Η Alibaba προωθεί την παγκόσμια υιοθέτηση του AI από μικρές και μεσαίες εταιρείες
Στο Alibaba.com, την παγκόσμια αγορά B2B του Ομίλου, οι επιχειρήσεις βασίζονται περισσότερο σε εργαλεία AI για την προώθηση του εμπορίου, δηλώνει η εταιρεία.
Alibaba και AI
Όπως διαβάζουμε στο Digital Commerce 360, περίπου 30.000 επιχειρήσεις στην αγορά χρησιμοποιούν τα εργαλεία AI της εταιρείας για να αυξήσουν την έκθεση προϊόντων σε στοχευμένες αγορές, μια πρακτική που λένε οι πωλητές στην αγορά ότι τις βοηθά να αναπτυχθούν ακόμη και με περιορισμένο εσωτερικό προσωπικό.
Το Alibaba.com είναι μια μονάδα του Alibaba International Commerce Group και εξυπηρετεί περισσότερους από 48 εκατομμύρια αγοραστές και περισσότερους από 200.000 προμηθευτές στην eCommerce πλατφόρμα του παγκοσμίως.
Σε εκδήλωση για τον εορτασμό της Ημέρας MSME υπό την αιγίδα των Ηνωμένων Εθνών στην Γενεύη, ο Kuo Zhang, πρόεδρος της εταιρείας, συμμετείχε σε μια συζήτηση που παρουσίασε το Διεθνές Κέντρο Εμπορίου του ΟΗΕ σχετικά με την ένταξη των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων στο παγκόσμιο εμπόριο. «Καθώς προωθούμε την ευρύτερη υιοθέτηση των εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης μας μεταξύ των MSMEs, ελπίζουμε επίσης να επεκτείνουμε την παγκόσμια βάση προμηθευτών μας», είπε.
Η έρευνα
Τον περασμένο μήνα, η εταιρεία marketplace εξέτασε 500 εταιρείες MSME που δραστηριοποιούνται στην εταιρεία και κυμαίνονται σε μέγεθος από έναν έως 250 υπαλλήλους.
Μεταξύ των ευρημάτων της έρευνας:
- Το 25% έως το 35% των ερωτηθέντων χρησιμοποιούν AI σε καθημερινή βάση.
- Η χρήση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης οδήγησε σε μέση αύξηση 37% στην έκθεση προϊόντων για την προώθηση της ανάπτυξης στο εμπόριο.
- Οι εταιρείες που χρησιμοποιούν εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης δέχτηκαν το 70% των προτάσεων βελτιστοποίησης προϊόντων.
Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι εταιρείες από αναπτυσσόμενες χώρες αντιπροσώπευαν μεγάλο μέρος της χρήσης των εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης της αγοράς. «Μεταξύ των κορυφαίων 20 χωρών που χρησιμοποιούν συχνότερα τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης της εταιρείας, περίπου το 50% είναι από αναπτυσσόμενες χώρες», λέει η εταιρεία.
Ο νέος AI βοηθός
Νωρίτερα φέτος, η εταιρεία κυκλοφόρησε την πιο πρόσφατη έκδοση του παγκόσμιου AI εργαλείου Smart Assistant. Η εταιρεία περιγράφει το εργαλείο ως «ένα διαισθητικό προσωπικό οδηγό προμήθειας που βοηθά τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων να ανακαλύψουν νέες ευκαιρίες, να μένουν ενημερωμένοι για τις τάσεις, να παρακολουθούν απρόσκοπτα τις παραγγελίες και πολλά άλλα σε ένα μόνο, αποτελεσματικό σημείο επαφής».
Η εταιρεία προσθέτει ότι οι επιχειρήσεις στο Alibaba.com μπορούν να διαφοροποιήσουν τις πηγές προϊόντων τους σε αγορές γνωστές για συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων.
Για παράδειγμα:
- Στην Βορειοανατολική Ασία, οι αγοραστές μπορούν να συνδεθούν με προμηθευτές περιποίησης δέρματος από φυσικά συστατικά από την Κορέα και να συνεργαστούν με κατασκευαστές οικιακών επίπλων και φωτογραφικών μηχανών, φωτογραφιών και αξεσουάρ στην Ιαπωνία.
- Στην Νοτιοανατολική Ασία, το Βιετνάμ είναι ένας κόμβος προμηθευτών για καρυκεύματα, καθώς και έπιπλα σπιτιού και εξωτερικού χώρου. Οι αγοραστές μπορούν επίσης να αναζητήσουν εξειδικευμένους προμηθευτές στην Ινδία και το Πακιστάν για πολύτιμους λίθους και εξοπλισμό ιπποδρομιών.
- Στην Δυτική Ασία και την Ευρώπη, οι προμηθευτές χαλιών, ανδρικών ενδυμάτων και μηχανημάτων κατασκευής και οικοδομής βρίσκονται στην Τουρκία. Οι αγοραστές μπορούν να αξιοποιήσουν προμηθευτές στη Γερμανία για βιομηχανικά μηχανήματα και προμηθευτές κρασιού, μηχανημάτων κλωστοϋφαντουργίας και γυναικείων ενδυμάτων από την Ιταλία.
«Το Alibaba.com με βοήθησε να επεκτείνω την επιχείρησή μου πέρα από την Ευρώπη σε αγορές όπως η Κίνα, το Βιετνάμ, το Μπαγκλαντές και η Γκάνα», λέει η Maria Francesca Aceti , Διευθύνουσα Σύμβουλος του προμηθευτή συμπληρωμάτων διατροφής Deltha Pharma.