Σύμφωνα με το πρώτο κεφάλαιο της παγκόσμιας έκθεσης Online Shopper Trends Report 2024 , το eCommerce της DHL διαπίστωσε ότι το social commerce αυξάνεται σε δημοτικότητα, με την Ασία να πρωτοστατεί.

Όπως διαβάζουμε στο Parcel And Postal Technology International, χώρες όπως η Κίνα και η Ταϊλάνδη βλέπουν το 53% και το 59% των αγοραστών να πραγματοποιούν αγορές μέσω των social media, αντίστοιχα.

Η έκθεση διαπίστωσε επίσης ότι υπάρχει μια αλλαγή στις προτιμώμενες συσκευές για social commerce, με το 57% των καταναλωτών που ερωτήθηκαν να δηλώνουν ότι προτιμούν να τσεκάρουν και να αγοράζουν προϊόντα με τα smartphone τους.

Η έρευνα του 2024 πραγματοποιήθηκε σε 24 χώρες (Αυστρία, Τσεχία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία, Πολωνία, Ισπανία, Σουηδία, Τουρκία, Ηνωμένο Βασίλειο, Καναδάς, ΗΠΑ, Αργεντινή, Βραζιλία, Νιγηρία, Νότια Αφρική, Μαρόκο, ΗΑΕ, Αυστραλία , Κίνα, Ινδία, Μαλαισία, Ταϊλάνδη) και συμμετείχαν 12.000 συμμετέχοντες.

«Με την αναφορά μας, καλύπτουμε όλες τις μεγάλες αγορές στην Ευρώπη, την Αμερική, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, καθώς και την Ασία-Ειρηνικό και την Κίνα. Ως εκ τούτου, αποκτούμε κρίσιμες και πολύτιμες γνώσεις για τη συμπεριφορά των online αγοραστών παγκοσμίως», εξήγησε ο Pablo Ciano, Διευθύνων Σύμβουλος της DHL eCommerce .

«Κατανοώντας τις αναδυόμενες τάσεις στο τοπίο του eCommerce, όπως η αυξανόμενη δημοτικότητα των αγορών στα social media ή ο αντίκτυπος των επιλογών παράδοσης στις αποφάσεις αγοράς, μπορούμε να προσαρμόσουμε τις υπηρεσίες μας ώστε να ανταποκρίνονται στις εξελισσόμενες ανάγκες των πελατών μας. Οπλισμένη με αυτά τα δεδομένα, η DHL eCommerce είναι καλά εξοπλισμένη για να προσαρμόσει τις υπηρεσίες της και να παρέχει εξαιρετικές λύσεις για να καλύψει τις εξελισσόμενες ανάγκες των πελατών μας παγκοσμίως».

Διαφανής παράδοση

Η έκθεση αποκάλυψε επίσης ότι οι σημερινοί online αγοραστές έχουν μεγάλη συνείδηση ​​του κόστους, ιδιαίτερα όταν αναζητούν προσιτές, ευέλικτες και βολικές επιλογές παράδοσης. Το υψηλό κόστος παράδοσης αποτελεί σημαντικό εμπόδιο, με το 41% ​​των αγοραστών να εγκαταλείπουν τις αγορές τους λόγω των ακριβών τελών παράδοσης.

Επιπλέον, το 65% των παγκόσμιων αγοραστών τόνισε τη σημασία της γνώσης του παρόχου παράδοσης πριν από την αγορά. Αυτό υπογραμμίζει τη σημασία της διαφάνειας και της εμπιστοσύνης στη διαδικασία παράδοσης, καθώς οι πελάτες θέλουν να γνωρίζουν τον συνεργάτη logistics που είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση των παραγγελιών τους στο social commerce.

Σχετικά με την έκθεση

Η έκθεση DHL Online Shopper Trends 2024 παρέχει πληροφορίες για τη διεθνή βιομηχανία του eCommerce, συγκεκριμένες αγορές και τις προτιμήσεις των καταναλωτών. Η DHL eCommerce ανέθεσε τη μελέτη για να κατανοήσει τις συνήθειες των online αγορών των καταναλωτών στο social commerce, σε όλο τον κόσμο.