Εισπρακτική επιτυχία η Black Friday στις ΗΠΑ με την ημέρα των Ευχαριστιών να σπάει ρεκόρ
Με ρεκόρ ξεκίνησε η φετινή περίοδος της Black Friday, με τους καταναλωτές να ξεκινούν τις αγορές του κίολας από την Ημέρα των Ευχαριστιών αγγίζοντας το ποσό $6,1 δισ., σύμφωνα με την Adobe Analytics.
Το Cyber Week είχε μόνο ρεκόρ στις ΗΠΑ
Οι πωλήσεις της Ημέρα των Ευχαριστιών αυξήθηκαν σε ετήσια βάση κατά 8,8%, ένα άλμα από το 2023 με αύξηση κατά 5,5%. Οι συνολικές πωλήσεις Black Friday 2024 στις ΗΠΑ άγγιξαν τα $10,8 δισ. Τα παιχνίδια ήταν δημοφιλή στους γονείς με τις εκπτώσεις να φτάνουν στο 27,2% και τα ηλεκτρονικά είδη αποτέλεσαν πάνω από το 26,5% των πωλήσεων. Ακόμη και οι πωλήσεις σε eshop που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα του Shopify άγγιξαν κι εκεί ρεκόρ.
Άλλες κατηγορίες που είχαν "πωλησιακή επιτυχία" ήταν: κοσμήματα (αύξηση των online πωλήσεων κατά 561% σε σύγκριση με το μέσο όρο των ημερήσιων πωλήσεων τον Οκτώβριο), συσκευές (αύξηση 476%), προσωπική φροντίδα (αύξηση 440%), ένδυση (αύξηση 374%), ηλεκτρονικά είδη (αύξηση 334%).
Εν τω μεταξύ, οι αγορές μέσω κινητών τηλεφώνων σημείωσαν επίσης ρεκόρ, καθώς οι αγοραστές διαπίστωσαν ότι τα τηλέφωνά τους ήταν πιο βολικά από τα desktop για ολοκλήρωση αγορών, αποτελώντας σχεδόν το 60% των online πωλήσεων, ύψους $5,9 δισ. Οι φετινές μειώσεις τιμών έκαναν τους ανθρώπους να εξετάζουν πιο ακριβά ηλεκτρονικά είδη από ό,τι συνήθως σε σύγκριση με τις προ-σεζόν εκπτώσεις.
Οι αγοραστές αναζητούσαν επίσης καθοδήγηση γύρω από τις φετινές καταναλωτικές τους συνήθειες, με click σε eshop να προέρχονται μέσω chatbot και αναζήτηση συνεργασιών, συμπεριλαμβανομένων των social media influencers συχνότερα από ό,τι το 2023. Μεγαλύτερη δημοτικότητα επίσης υπήρξε για επιλογές πληρωμής με δόσεις όπως το «Buy Now, Pay Later», οδηγώντας σε online αγορές ύψους $430 εκατ.
Αυτή είναι η τρίτη συνεχόμενη χρονιά αύξησης των eCommerce πωλήσεων της Black Friday, μετά από μια μικρή πτώση το 2021, αφού η πανδημία οδήγησε σε έκρηξη online αγορών το 2020. Η επιτυχία αυτή είναι μια σημαντική ένδειξη για το eCommerce και δείχνει πόσο πολύ θα έπρεπε οι πωλητές να δίνουν πλέον βάση στην συνολική εμπειρία αγορών τους αλλά και στο mobile first καθώς είναι το κλειδί που μπορεί να οδηγήσει στην επιτυχία.