Carbon Commerce: Η νέα πλατφόρμα του Shopify για συναλλαγές πίστωσης άνθρακα
Το Shopify κυκλοφόρησε μια νέα πλατφόρμα για τη διευκόλυνση της μείωσης του αποτυπώματος άνθρακα, σηματοδοτώντας μια βασική εξέλιξη στις προσπάθειές της για το sustainability (βιωσιμότητα).
Η νέα πλατφόρμα
Η νέα πλατφόρμα Carbon Commerce δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να αγοράζουν επαληθευμένα carbon credits (πιστωτικές μονάδες άνθρακα) απρόσκοπτα, βοηθώντας τις να αντισταθμίσουν τις εκπομπές άνθρακα πιο αποτελεσματικά.
Οι πιστώσεις άνθρακα είναι άδειες που δείχνουν ότι έχει αφαιρεθεί διοξείδιο του άνθρακα από την ατμόσφαιρα. Αυτές τις άδειες τις αγοράζουν εταιρείες για να δικαιολογήσουν τις εκπομπές άνθρακα από τα εργοστάσια, τα οχήματά τους και γενικά από δικές τους εργασίες.
Αυτή η πλατφόρμα απλοποιεί τη διαδικασία αγοράς carbon credit ενσωματώνοντάς την απευθείας στις eCommerce λύσεις του Shopify. Οι επιχειρήσεις μπορούν πλέον να έχουν πρόσβαση σε μια αγορά όπου μπορούν να αγοράζουν και να πωλούν carbon credit με ενισχυμένη διαφάνεια και αποτελεσματικότητα.
Η ισχυρή digital υποδομή της πλατφόρμας προσφέρει στους πωλητές μια απρόσκοπτη, all-in-one λύση για πρόσβαση σε ένα ευρύ δίκτυο δυνητικών πελατών. Ήδη προσελκύοντας κορυφαίους κλάδους, η Carbon Commerce έχει εγκαταστήσει τους πρώτους πωλητές της, συμπεριλαμβανομένων των Heirloom, Graphyte και Grassroots Carbon.
Η πλατφόρμα, σε μια παγκόσμια «πράσινη» απόπειρα, υποστηρίζει μια σειρά από επαληθευμένα έργα που στοχεύουν στη μείωση των παγκόσμιων εκπομπών άνθρακα, διασφαλίζοντας ότι κάθε πίστωση αντιπροσωπεύει ένα πραγματικό περιβαλλοντικό όφελος.
Εκτός από τη διευκόλυνση των συναλλαγών, η πρωτοβουλία Carbon Commerce της πλατφόρμας περιλαμβάνει εκπαιδευτικούς πόρους και εργαλεία για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν τον αντίκτυπο των αγορών τους και να ενσωματώσουν την αντιστάθμιση άνθρακα στις στρατηγικές βιωσιμότητάς τους. Αυτό ευθυγραμμίζεται με την ευρύτερη αποστολή της πλατφόρμας να οδηγεί θετικές περιβαλλοντικές αλλαγές και να υποστηρίζει τις εταιρείες στην επίτευξη των στόχων τους για ουδετερότητα άνθρακα.
Η πλατφόρμα ενσωματώνει υπηρεσίες διαχείρισης δεδομένων μέσω του Alcove και ενσωμάτωσης μητρώου με το Isometric, ενισχύοντας τη διαφάνεια και την παρακολούθηση. Επιπλέον, οι πωλητές αποκτούν πρόσβαση στην καινοτόμο αγορά New Frontier Markets, μια λύση που υποστηρίζεται από το Shopify που έχει σχεδιαστεί για να αυξάνει τη ζήτηση για πιστώσεις άνθρακα.
Το Carbon Commerce επιτρέπει στους παρόχους να πωλούν πιστώσεις άνθρακα τόσο σε επιχειρήσεις όσο και σε μεμονωμένους καταναλωτές. Οι πωλητές μπορούν να βελτιώσουν περαιτέρω τις δραστηριότητές τους ενσωματώνοντας εργαλεία CRM και ERP μέσω της πλατφόρμας, μόλις δημιουργήσουν τη βάση πελατών τους.
Το «πράσινο» Shopify
Ο David Vranicar, Lead of Sustainability Operations στο Shopify, είπε ότι η εταιρεία βοηθά τους εμπόρους όλων των τύπων να επεκταθούν. Τόνισε ότι το Carbon Commerce χρησιμοποιεί την προηγμένη εμπορική υποδομή του για να απλοποιήσει και να ενισχύσει την αξιοπιστία των πωλήσεων πίστωσης άνθρακα. Σημείωσε επίσης ότι το Carbon Commerce υποστηρίζει μια σειρά συναλλαγών, από μακροπρόθεσμες εταιρικές συμφωνίες έως μηνιαίες συνδρομές, επιτρέποντας στους προμηθευτές πιστώσεων να επικεντρωθούν στις προσπάθειες μείωσης του άνθρακα, ενώ διαχειρίζεται την εμπορική πλευρά.
Αυτή η πρωτοβουλία ευθυγραμμίζεται με τη συνεχή δέσμευση του Shopify για παγκόσμια δράση για το κλίμα. Δεν είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία εντείνει τις προσπάθειες για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής, καθώς τον περασμένο Απρίλιο ανακοίνωσε ότι θα καλύψει όλα τη χρηματοδότηση για την αφαίρεση άνθρακα για παραδόσεις από εμπόρους που χρησιμοποιούν την εφαρμογή Planet, διπλασιάζοντας τον θετικό αντίκτυπο των εμπόρων και των πελατών τους στον πλανήτη.
Από την έναρξη του Sustainability Fund το 2019, η εταιρεία έχει επενδύσει πάνω από 70 εκατομμύρια δολάρια σε έργα αφαίρεσης άνθρακα. Ως ιδρυτικό μέλος του συνασπισμού Frontier, συνεχίζει να υποστηρίζει καινοτόμες εταιρείες αφαίρεσης άνθρακα, συμπεριλαμβανομένων πρόσφατων επενδύσεων σε εταιρείες που επιλέχθηκαν για το Kiloton Fund.
Η σημασία για το eCommerce
Για το eCommerce, αυτή η εξέλιξη σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις μπορούν πλέον να ενσωματώσουν ευκολότερα τη βιωσιμότητα στις δραστηριότητές τους. Χρησιμοποιώντας την νέα πλατφόρμα του Shopify, οι online έμποροι λιανικής μπορούν όχι μόνο να αντισταθμίσουν το αποτύπωμα άνθρακα αλλά και να επιδείξουν τη δέσμευσή τους για περιβαλλοντική ευθύνη προς τους πελάτες τους. Αυτή η κίνηση ενισχύει την δημοτικότητα των eCommerce επιχειρήσεων που δίνουν προτεραιότητα στη βιωσιμότητα, προσελκύοντας πιθανώς περιβαλλοντικά συνειδητοποιημένους καταναλωτές και θέτοντας ένα νέο πρότυπο στον κλάδο.