Έρευνα: Η εμμονική σχέση της Gen A με τις αγορές eCommerce

Μια νέα μελέτη της HostingAdvice, που εδρεύει στην Φλόριντα των ΗΠΑ, διαπίστωσε ότι το 70,4% των παιδιών της Gen Alpha (Gen A) ζητούν από τους γονείς τους κάθε εβδομάδα να αγοράζουν αντικείμενα που βλέπουν online, μέσω των social media.

Sephora kids: Η ανησυχητική τάση της Gen Alpha
Η ανησυχητική τάση των Sephora kids διεγείρει ερωτήματα και προβλήματα σε πολλαπλές πτυχές που αφορούν στο marketing και την προώθηση.

Η έρευνα

Όπως διαβάζουμε στο Kids Screen, στην έκθεση συμμετείχαν 500 γονείς παιδιών ηλικίας επτά έως 14 ετών, δείχνοντας ένα αυξανόμενο ενδιαφέρον για τις online αγορές μεταξύ αυτών των παιδιών.

Σύμφωνα με το HostingAdvice, το 90% των γονέων είπε ότι τα παιδιά τους ζητούν αντικείμενα τουλάχιστον μία φορά το μήνα και το 28% είπε ότι αυτό συμβαίνει καθημερινά.

Τα βιντεοπαιχνίδια ήταν από τα πιο περιζήτητα προϊόντα με το 76% των παιδιών να τα ζητά. Δεδομένου ότι τα παιχνίδια κονσόλας κοστίζουν περίπου 69,99$ το καθένα, το 65% των γονέων δήλωσαν ότι ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για τα παιδιά τους.

Επιπλέον, το 27% των γονέων αναμένει να ξοδέψει 20% έως 50% περισσότερα φέτος, ενώ μόνο το 7% σχεδιάζει να ξοδέψει λιγότερα.

Άλλα δημοφιλή είδη στις λίστες επιθυμιών για παιδιά περιλαμβάνουν ρούχα (44%), προϊόντα μακιγιάζ και ομορφιάς (33%) και είδη πολυτελείας (27%), επηρεασμένα από αστέρια των social media στο TikTok και στο YouTube.

Σχεδόν το 50% των γονέων είπε ότι οι κόρες τους εκφράζουν αυτά τα αιτήματα και είναι ενδιαφέρον ότι το 17% είπε ότι οι γιοι τους ενδιαφέρονται επίσης για αυτά τα αντικείμενα.

Gen A και eCommerce

Ο αντίκτυπος της Gen Alpha στο eCommerce είναι αναμφισβήτητος, καθώς το 70,4% των παιδιών αυτής της ηλικιακής ομάδας ζητά τακτικά αντικείμενα που εμφανίζονται στα social media.

Αυτή η τάση σηματοδοτεί μια σημαντική αλλαγή στη συμπεριφορά των καταναλωτών, οδηγώντας σε αυξημένες δαπάνες μεταξύ των γονέων, ιδιαίτερα σε βιντεοπαιχνίδια και άλλα προϊόντα που εμπνέονται από influencers.

Τα brands θα πρέπει να επωφεληθούν από τις ιδιαιτερότητες της νέας γενιάς αγοραστών, διαφοροποιώντας τις προσφορές προϊόντων για να καλύψουν τα ποικίλα ενδιαφέροντα της Gen A, αξιοποιώντας έτσι ευκαιρίες σε αυτό το αναπτυσσόμενο τμήμα της αγοράς.

Οι Gen Alpha καταναλωτές φέρνουν επανάσταση στο eCommerce
Οι Gen Alpha καταναλωτές υποδεικνύουν σημαντικές αλλαγές στο μέλλον του eCommerce.