1 στους 5 αγοραστές επηρεάζεται από το γραπτό περιεχόμενο
Η νέα ειδική αναφορά της PYMNTS Intelligence, «Generation Zillennial: How They Shop», βασίζεται σε μια έρευνα με περισσότερους από 3.600 αγοραστές στις ΗΠΑ για να εξετάσει πώς διαφέρουν οι καταναλωτικές συμπεριφορές μεταξύ των γενεών.
Όπως διαβάζουμε, η μελέτη της PYMNTS διαπιστώνει ότι οι millennials και οι bridge millennials αποδεικνύονται οι πιο πρόθυμοι να αγοράσουν προϊόντα για τα οποία διαβάζουν. Το 20% των καταναλωτών είπε ότι, τις τελευταίες 30 ημέρες, πραγματοποίησαν αγορές λιανικής τουλάχιστον εν μέρει λόγω της επιρροής από κάτι που διάβασαν, όπως ένα άρθρο για ένα προϊόν. Αυτό το μερίδιο αυξάνεται στο 23% για τους millennials και στο 25% για τους bridge millennials.
Η μελέτη ανακάλυψε ότι το γραπτό περιεχόμενο έχει μεγαλύτερη επιρροή για αγορές από γενιά σε γενιά από ό,τι οι digital διαφημίσεις, οι προσωποποιημένες προτάσεις, οι social media influencers ή το celebrity content.
Τα δεδομένα στο πλαίσιο
Πολλοί web εκδότες ενσωματώνουν δυνατότητες αγορών στο περιεχόμενό τους, αξιοποιώντας το γραπτό περιεχόμενο. Πρόσφατα, η Warner Bros. Discovery (WBD) ανακοίνωσε μια συνεργασία με τον πάροχο λύσεων eCommerce, Chicory. Αυτή η συνεργασία επιτρέπει στους αγοραστές που επισκέπτονται τα website της με επίκεντρο τα τρόφιμα (FoodNetwork.com, Food.com και CookingChannelTV.com), να αγοράζουν συστατικά απευθείας μέσω του περιεχομένου.
Επιπλέον, το 2022, η online πλατφόρμα παντοπωλείων Instacart κυκλοφόρησε το Shoppable Recipes. Αυτή η σουίτα ενσωματώσεων προϊόντων δίνει τη δυνατότητα στους δημιουργούς τροφίμων να κάνουν τις συνταγές τους να αγοραστούν σε πλατφόρμες όπως τα TikTok, Tasty, Hearst Magazines κ.α.
Η Asha Sharma, τέως Chief Operating Officer στο Instacart (τώρα head of product για την Microsoft’s artificial intelligence platform), δήλωσε πως η εταιρεία επεκτείνει τα σημεία επαφής, πέρα από της υπηρεσίες εβδομαδιαίου παντοπωλείου ή τις επιλογές για τις λιγούρες αργά το βράδυ, για όσους αγοραστές θέλουν να ανακαλύψουν νέα γεύματα και μαγειρικές εμπειρίες.