Οι καταναλωτές λένε ότι ενώ το online shopping είναι βολικό, δεν είναι όμως όσο διασκεδαστικό όσο θα μπορούσε να είναι ενώ οι τόσες πολλές επιλογές το κάνουν συντριπτικό, μας λέει το Chain Storage μέσα από έρευνα που διεξήγαγαν οι Criteo και Harvard PR με 6.000 καταναλωτές και 600 ηγετικά brand σε έξι αγορές: Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ, Γαλλία, Γερμανία, Ιαπωνία και Νότια Κορέα.

More passion, more energy θέλουν οι αγοραστές από τα brand

To 76% των καταναλωτών λέει ότι οι διαδικτυακές αγορές στερούνται ενθουσιασμού, ενώ το 29% τις περιγράφει ως "αγγαρεία". Το 61% των αγοραστών λένε ότι στρέφονται στις ηλεκτρονικές αγορές καθαρά για λόγους ευκολίας, ενώ το ένα τρίτο (36%) θρηνεί για την απώλεια των "απροσδόκητων ευρημάτων" στο διαδίκτυο, που αποτελεί βασικό παράγοντα χαράς στο λιανεμπόριο και πλέον ωθεί ολοένα και περισσότερους millenials in-store. Σχεδόν οκτώ στους δέκα καταναλωτές (79%) αισθάνονται ότι το online shopping είναι "μοναχικό" και το 78% δηλώνει ότι κατακλύζεται από πάρα πολλές επιλογές προϊόντων. Μόνο το 50% βρίσκει τις ηλεκτρονικές αγορές χαλαρωτικές ή ευχάριστες.

Ποιες είναι οι αγοραστικές συνήθειες των Millennials;
Μια νέα έρευνα φέρνει στο φως ενδιαφέροντα δεδομένα για το πώς διαμορφώνονται οι αγοραστικές συνήθειες των Millennials!

Πάνω από το ένα τρίτο, ένα 39% των καταναλωτών που συμμετείχαν στην έρευνα λένε ότι οι ελκυστικές διαφημίσεις τους κάνουν να αισθάνονται θετικά απέναντι σε ένα brand. Όταν εμπλέκονται άμεσα με ένα brand, το 41% αισθάνεται ενθουσιασμό όταν διαβάζει μια θετική κριτική ή μια συζήτηση σε φόρουμ. Οι πελάτες θέλουν επίσης να γίνονται κατανοητοί, καθώς το 43% των online αγοραστών αναμένει από τα brand να χρησιμοποιούν τα δεδομένα τους για να δημιουργούν εξατομικευμένες εμπειρίες στο online shopping.

To 55% των επικεφαλής πιστεύει ότι οι influencers αυξάνουν την επισκεψιμότητα, αλλά μόνο το 29% των καταναλωτών δηλώνει ότι το περιεχόμενο των influencers τους κάνει να αισθάνονται θετικά απέναντι σε μια μάρκα. Σχεδόν τα τρία τέταρτα (73%) των καταναλωτών λένε ότι η επίσκεψη στην ιστοσελίδα ενός brand συμβάλλει στον ενθουσιασμό τους.

Σχεδόν όλα τα brand ναυαρχίδες με ποσοστό 98% πιστεύουν ότι οι στρατηγικές ανακάλυψης που εφαρμόζουν είναι αποτελεσματικές και το 80% δηλώνει ότι η προσέγγισή τους συμβάλλει στην ανάπτυξη τους. Ενώ ένα 79% αναγνωρίζει ότι οι ανησυχίες για την προστασία των δεδομένων εμποδίζουν την ικανότητά τους να βελτιώσουν τις στρατηγικές ανακάλυψης, σχεδόν οι μισοί (43%) των online αγοραστών είναι ανοιχτοί στο να χρησιμοποιούν τα δεδομένα τους όταν αυτό οδηγεί σε καλύτερες, πιο εξατομικευμένες εμπειρίες, υπό την προϋπόθεση ότι αυτό γίνεται με διαφάνεια και εμπιστοσύνη. Περισσότερα από τέσσερα στα πέντε brand (83%) δηλώνουν ότι είναι έτοιμα να στηριχθούν σε AI εργαλεία για να βελτιώσουν την εμπειρία των χρηστών στο online shopping.

AI και social commerce αναδιαμορφώνουν τις online αγορές
Το μέλλον του eCommerce προβλέπεται πολύ ενδιαφέρον μέσα από τις επερχόμενες τάσεις που εντοπίζονται στην νέα έρευνα του DHL eCommerce.

«Κάποτε, τα ψώνια είχαν να κάνουν με τον ενθουσιασμό - τη συγκίνηση του απροσδόκητου, την απόλαυση της ανακάλυψης», δήλωσε ο Marc Fischli, εκτελεστικός διευθύνων σύμβουλος της Criteo. «Σήμερα, δεν "πηγαίνουμε πια για ψώνια" αλλά αυτό δεν έχει κάνει την εμπειρία πιο συναρπαστική. Αντίθετα, το ηλεκτρονικό λιανεμπόριο έχει γίνει μια λειτουργική αναγκαιότητα, βελτιστοποιημένη για ταχύτητα, αλλά απογυμνωμένη από την έκπληξη και τον αυθορμητισμό. Η έρευνά μας δείχνει ότι οι καταναλωτές αποζητούν τη συγκίνηση του απροσδόκητου, αλλά πολύ συχνά η ανακάλυψη αφήνεται στην τύχη. Έτσι, τα brand που δεν επαναφέρουν τη χαρά στο ταξίδι των αγορών κινδυνεύουν να περάσουν στο παρασκήνιο μιας συναλλακτικής, ξεχασμένης εμπειρίας".