Ο CEO της BrightEdge στηρίζει ότι το Google AI αλλάζει το τοπίο του εορταστικού eCommerce

Η περίοδος των εορταστικών αγορών έχει φτάσει και οι αγοραστές αξιοποιούν κάθε πλατφόρμα για να βρουν τις καλύτερες προσφορές και να αγοράσουν ό,τι είχαν βάλει στο μάτι. Δεδομένης της αυξημένης κινητικότητας και των αγορών που φέρνει η εποχή ξεκινώντας από την Black Friday μέχρι τις χριστουγεννιάτικες αγορές το eCommerce δείχνει συνεχώς σημάδια ανάπτυξης και επιτυχίας. Το Forbes λοιπόν πραγματοποίησε μια συνέντευξη με τον Jim Yu, διευθύνοντα σύμβουλο της BrightEdge, για το πώς το Google AI επηρεάζει το online εμπόριο αυτή την περίοδο των εορτών.

Πώς το AI της Google αλλάζει το τοπίο του ανταγωνισμού στο εορταστικό eCommerce

"Είναι δύσκολο να μην προσέξει κανείς τις αλλαγές που έχει κάνει η Google στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης φέτος, ειδικά όταν πρόκειται για αγορές", είπε ο Yu. O τεχνολογικός γίγαντας συνεχίζει να βελτιώνει τα αποτελέσματα αναζήτησης αγορών με τεχνητή νοημοσύνη, ακόμη και τα ads, κάνοντας τα περισσότερα για να επηρεάσει αυτό που δείχνει στους καταναλωτές.

Το Google Shopping ενισχύεται με AI, βελτιώνει την αναζήτηση
To Google Shopping ενισχύεται με Gen AI και βοηθάει τους eCommerce p που επιδιώκουν οργανική επισκεψιμότητα αναζήτησης.

Όσον αφορά τις νέες λειτουργίες που εντάσσει το Google AI, "εξετάζει τις εμπορικές αγορές με πειραματισμούς γύρω από το YouTube" το οποίο "είναι λογικό αν σκεφτείτε το πολυκαναλικό περιεχόμενο. Εάν κάποιος ψάχνει να αγοράσει το νέο Sonos, το νέο iPhone ή μια τηλεόραση μεγάλης οθόνης, πολλές φορές στρέφεται στο YouTube για κριτικές. Αλλά χρειάζεται πολύς χρόνος για να παρακολουθήσουν αυτά τα βίντεο."

"Η επισκόπηση του Google AI πηγαίνει αυτόματα και κοιτάζει το βίντεο, παρακολουθεί το βίντεο, μεταγράφει το βίντεο, στη συνέχεια υπολογίζει ποιο ερώτημα είναι σχετικό για την αναζήτηση και το συνοψίζει", συμπληρώνει ο Yu "Πρόκειται για μια πολύ ενδιαφέρουσα ένδειξη για το μέλλον της τεχνητής νοημοσύνης. Οι τελευταίοι 18 μήνες ήταν γύρω από τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα, τα οποία αφορούσαν μόνο το κείμενο. Από την άποψη ενός αγοραστή κατά τη διάρκεια της περιόδου των διακοπών, δεν χρειάζεται να παρακολουθήσετε όλα αυτά τα πράγματα και να ξοδέψετε πολύ χρόνο για έρευνα."

Τι άλλο έχει αλλάξει και προσθέσει η Google όσον αφορά το AI και τα αποτελέσματα αναζήτησης;

Ο Yu αναφέρει ότι υπάρχουν αρκετά σημεία για προεπισκόπηση AI αποτελεσμάτων σε αναζητήσης αλλά δεν τα έχουμε δει αρκετά σε ads. Είναι γνωστό ότι η αμερικανική εταιρεία εργάζεται πάνω σε τέτοια εργαλεία για καλύτερα ads μέσω τεχνητή νοημοσύνης και ο Yu θεωρεί ότι έχουμε ακόμη αρκετά να δούμε στο κομμάτι αυτό.

Google: Ενισχύει τις Performance Max καμπάνιες με AI
Η Google λανσάρει αναβαθμίσεις με Τεχνητή Νοημοσύνη για να ενισχύσει τις καμπάνιες Performance Max.

"Βλέπετε όλο και περισσότερο την εισαγωγή αποτελεσμάτων AI στην κορυφή της αναζήτησης και πολλές φορές την ενσωμάτωση περισσότερων λεπτομερειών γύρω από το προϊόν, ώστε να είναι μια πιο πλούσια εμπειρία αν έχετε ένα ερώτημα αγορών με υψηλή πρόθεση", τονίζει.

Συνεχίζει λέγοντας ότι "τα carousel προϊόντων, όπου στις επισκοπήσεις Google AI μπορείτε να δείτε πραγματικά διάφορα προϊόντα, αυξήθηκε κατά 300%. Δεν περιγράφει απλώς προϊόντα, δεν περιγράφει χαρακτηριστικά που πρέπει να λάβετε υπόψη, δεν μιλάει για τις τελευταίες τάσεις και παρόμοια πράγματα, αλλά [μπορεί] να προχωρήσει και να σας δείξει τα προϊόντα που μπορείτε να κάνετε κλικ και να αγοράσετε. Αυτές θα είναι πολύ σημαντικές πτυχές ενόψει της εορταστικής περιόδου". Για αυτό εάν υπάρχει ένα πράγμα στο οποίο ο διευθύνων σύμβουλος προτείνει στις eCommerce επιχειρήσεις να επενδύσουν είναι το οπτικό περιεχόμενο.

"Η τάση εδώ, ειδικά στο εμπόριο, είναι ότι οι άνθρωποι δεν ψωνίζουν μόνο κοιτάζοντας λέξεις. Οι άνθρωποι κοιτάζουν εικόνες και βίντεο και άλλα τέτοια πράγματα. Θέλετε να βεβαιωθείτε ότι είστε η πηγή αυτής της όμορφης εικόνας του προϊόντος και αυτό θα είναι άλλο ένα σημαντικό στοιχείο για να κερδίσετε στην εμπειρία αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης".