Τουλάχιστον το 95,8% των Ευρωπαίων καταναλωτών προχώρησε σε online αγορές το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.

Σύμφωνα με όσα διαβάζουμε στο ecommercenews.eu, στο Ηνωμένο Βασίλειο, το ποσοστό αυτό ανήλθε στο 93%, ενώ στην Ολλανδία στο 96%.

Αυτά τα δεδομένα προέρχονται από την πρόσφατα δημοσιευμένη Consumer Insight Report από το AliExpress. Το online marketplace ερεύνησε πάνω από 8.500 καταναλωτές από τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ολλανδία. Οι καταναλωτές ερωτήθηκαν σχετικά με τις online συνήθειες αγορών τους το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.

Τα ποσά που ξόδεψαν οι καταναλωτές στο Ηνωμένο Βασίλειο

Σύμφωνα με την έκθεση, το 63% των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο ξόδεψε κατά μέσο όρο από 100 έως 500 ευρώ για online αγορές κατά το πρώτο τρίμηνο. Το υπόλοιπο 37% ξόδεψε λιγότερα από 100 ευρώ κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Εξετάζοντας τους καταναλωτές στην Ολλανδία, το 75% ξόδεψε πάνω από 100 ευρώ.

Τα αγαθά που προήλθαν από την κατηγορία «μόδα» ήταν τα πιο δημοφιλή. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η Gen Z και οι Millennials ξόδεψαν τα περισσότερα σε αυτήν την κατηγορία. Τα ευρήματα της έρευνας αποκαλύπτουν ότι στους Βρετανούς καταναλωτές αρέσει να ακολουθούν τις τελευταίες τάσεις της μόδας.

σύνθημα σε κόκκινο για τις online αγορές

Οι ώρες που αφιέρωσαν στις online αγορές

Όσον αφορά τον χρόνο που αφιερώνεται στην online αναζήτηση προϊόντων, το 35% των Ευρωπαίων καταναλωτών ξόδευε περισσότερες από πέντε ώρες την εβδομάδα. Και το 50% των καταναλωτών ξόδευε από μία έως τέσσερις ώρες την εβδομάδα σε αυτό.

Η έρευνα αντικατοπτρίζει υποδηλώνει ότι μια μεγάλη μερίδα καταναλωτών προτιμά το online shopping, καθώς προσφέρει ευκολία και προσβασιμότητα σε όλους, λόγω των website και των apps των brands. Αυτή η αλλαγή σηματοδοτεί μια θεμελιώδη αλλαγή στη συμπεριφορά των καταναλωτών, υποδηλώνοντας μια αυξανόμενη «εξάρτηση» από τα digital κανάλια για την αγορά αγαθών και υπηρεσιών. Επιπλέον, τα ευρήματα της έρευνας υπογραμμίζουν την αυξανόμενη σημασία του online shopping στη διαμόρφωση των προτιμήσεων των καταναλωτών και των συνηθειών τους.