Η επόμενη κίνηση της Amazon: Λανσάρει Retail Ad Service και ανταγωνίζεται τα Walmart

Η Amazon παρουσίασε την υπηρεσία Retail Ad Service, μια πλατφόρμα που επιτρέπει στους λιανοπωλητές να ενσωματώνουν εύκολα τη στοχευμένη διαφήμιση στις digital βιτρίνες τους.

Τώρα μπορείτε να αγοράσετε αυτοκίνητα στο …Amazon!
Η εταιρεία Amazon κάνει ένα καθοριστικό βήμα στον κόσμο της αγοράς αυτοκινήτων!

Όπως μας μεταδίδει το PYMNTS, με την υποστήριξη του Amazon Web Services (AWS), η υπηρεσία επιτρέπει στους λιανοπωλητές να εμφανίζουν διαφημίσεις σε προϊόντα, να αναζητούν και να περιηγούνται σε σελίδες ενώ ολοκληρώνουν αγορές στα δικά τους eshop.

Επί του παρόντος, σε δοκιμές beta με συνεργάτες όπως η iHerb και η Oriental Trading Company, η υπηρεσία θα διατεθεί σύντομα σε ένα ευρύτερο φάσμα καταστημάτων λιανικής. Αυτή η κίνηση υπογραμμίζει την ηγετική θέση της εταιρείας στα μέσα λιανικής, προσφέροντας μια καινοτόμο λύση plug-and-play για τη δημιουργία πρόσθετων εσόδων μέσω κοινών πωλήσεων διαφημίσεων.

Σύγκριση των ad platforms μεταξύ Amazon και Walmart

Το Walmart Connect, το αντίστοιχο της Walmart στη νέα πλατφόρμα της, δίνει τη δυνατότητα στους λιανοπωλητές να διαφημίζονται στο site και την εφαρμογή της Walmart. Και οι δύο πλατφόρμες διαθέτουν παρόμοιες επιλογές διαφημίσεων, συμπεριλαμβανομένων των προϊόντων χορηγίας, των διαφημίσεων προβολής και των διαφημίσεων βίντεο. Ωστόσο, οι προσεγγίσεις τους διαφέρουν σημαντικά:

Εξατομίκευση: Οι ειδικοί υπογραμμίζουν το πλεονέκτημα της εταιρείας στη βελτίωση της εξατομίκευσης μέσω των διαφημιστικών αλγορίθμων της, δίνοντας στην υπηρεσία λιανικής διαφήμισης ένα πλεονέκτημα. Τα δυνατά σημεία της Walmart Connect βρίσκονται στο οικοσύστημα της Walmart, καθιστώντας την ιδανική για brands που ευθυγραμμίζονται με αυτό το κοινό.

Ενσωμάτωση διαφημίσεων: Σε αντίθεση με το Walmart Connect, η πλατφόρμα της Amazon επιτρέπει στους λιανοπωλητές να ενσωματώνουν διαφημίσεις απευθείας στα site/eshop τους, παρέχοντας ευρύτερες ευκαιρίες στόχευσης.

Ειδικές πληροφορίες

Ο Bellamy Grindl, ιδρυτής της Retailytics, σημείωσε ότι η Retail Ad Service προσφέρει ένα σημαντικό πλεονέκτημα για τους λιανοπωλητές που στοχεύουν να αξιοποιήσουν ένα μεγαλύτερο κοινό. Η εύκολη ενσωμάτωση στο οικοσύστημά της παρέχει ισχυρές επιλογές, αν και η επιλογή μεταξύ Amazon&Walmart εξαρτάται από παράγοντες όπως η στοίβα τεχνολογίας και οι στόχοι του κοινού.

Ο Greg Zakowicz, ανώτερος εμπειρογνώμονας eCommerce στο Omnisend, τόνισε την αξία της ενσωμάτωσης διαφημίσεων σε πολλά eshop. Επισήμανε ότι η ικανότητα της εταιρείας να χρησιμοποιεί δεδομένα τρίτων για στοχευμένες διαφημίσεις θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει τις στρατηγικές διαφήμισης λιανικής, δίνοντας στα brands ένα πλεονέκτημα όταν ανταγωνίζονται για την προσοχή των καταναλωτών.

Amazon Highlights

  • Συνεργασία AWS και General Catalyst: Η Amazon Web Services συνεργάστηκε με την General Catalyst για να ενσωματώσει την τεχνητή νοημοσύνη στην υγειονομική περίθαλψη, εστιάζοντας στην προγνωστική φροντίδα, τη διάγνωση και τα βελτιωμένα αποτελέσματα των ασθενών. 
  • Τέλος της υπηρεσίας Prime Try Before You Buy: Η Amazon θα διακόψει αυτήν την υπηρεσία έως τις 31 Ιανουαρίου ως μέρος των μέτρων εξοικονόμησης κόστους. Οι πελάτες μπορούν ακόμα να χρησιμοποιούν εικονικές δοκιμές και προτάσεις μεγέθους.
Τι είναι το Amazon effect και πώς κυριάρχησε
It’s all about power: Τι είναι το Amazon effect και πώς επηρεάζει ο «τιτάνας» του eCommerce ένα παγκόσμιο σύνολο πελατών.

Walmart Highlights

  • Συνεργασία Walmart και Rebag: Η Walmart επέκτεινε την αγορά της με πιστοποιημένα προϊόντα πολυτελείας, στοχεύοντας εύπορους πελάτες και λάτρεις της μόδας.
  • Συνεργασία IBM για last-mile delivery: Η υπηρεσία GoLocal της Walmart τώρα ενσωματώνεται με την πλατφόρμα διαχείρισης παραγγελιών στερλίνας της IBM, βελτιώνοντας τις λύσεις παράδοσης αυθημερόν και προγραμματισμένης παράδοσης για εμπόρους λιανικής.

Τι σημαίνουν όλα αυτά για το eCommerce

Η υπηρεσία Retail Ad Service εισάγει νέες ευκαιρίες ώστε οι eCommerce λιανοπωλητές να αξιοποιήσουν την προηγμένη τεχνολογία διαφημίσεων και να διευρύνουν την απήχησή τους. Ενσωματώνοντας διαφημίσεις απευθείας στα eshop τους, οι έμποροι λιανικής μπορούν να ενισχύσουν την αφοσίωση των πελατών και να αυξήσουν τις πωλήσεις. Καθώς οι προσδοκίες των καταναλωτών για εξατομικευμένες εμπειρίες αγορών αυξάνονται, οι πλατφόρμες μπορούν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να παραμείνουν ανταγωνιστικές σε μια αγορά που εξελίσσεται ραγδαία.