Σύμφωνα με πληροφορίες που διαβάζουμε στην σελίδα PYMNTS, ο όμιλος Alibaba χρησιμοποιεί Generative AI Tools (ελ. γενετική τεχνητή νοημοσύνη), για να ενισχύσει τις προσπάθειές του να επεκταθεί στο εξωτερικό.
AI επανάσταση
Η κινεζική εταιρεία eCommerce χρησιμοποιεί γενετική τεχνητή νοημοσύνη για εργασίες όπως η παροχή μεταφράσεων για τους πωλητές στην πλατφόρμα της και η διαπραγμάτευση επιστροφών χρημάτων, είπε ο Zhang Kaifu, head of AI development της Alibaba, σε μια συνέντευξη που δημοσιεύτηκε την Τετάρτη, 10 Ιουλίου στη Wall Street Journal.
Υποκινούμενη από την κυκλοφορία του ChatGPT του OpenAI στα τέλη του 2022, η εταιρεία ανέθεσε στον Kaifu να ηγηθεί μιας ομάδας περισσότερων από 100 μηχανικών αφοσιωμένων στην ανάπτυξη generative AI applications για τις επιχειρήσεις eCommerce της εταιρείας στο εξωτερικό, σύμφωνα με την έκθεση.
Κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους του έργου, ο Zhang επικεντρώθηκε στην εύρεση τρόπων αποτελεσματικής χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης. Εσωτερικές δοκιμές έδειξαν ότι ορισμένες εφαρμογές, όπως αυτές που βοηθούν τους πωλητές να επικοινωνούν σε διαφορετικές γλώσσες, οδήγησαν σε αύξηση 30% στις παραγγελίες των εμπόρων.
Τα εργαλεία AI της Alibaba
Σήμερα, περίπου 500.000 πωλητές χρησιμοποιούν τα εργαλεία AI της εταιρείας, τα οποία είναι κατασκευασμένα σύμφωνα με το μοντέλο Tongyi Qianwen AI της εταιρείας, σύμφωνα με την έκθεση. Μερικές από τις συνήθεις χρήσεις περιλαμβάνουν τη δημιουργία υλικού marketing, την επιλογή εμπορευμάτων, την αλληλεπίδραση με πελάτες, τη διαπραγμάτευση επιστροφών αντικειμένων και επιστροφών χρημάτων και τη διαχείριση διαφορών πελατών σχετικά με τις τραπεζικές χρεώσεις. Αυτά τα εργαλεία είναι εξαιρετικά πολύτιμα για τους περισσότερους μικρομεσαίους εμπόρους με περιορισμένο προσωπικό που χρησιμοποιούν τις πλατφόρμες eCommerce της.
Η ανάπτυξη αυτών των εργαλείων έρχεται καθώς η εταιρεία έχει διπλασιάσει τις προσπάθειές της να επεκταθεί στο εξωτερικό, επειδή αντιμετωπίζει βραδύτερη ανάπτυξη και μεγαλύτερο ανταγωνισμό στην εγχώρια αγορά της.
Το διεθνές eCommerce παραμένει ένα μικρότερο μέρος των δραστηριοτήτων της Alibaba, αλλά είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο τμήμα της εταιρείας εδώ και πέντε τρίμηνα, σύμφωνα με την έκθεση. Κατά το τρίμηνο που έληξε τον Μάρτιο, το τμήμα είδε τα έσοδά του να αυξάνονται κατά 45% σε ετήσια βάση, σε σύγκριση με το συνολικό ρυθμό ανάπτυξης της εταιρείας 7%.
Η εγκαθίδρυση του AI
Εταιρείες σε ολόκληρο τον κλάδο του λιανικού εμπορίου έχουν αναπτύξει generative AI για να εμβαθύνουν τη δέσμευση των πελατών, να προσωποποιήσουν τις αγορές και να βελτιστοποιήσουν τις αλυσίδες εφοδιασμού, σύμφωνα με την έκθεση PYMNTS Intelligence «What Generative AI Has in Store for the Retail Industry».
Ο Kuo Zhang, πρόεδρος της εταιρείας, δήλωσε τον Ιούνιο ότι η τεχνητή νοημοσύνη έχει τη δυνατότητα να «ισοπεδώσει» τους όρους ανταγωνισμού στο διεθνές εμπόριο. Ο Zhang είπε ότι οι μικρές επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν τα εργαλεία AI της πλατφόρμας ανέφεραν αύξηση 37% στην έκθεση προϊόντων.
