Τα online store είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι από τις αγορές μας καθώς με ένα πάτημα μπορούμε να αποκτήσουμε ό,τι θέλουμε από τα αγαπημένα σας brand, χωρίς να χρειαστεί να επισκεφτούμε ένα φυσικό κατάστημα. Αυτό έχει οδηγήσει τους πωλητές να ρίξουν το βάρος στο eCommerce έναντι των φυσικών καταστημάτων. Όμως, παρά τη στροφή των καταναλωτών στις eCommerce αγορές, η δημοφιλής αλυσίδα Bath & Body Works στηρίζει ότι η γενιά Gen Z προτιμά να ψωνίζει αυτοπροσώπως στα καταστήματά της παρά ηλεκτρονικά μέσω του eshop της, κάτι που υποστηρίζεται και από άλλες έρευνες που δείχνουν ότι η εν λόγω γενιά ψωνίζει ισορροπημένα ανάμεσα σε online και in-store.
Αυτό αποδίδεται πιθανά και στο είδος προϊόντων που εμπορεύεται που ποικίλλουν από αρώματα, κεριά και σαπούνια, μέχρι απολυμαντικά χεριών, προϊόντα περιποίησης σώματος, diffuser και προϊόντα για καθαρισμό ρούχων, που σημαίνει ότι οι πελάτες θα πρέπει να τα μυρίσουν για να αποφασίσουν αν θα τα αγοράσουν.

Στόχος η Gen Z
Παρόλο που οι πελάτες προτιμούν τις in-store αγορές ανάλογα με τον κλάδο, η Bath & Body Works απομακρύνεται από τα παραδοσιακά εμπορικά κέντρα και πλέον το 57% των καταστημάτων της στις ΗΠΑ βρίσκονται σε τοποθεσίες εκτός εμπορικών κέντρων, με στόχο να φθάσουν το 75% με την πάροδο του χρόνου. Μάλιστα πέρσι, η εταιρεία λιανικής άνοιξε 106 καταστήματα εκτός εμπορικών κέντρων και ταυτόχρονα έκλεισε 61 καταστήματα, κυρίως σε εμπορικά κέντρα.
Έτσι, η γνωστή αλυσίδα στοχεύοντας στη βελτίωση της in-store εμπειρίας και την προσέλκυση της Gen Z στα καταστήματα έχει προβεί σε αλλαγές στην στρατηγική της με στόχο την ανάπτυξη. Ανάμεσα σε αυτές είναι το Gingham+, το τελευταίο σχέδιο καταστήματος της Bath & Body Works. Ο νέος σχεδιασμός έχει ως στόχο να βελτιώσει το αποτύπωμα της εταιρείας σε καταστήματα λιανικής πώλησης σε όλο τον κόσμο, διαθέτοντας νέα τεχνολογία, μια πιο ανοιχτή κάτοψη και αυξημένα στοιχεία σχεδιασμού.
Ο σχεδιασμός του καταστήματος Gingham+ θα βελτιώσει την πλοήγηση στο κατάστημα με μια νέα διάταξη που περιλαμβάνει αποκλειστικές ζώνες για δημοφιλή προϊόντα, μεγαλύτερους διαδρόμους για να διευκολύνεται η ροή και περισσότερο χώρο για τα ψώνια ώστε να αποφεύγεται ο συνωστισμός.
Επιπλέον, η εταιρεία θέλει να φέρει τα προϊόντα της στο επίκεντρο και να δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να μυρίζουν τα προϊόντα της πριν τα αγοράσουν και έτσι, δημιούργησε ένα νέο μπαρ αρωμάτων, όπου οι πελάτες μπορούν να δοκιμάζουν ευκολότερα κεριά, wallflowers και αρωματικές ομίχλες, όλα συγκεντρωμένα σε ένα σημείο, μιας και οι in-store εμπειρίες παραμένουν σημαντικές για το κοινό.

Πρόσθεσε οθόνες με εμπνευστικά βίντεο που επιτρέπει στους πελάτες να οπτικοποιήσουν και να ανακαλύψουν νέα αρώματα και προϊόντα ενώ περπατούν στο κατάστημα. Το νέο αυτό σχέδιο έχει ήδη εφαρμοστεί σε 15 καταστήματα με σχέδια για επέκταση τόσο στις ΗΠΑ όσο και διεθνώς.
«Έχουμε ακούσει από τη δημογραφική ομάδα Gen Z ότι πολλές από τις αποφάσεις αγοράς τους έχουν τις ρίζες τους στην ικανότητά τους να δοκιμάσουν πρώτα ένα προϊόν, και ενώ το προσφέραμε αυτό και στο παρελθόν, ο νέος μας σχεδιασμός είναι πιο σκόπιμος με συγκεκριμένους προορισμούς στο κατάστημα για δοκιμή και μάθηση», δήλωσε ο αντιπρόεδρος σχεδιασμού καταστημάτων του ομίλου Bath & Body Works, Eduardo Tonietto.