Η Skroutz λανσάρει υπηρεσία εγκατάστασης και συναρμολόγησης

Το Skroutz, ένα από τα μεγαλύτερα ελληνικά marketplaces, ανακοίνωσε ότι ενισχύει την υπηρεσία εγκατάστασης και συναρμολόγησης μέσω μιας νέας συνεργασίας με το Douleutaras.gr, επεκτείνοντας το δίκτυο συνεργατών της, που περιλαμβάνει το Serviceonline.gr και το MyConstructor. Στόχος τους είναι να παρέχουν στους χρήστες μια απρόσκοπτη εμπειρία αγορών, από τη διαδικασία αναζήτησης έως τη φάση μετά την αγορά.

Τώρα, για όσους αγοράζουν είδη όπως έπιπλα, εξοπλισμό γυμναστικής ή έξυπνες οικιακές συσκευές μέσω του Skroutz, είναι διαθέσιμη η επιλογή προσθήκης υπηρεσιών εγκατάστασης ή συναρμολόγησης. Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν αυτήν την υπηρεσία για νέες αγορές σε διάφορες κατηγορίες, όπως Σόμπες Κουζίνας, Κουζίνες & Φούρνοι, Πλυντήρια πιάτων, Πλυντήρια Ρούχων, Στεγνωτήρια Ρούχων, Πλυντήρια Στεγνωτήρια, Τηλεοράσεις, Εξαγωγείς, Ηλεκτρικές Θερμοσίφωνες, Ανεμιστήρες οροφής, Κλιματιστικά, Συναγερμοί σπιτιού, Αντλίες νερού, Δορυφορικές κεραίες, δρομολογητές Wi-Fi κ.α.

Ευκολότερες αγορές με τη συνεργασία Skroutz και Klarna
Νέο entry έρχεται για το πρόγραμμα ”Δόσεις για Όλους” με νέα συνεργασία Skroutz και Klarna.

Για να επιλέξουν την υπηρεσία, οι χρήστες απλώς προσθέτουν το προϊόν τους στο καλάθι και θα εμφανιστούν οι επιλογές για «Εγκατάσταση» ή «Συναρμολόγηση», μαζί με το κόστος της υπηρεσίας.

Μόλις επιλεγεί η υπηρεσία και πραγματοποιηθεί η παραγγελία, οι χρήστες θα λάβουν ένα email επιβεβαίωσης με τα στοιχεία του συνεργάτη. Στη συνέχεια, ο συνεργάτης θα επικοινωνήσει για να προγραμματίσει το ραντεβού για την εξυπηρέτηση την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Η συνεργασία της εταιρείας αποσκοπεί στη βελτίωση της παροχής υπηρεσιών στους πελάτες τις και δεν είναι η πρώτη για φέτος, καθώς  μέσα στο καλοκαίρι ανακοίνωσε συνεργασία με την EveryPay .

EveryPay και Skroutz εισάγουν νέες επιλογές πληρωμής
Το Skroutz δεν εφησυχάζεται και πλέον αναβαθμίζει το τρόπο πληρωμών με δύο νέα προϊοντα!

Η βελτίωση των υπηρεσιών εγκατάστασης και συναρμολόγησης από τη Skroutz σηματοδοτεί μια βασική τάση στο eCommerce, εστιάζοντας στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών και στη μείωση των εμποδίων στην αγορά. Προσφέροντας επαγγελματική βοήθεια, οι πλατφόρμες eCommerce μπορούν να ενισχύσουν την ικανοποίηση και την αφοσίωση των πελατών, να ξεχωρίσουν από τους ανταγωνιστές και να αυξήσουν τις μέσες τιμές παραγγελιών, υπογραμμίζοντας τη σημασία της προσαρμογής στις απαιτήσεις των καταναλωτών για ευκολία και υποστήριξη.