Η L'Oréal συνεργάζεται με την Abolis και την Evonik για να δημιουργήσει νέα συστατικά βασισμένα στη βιοτεχνολογία, με στόχο να κάνει τα προϊόντα της πιο βιώσιμα. 

Η βιομηχανία ομορφιάς είναι γνωστή για τις σημαντικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις, καθώς η προμήθεια πρώτων υλών συμβάλλει στο 30-50% των εκπομπών. Η νέα συνεργασία της εταιρείας πρόκειται να αντιμετωπίσει αυτό το ζήτημα εστιάζοντας σε βιο-συστατικά που θα μπορούσαν να μεταμορφώσουν την αλυσίδα εφοδιασμού της.

Η επένδυση σε sustainable λύσεις

Η αναπληρώτρια διευθύνουσα σύμβουλος της L'Oréal, Barbara Lavernos, εξήγησε ότι η συνεργασία μεταξύ των εταιρειών θα συνδυάσει την τεχνογνωσία τους στην έρευνα, την καινοτομία και την κατασκευή. Αυτή η προσπάθεια στοχεύει στη δημιουργία ενός συστήματος για βιολογικά συστατικά που θα μπορούσαν να μεταμορφώσουν τη βιομηχανία ομορφιάς.

Η L'Oréal εργάζεται εδώ και χρόνια για να μειώσει τις βιομηχανικές εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου μέσω της ενεργειακής απόδοσης και της χρήσης ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Η εταιρεία σχεδιάζει να τροφοδοτήσει όλες τις εγκαταστάσεις της με 100% ανανεώσιμες πηγές ενέργειας έως το 2025 και να μειώσει τις εκπομπές ρύπων από τις μεταφορές έως το 2030.

Με τον πλανήτη να εκπέμπει SOS, πολλά brands έχουν κινητοποιηθεί με δράσεις και συνεργασίες με διάσημα πρόσωπα για την προώθηση της βιωσιμότητας, όπως για παράδειγμα το eBay και η συνεργασία με την ηθοποιό και υπέρμαχο του sustainability, Alicia Silverstone.

eBay και Alicia Silverstone συνεργασία για τη βιωσιμότητα
Alicia Silverstone και eBay ενώνουν τις δυνάμεις τους και προωθούν το sustainability τους καταναλωτές.

Ο ρόλος των εταιρειών Abolis και Evonik στην καινοτομία

Η Evonik, μια γερμανική εταιρεία ειδικών χημικών, είναι επίσης μέρος της συνεργασίας. Εργάζεται για τη μείωση των αερίων του θερμοκηπίου με στόχους που επαληθεύονται από την πρωτοβουλία Science Based Targets (SBTi), η οποία στοχεύει στη διατήρηση της υπερθέρμανσης του πλανήτη κάτω από τους 2°C. 

Η εταιρεία βλέπει τη συνεργασία της με τη L'Oréal ως μια ευκαιρία να προωθήσει τα καλλυντικά προϊόντα χρησιμοποιώντας βιοτεχνολογία.

Η Abolis Biotechnologies, μια γαλλική εταιρεία βιοτεχνολογίας που ιδρύθηκε το 2014, διαδραματίζει βασικό ρόλο σε αυτή τη συνεργασία. 

Η Abolis δεσμεύεται να προάγει τη βιωσιμότητα στον τομέα της μεταποίησης και στοχεύει να ξεπεράσει τα όρια της καινοτομίας στη βιοτεχνολογία. Με την υποστήριξη αυτής της συνεργασίας, στοχεύουν στην ανάπτυξη λύσεων που θα οδηγήσουν σε βιώσιμες αλλαγές σε κλάδους όπως η ομορφιά, η διατροφή και η υγειονομική περίθαλψη.

Οι στόχοι για τη βιωσιμότητα στο μέλλον

Τα τελευταία χρόνια, η L'Oréal έχει επενδύσει πολλά στην έρευνα και την καινοτομία, ξοδεύοντας πάνω από 1 δισεκατομμύριο ευρώ ετησίως. Ένα μεγάλο μέρος αυτού του προϋπολογισμού αφιερώνεται τώρα στις Πράσινες Επιστήμες, με ιδιαίτερη έμφαση στη βιοτεχνολογία, καθώς η εταιρεία στοχεύει να οδηγήσει τη στροφή προς πιο βιώσιμα προϊόντα ομορφιάς.

Η L'Oréal έχει θέσει φιλόδοξους στόχους για τη βιωσιμότητα στην εφοδιαστική της αλυσίδα, σχεδιάζοντας το 95% των συστατικών της να είναι βιολογικά ή να προέρχονται από βιώσιμες διαδικασίες έως το 2030. Αυτή η συνεργασία είναι ένα σημαντικό βήμα προς αυτόν τον στόχο, επεκτείνοντας μια προηγούμενη συνεργασία που ξεκίνησε το 2019 και οδήγησε σε ένα αναβαθμισμένο εργαστήριο το 2022.

Ο αντίκτυπος για το μέλλον του eCommerce

Η συνεργασία της L'Oréal με την Abolis και την Evonik υπογραμμίζει πώς η καινοτομία στη βιοτεχνολογία γίνεται βασικός μοχλός για τη βιωσιμότητα στη βιομηχανία ομορφιάς. Αναπτύσσοντας συστατικά βασισμένα στη βιοτεχνολογία, η εταιρεία στοχεύει να μειώσει την εξάρτησή της από τις παραδοσιακές πρώτες ύλες, μειώνοντας το αποτύπωμα άνθρακα της αλυσίδας εφοδιασμού της. 

Όλα τα παραπάνω υποδηλώνουν μια στροφή προς πιο βιώσιμες πρακτικές στο eCommerce, καθώς τα brands επικεντρώνονται όλο και περισσότερο στη φιλική προς το περιβάλλον προμήθεια. Καθώς οι καταναλωτές αποκτούν μεγαλύτερη περιβαλλοντική συνείδηση, οι επιχειρήσεις που υιοθετούν βιώσιμες μεθόδους προμήθειας και παραγωγής ενδέχεται να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Sustainability στο eCommerce: Τι είναι & Ποια τα οφέλη
Τι σημαίνει sustainability στο eCommerce και ποια είναι τα οφέλη για τα eshop.