Η Meta βελτιώνει τα εργαλεία για business messaging ώστε να βοηθήσει τους ιδιοκτήτες eshop να βελτιώσουν τη δέσμευση των πελατών και τις πωλήσεις μέσω δημοφιλών πλατφορμών μηνυμάτων. Στο πρόσφατο συνέδριο Conversations 2025, η αμερικανική εταιρεία παρουσίασε διάφορα νέα χαρακτηριστικά που αποσκοπούν στην επέκταση του τρόπου με τον οποίο οι επιχειρήσεις μπορούν να συνδεθούν με τους πελάτες μέσω του WhatsApp και του Messenger, δύο από τις πιο διαδεδομένες εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων παγκοσμίως.
Ποιες είναι οι βασικές ενημερώσεις που έκανε η εταιρεία;
Ενσωμάτωση του WhatsApp με τα προφίλ Google Business: Οι επιχειρήσεις μπορούν τώρα να προσθέσουν ένα WhatsApp button στην καταχώρησή τους στο Google Business, επιτρέποντας στους πελάτες να ξεκινούν συνομιλίες απευθείας από την Αναζήτηση και τους Χάρτες Google. Αυτό διευκολύνει τους πιθανούς αγοραστές να επικοινωνούν μαζί σας άμεσα χωρίς να απομακρύνονται από τα αποτελέσματα της αναζήτησής τους.

Περιήγηση εντός της WhatsApp εφαρμογής: Οι πελάτες θα μπορούν σύντομα να ανοίγουν επιχειρηματικούς συνδέσμους απευθείας μέσα στο WhatsApp, εξαλείφοντας την ανάγκη μετάβασης σε εξωτερικά προγράμματα περιήγησης. Αυτή η ομαλότερη εμπειρία μπορεί να αυξήσει τη δέσμευση και να παρέχει καλύτερα δεδομένα σχετικά με τις αλληλεπιδράσεις των πελατών.

Ευέλικτη τιμολόγηση για την επιχειρηματική πλατφόρμα WhatsApp: Η Meta εισάγει κλιμάκια τιμολόγησης με βάση τον όγκο, δίνοντας στις επιχειρήσεις περισσότερες επιλογές για τη διαχείριση του κόστους καθώς κλιμακώνουν τις προσπάθειες ανταλλαγής μηνυμάτων.
Βελτιωμένες διαφημίσεις Click to Message: Καθώς η αμερικανική εταιρεία είναι ανάμεσα στους ηγέτες της διαφημιστικής αγοράς, πλέον τώρα εισήγαγε τη βελτιστοποίηση αγοράς και προβολής για διαφημίσεις που ξεκινούν συζητήσεις στο Messenger ή το WhatsApp, βοηθώντας σας να μεγιστοποιήσετε την απόδοση της διαφημιστικής δαπάνης (ROAS), στοχεύοντας πελάτες με εξατομικευμένα μηνύματα.
Διευρυμένες λειτουργίες WhatsApp Business: Οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιούν ταυτόχρονα τις λειτουργίες της πλατφόρμας και της εφαρμογής WhatsApp Business, να στέλνουν κωδικούς επαλήθευσης και να προσφέρουν ακόμη και εγγενείς ενημερώσεις παρακολούθησης παραγγελιών, ενσωματωμένες με δημοφιλείς πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως το Shopify, το WooCommerce και το VTEX.
Βελτιώσεις στο Messenger: Οι νέες λειτουργίες κλήσεων περιλαμβάνουν αναγνώριση καλούντος, περιλήψεις και απομαγνητοφωνήσεις κλήσεων που δημιουργούνται με AI, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να διατηρούν ακριβή αρχεία των συνομιλιών με τους πελάτες.

Για τις eCommerce επιχειρήσεις, αυτές οι ενημερώσεις της Meta υπογραμμίζουν την αυξανόμενη σημασία των μηνυμάτων ως κανάλι πωλήσεων και υποστήριξης. Εφαρμογές μηνυμάτων όπως το WhatsApp και το Messenger προτιμώνται από δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως για προσωπική επικοινωνία και η ενσωμάτωσή τους στο ταξίδι του πελάτη σας μπορεί να ενισχύσει τη δέσμευση, να μειώσει τις επιστροφές και να αυξήσει την αφοσίωση.