα 85% των ερωτηθέντων που χρησιμοποιούν τακτικά το AI να πιστεύουν ότι έχει βελτιώσει σημαντικά την επιχείρησή τους, ιδίως με την ενίσχυση της ποιότητας του περιεχομένου.