Μπορεί πρόσφατα ο γίγαντας του eCommerce να επηρεάστηκε από την επικαιρότητα και τους Ολυμπιακούς Αγώνες, όμως αυτό δεν τον πτοεί, αφού τώρα μαθαίνουμε ότι η Amazon συνεργάζεται με το TikTok και το Pinterest για να επεκτείνει τις πωλήσεις της.

Η νέα συνεργασία πραγματοποιείται ώστε να επιτρέψει στους χρήστες αυτών των δημοφιλών social media πλατφορμών να αγοράζουν προϊόντα απευθείας από την εταιρεία χωρίς να χρειάζεται να βγουν από τις εφαρμογές.

Amazon: Οι αγοραστές ψωνίζουν λιγότερο λόγω επικαιρότητας
Ολυμπιακοί αγώνες και απόπειρα δολοφονίας Donald Trump: Δύο γεγονότα που, σύμφωνα με την Amazon, επηρέασαν τον τρόπο με τον οποίο ψωνίζουν οι καταναλωτές.

Ο στόχος της ενοποίησης των εφαρμογών

Η διασύνδεση αυτή στοχεύει στη βελτίωση της ευκολίας των online αγορών, δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες να περιηγούνται και να αγοράζουν προϊόντα ενώ αλληλεπιδρούν με το αγαπημένο τους social media περιεχόμενο.

Σύμφωνα με έναν εκπρόσωπο της Amazon, αυτή η προσφορά έχει σχεδιαστεί για να απλοποιήσει την εμπειρία αγορών για τους πελάτες που χρησιμοποιούν συχνά αυτές τις πλατφόρμες social media. Συνδέοντας τους Amazon λογαριασμούς τους με το TikTok ή το Pinterest, οι χρήστες μπορούν να βλέπουν τιμές σε πραγματικό χρόνο, Prime, εκτιμήσεις παράδοσης και λεπτομερείς πληροφορίες προϊόντων απευθείας μέσα στις εφαρμογές.

Αυτή η δυνατότητα ισχύει για επιλεγμένες διαφημίσεις προϊόντων της εταιρείας που προβάλλονται σε αυτές τις πλατφόρμες, διευκολύνοντας τους καταναλωτές να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις αγοράς χωρίς την ανάγκη εναλλαγής μεταξύ εφαρμογών.

Το TikTok, σε μια ανάρτηση blog που ανακοινώνει τη συνεργασία, τόνισε ότι αυτή η συνεργασία αποτελεί μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της για τη δημιουργία μιας «εμπειρίας αγορών χωρίς τριβές» για τους χρήστες της. Η εταιρεία εξέφρασε ενθουσιασμό για τη συνεργασία της με την εταιρεία για να προσφέρει ένα απρόσκοπτο και ευχάριστο ταξίδι αγορών, επιτρέποντας στην κοινότητά της να ανακαλύψει, να περιηγηθεί και να αγοράσει προϊόντα με πιο ολοκληρωμένο τρόπο.

Η συνεργασία της Amazon με το TikTok και το Pinterest δεν είναι η πρώτη της επιχείρηση στο social commerce. Τον Νοέμβριο του 2023, ο γίγαντας του eCommerce σχημάτισε παρόμοιες συνεργασίες με το Facebook και το Instagram της Meta, καθώς και με το Snapchat. Αυτές οι συμφωνίες επιτρέπουν στους χρήστες αυτών των social media πλατφορμών να πραγματοποιούν αγορές απευθείας από τις διαφημίσεις της εταιρείας, καθιστώντας δυνατή την ολοκλήρωση αγορών χωρίς να εγκαταλείπουν τις εφαρμογές. Αυτή η εμπειρία αγορών εντός εφαρμογής είναι διαθέσιμη για επιλεγμένα προϊόντα που διαφημίζονται σε αυτές τις πλατφόρμες, είτε πωλούνται από την εταιρεία είτε από ανεξάρτητους πωλητές.

Τι είναι το Amazon effect και πώς κυριάρχησε
It’s all about power: Τι είναι το Amazon effect και πώς επηρεάζει ο «τιτάνας» του eCommerce ένα παγκόσμιο σύνολο πελατών.

Η κίνηση για ενσωμάτωση λειτουργιών αγορών στα social media κανάλια αντικατοπτρίζει μια ευρύτερη τάση στο τοπίο του digital commerce. Σύμφωνα με μια μελέτη του PYMNTS Intelligence και της AWS με τίτλο «Tracking the Digital Payments Takeover: Monetizing Social Media», το 28% των καταναλωτών έχουν πραγματοποιήσει αγορές μέσω των social media, επειδή τους επιτρέπει να αγοράζουν προϊόντα αμέσως μόλις τραβήξουν το ενδιαφέρον τους. Οι συνεργασίες της Amazon με κορυφαίες social media πλατφόρμες στοχεύουν στην αξιοποίηση αυτής της τάσης, προσφέροντας στους χρήστες μια πιο βολική και συναρπαστική εμπειρία αγορών.