Μια νέα έρευνα από το eBay Advertising ρίχνει φως σε τι δίνουν μεγαλύτερη προτεραιότητα οι online holiday shoppers αυτή τη σεζόν. 

Τι μετράει για τους αγοραστές;

Όπως διαβάζουμε στο Chain Store Age, με βάση τις απαντήσεις από περισσότερους από 3.000 καταναλωτές eCommerce, τα δύο τρίτα από αυτούς σχεδιάζουν να κάνουν το μεγαλύτερο μέρος των αγορών τους για τις διακοπές τους, online. Να τι έχει μεγαλύτερη σημασία για αυτούς:

Ξεκινά η περίοδος των εορταστικών αγορών & οι ετοιμασίες των eshop
Ένα sneak-peek σχετικά με το πώς τα καταστήματα λιανικής και το eCommerce ετοιμάζονται για την περίοδο των εορταστικών αγορών.

Value for Money: Η αξία παραμένει ένα από τα κύρια μέλημα, με το 57% των online holiday shoppers να αναζητούν αγορές που προσφέρουν καλή ποιότητα σχετικά με την τιμή. Μεταξύ αυτών, οι νεότεροι καταναλωτές δίνουν ιδιαίτερη προτεραιότητα σε αυτό, καθώς το 46% των ερωτηθέντων ηλικίας 18-24 ετών αναφέρει ότι η σχέση ποιότητας-τιμής είναι απαραίτητη για τις αποφάσεις τους που αφορούν τις αγορές τους.

Δωρεάν αποστολή: Η δωρεάν αποστολή είναι στα top, με το 47% των online holiday shoppers να λέει ότι επηρεάζει σημαντικά τις αγορές τους. Αυτό σηματοδοτεί μια αξιοσημείωτη αύξηση από πέρυσι, καθώς 10% περισσότεροι καταναλωτές λένε τώρα ότι η δωρεάν αποστολή είναι σημαντική για την επιλογή του πού θα αγοράσουν.

Προσφορές και κουπόνια: Η εύρεση εκπτώσεων και προσφορών είναι βασικός παράγοντας για το 40% των αγορσστών, οι οποίοι αναζητούν ενεργά τρόπους μείωσης του κόστους στις αγορές τους. 

Ποιότητα προϊόντος: Περίπου το 34% των online holiday shoppers δίνουν μεγάλη σημασία στην ποιότητα των προϊόντων, διασφαλίζοντας ότι αγοράζουν προϊόντα που ανταποκρίνονται ή υπερβαίνουν τις προσδοκίες τους.

Γρήγορη αποστολή: Σχεδόν το ένα τέταρτο των ερωτηθέντων (25%) τονίζουν την ανάγκη για γρήγορη παράδοση, αναμένοντας ότι οι παραγγελίες τους για διακοπές θα φτάσουν εντός πέντε ημερών ή λιγότερο. 

Εορταστικές δαπάνες: Τι μαθαίνουμε από έρευνες των ΗΠΑ;
Οι εορταστικές δαπάνες έρχονται. Τι μας δείχνουν οι προβλέψεις από έρευνες των ΗΠΑ για φέτος;

Οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες εορταστικών δώρων

Η έρευνα μας αποκαλύπτει σε τι δίνουν μεγαλύτερη βάση, καθώς και τα είδη των αγαθών που αγοράζουν οι online holiday shoppers:

Ρούχα και παπούτσια: Το 88% των online αγοραστών σκοπεύουν να αγοράσουν ρούχα και υποδήματα, γεγονός που το καθιστά την κορυφαία κατηγορία δώρων για τις γιορτές.

Παιχνίδια: Αυτά τα αντικείμενα είναι επίσης δημοφιλή, με το 77% να σχεδιάζει να αγοράσει δώρα σε αυτήν την κατηγορία, που πιθανότατα θα αρέσουν σε μικρότερα μέλη της οικογένειας.

Εορταστικά και εποχιακά είδη: Οι εποχικές διακοσμήσεις και τα εορταστικά είδη θα προσελκύσουν το 76% των αγοραστών, καθιστώντας τα κορυφαία επιλογή.

Ηλεκτρονικά είδη: Με το 73% να σχεδιάζει να αγοράσει ηλεκτρονικά είδη, τα gadget παραμένουν ένα σημαντικό πλεονέκτημα, ειδικά για όσους αναζητούν μοντέρνα δώρα για την οικογένεια και τους φίλους.

Πρόσθετα ευρήματα της έρευνας

Σχεδόν το 80% των νεαρών ενηλίκων πιστεύουν ότι είναι απαραίτητο να έχουν έναν online προορισμό που προσφέρει μια ποικιλία δώρων διακοπών, βοηθώντας τους να ψωνίζουν πιο αποτελεσματικά.

Περίπου το 73% των online holiday shoppers θεωρεί ότι η αγορά online αγορές είναι απλούστερες και συχνά παρέχουν ευκολότερη πρόσβαση σε ό,τι χρειάζονται για τις διακοπές.

Οι διαφημίσεις διαδραματίζουν βασικό ρόλο στο να βοηθήσουν τους καταναλωτές να οριστικοποιήσουν τις επιλογές τους, με περισσότερα από τα δύο τρίτα των αγοραστών να λένε ότι οι διαφημίσεις επηρεάζουν τις αγοραστικές τους αποφάσεις. Αυτή η επίδραση είναι ακόμη πιο ισχυρή μεταξύ των Gen Z και των νεότερων millennials.

Αγορές όπως το eBay είναι συχνά το πρώτο μέρος που αναζητούν οι αγοραστές ιδέες για δώρα, με το 67% να ξεκινά την αναζήτησή του σε αυτές τις πλατφόρμες.

Πολλοί online holiday shoppers είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν είτε το ίδιο ποσό είτε περισσότερα από πέρυσι, με το 37% να σχεδιάζει να αυξήσει τον προϋπολογισμό του και το 34% να τον διατηρεί συνεπή με τις δαπάνες του περασμένου έτους.

Όσον αφορά το χρονοδιάγραμμα, το 42% των καταναλωτών σχεδιάζει να ξεκινήσει τις γιορτινές του αγορές τον Νοέμβριο ή τον Δεκέμβριο, με το 31% να ξεκινά τον Νοέμβριο και το 12% τον Δεκέμβριο.

Καθώς οι αγορές για τις γιορτές αλλάζουν, αυτές οι πληροφορίες υπογραμμίζουν τη σημασία μιας ευκολίας και αξιόπιστης εξυπηρέτησης στο eCommerce. Οι έμποροι λιανικής που πληρούν αυτές τις προτεραιότητες μπορούν να προσελκύσουν την αυξανόμενη βάση των online αγοραστών, ειδικά κατά την κρίσιμη περίοδο των διακοπών.