Σύφωνα με τα ευρήματα έρευνας που διαβάζουμε στο eCommerce news, δύο στους δέκα online αγοραστές - ερωτηθέντες στο Ηνωμένο Βασίλειο, ξεκινούν την αναζήτησή τους για προϊόντα στα social media.
Ωστόσο, μόνο το 7% ολοκληρώνει τις παραγγελίες του μέσω αυτού του sales channel, καθώς οι περισσότεροι από αυτούς ολοκληρώνουν τις αγορές τους στον eshop ή το app ενός brand/εμπόρου.
Αυτά τα δεδομένα προέρχονται από την Elusive Consumer Survey by Capterra, η οποία διεξήχθη τον Απρίλιο του τρέχοντος έτους. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, ερωτήθηκαν 499 πολίτες στο Ηνωμένο Βασίλειο άνω των 18 ετών.
Η πλειοψηφία χρησιμοποιεί online search για αγορές
Σύμφωνα με την έκθεση, τα τρία τέταρτα των καταναλωτών ξεκινούν τις online αναζητήσεις προϊόντων στις μηχανές αναζήτησης. Τα eshop & app των λιανοπωλητών είναι επίσης δημοφιλή, με το 55% των καταναλωτών να τα επισκέπτεται, όπου και ολοκληρώνονται οι περισσότερες παραγγελίες.
Instagram: Η hot επιλογή
Ενώ τα social media δεν παίζουν ακόμη σημαντικό ρόλο στις online αγορές, τα ευρήματα δείχνουν ότι οι καταναλωτές τείνουν να επιλέγουν αυτό το κανάλι για έμπνευση για αγορές.
Οι καταναλωτές που χρησιμοποιούν social πλατφόρμες για να ψωνίσουν, συχνά επιλέγουν το Instagram (69%), ακολουθεί το Facebook (54%) και τέλος το TikTok (50%).

Ένας κοινός λόγος που οι αγοραστές χρησιμοποιούν τα social media είναι να για να βρουν προϊόντα που τους ενδιαφέρουν (73%). Η ανακάλυψη εκπτώσεων είναι επίσης συχνή (61%) και ορισμένοι αγοραστές το κάνουν για να βρουν νέα brands (58%).
Ακόμη, το 46% δήλωσε ότι ενδιαφέρεται να βρει μικρά ή τοπικά brands στα κοινωνικά δίκτυα. Το εύρημα της έρευνας αποκαλύπτει ότι μέσω του social media marketing, τα brands μπορούν να προσεγγίσουν σχετικό κοινό.
Σε αντίθεση έρχεται σχετική έρευνα του Wallethub, όπου περίπου τρία στα τέσσερα άτομα, παραδέχθηκαν ότι έκαναν περιττές αγορές μέσω των social πλατφορμών, ενώ τα δύο στους τρεις Αμερικανούς πιστεύουν ότι οι πλατφόρμες αυτές τείνουν να προωθούν τάσεις που οδηγούν σε υπερβολικές δαπάνες.
