Το εταιρικό λογισμικό γίνεται το επίκεντρο της προσοχής
Με τις εξελίξεις να τρέχουν στο εμπόριο, οι επιχειρήσεις προσπαθούν να συμβαδίσουν και συχνά ένα μεγάλο πρόβλημα είναι τα "δυσκίνητα" λογισμικά που έχουν στη διάθεσή τους.
Έτσι, για να λάβουν μια καλύτερη οπτική του τι αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις, το Shopify συνεργάστηκε με την International Data Corporation (IDC) και διεξήγαγε μια έρευνα με συμμετοχή 1.000 εταιρειών.
Πολλές από αυτές σκέφτονται να αναβαθμίσουν την εμπορική τους πλατφόρμα, αν δεν το έχουν κάνει ήδη, όμως υπάρχει μηδενική ανοχή για την υλοποίηση που είναι χρονοβόρα και τα ανεξέλεγκτα κόστη που επιφέρει μια τέτοια διαδικασία.
Συγκεκριμένα τα νούμερα που προέκυψαν είναι:
✔ Το 67% επεξεργάζεται την πιθανότητα να αλλάξει την πλατφόρμα του μέσα στα επόμενα τρία χρόνια ενώ σχεδόν άλλοι τόσοι (61%) είπαν ότι το κόστος μιας τέτοιας υλοποίησης θα είναι δυσβάσταχτο.
✔ Το 94% πιστεύει ότι η έγκαιρη εφαρμογή είναι σημαντική.
✔ Το 67% υπέδειξε την ευκολία χρήσης ως ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία που εκτιμούν σε μια εμπορική πλατφόρμα.
Η ευελιξία είναι υψίστης σημασίας
Φαίνεται ότι οι πολυσύνθετες λύσεις που επιτρέπουν ελευθερία στον σχεδιασμό έχουν αποκτήσει δόξα. Εύκολα καταλαβαίνει κανείς το γιατί βέβαια δεδομένου της ευελιξίας και προσαρμοστικότητας που προσφέρουν.
Η ευελιξία όμως και τα πολλά μεταβαλλόμενα μέρη μπορούν επίσης να επιφέρουν πολυπλοκότητα και να καταστήσουν αναγκαία την παρουσία ενός υπεύθυνου με εξειδικευμένη τεχνολογία που θα μπορεί να διαχειριστεί λύσεις από διαφορετικούς προμηθευτές λογισμικού και στη συνέχεια να εκτελέσει ό,τι χρειάζεται.
Κι ενώ πολλές επιχειρήσεις που έχουν καταλήξει σε μια πλήρως προσαρμοσμένη κατασκευή δηλώνουν ότι πολλές φορές έχουν ξεπεράσει τον προϋπολογισμό και δεν έχουν φτάσει εκεί που στοχεύουν, όταν κάνουν replatform για παράδειγμα μέσω εξειδικευμένων λύσεων Shopify, καταφέρνουν να βγαίνουν στην αγορά πιο γρήγορα από ό,τι αν είχαν ολοκληρώσει το αρχικό έργο.
Προαιρετικότητα: Αυτό μετράει για τις επιχειρήσεις
Από τις επιχειρήσεις που συμμετείχαν στην έρευνα, τα ποσοστά μας λένε το εξής: ➡ 27% χρησιμοποιούν πλήρως headless λύσεις και ένα μείγμα ενοτήτων και εφαρμογών από διαφορετικούς προμηθευτές
➡ 29% διαθέτει πλατφόρμα πλήρους υλοποίησης "όλα σε ένα"
➡ 45% επιλέγει ένα σύνθετο front-end και ένα full-stack back-end
Αυτό το μικτό μοντέλο είναι το ιδανικό για τις περισσότερες επιχειρήσεις. Είναι πιο γρήγορο, προσφέρει καλύτερη εμπειρία πελατών και οικονομική αποτελεσματικότητα. Και η αποτελεσματικότητα στο κόστος είναι απαραίτητη προϋπόθεση καθώς το 91% των επιχειρήσεων ανέφερε ότι το χαμηλό συνολικό κόστος είναι αυτό που μετράει κατά την αλλαγή σε headless, υβριδικό ή full-stack.
Πλατφόρμες και επιχειρήσεις βαδίζουν χέρι-χέρι
Κλείνοντας, το σημείο που θα κρατήσουμε ακόμη από την έρευνα αυτή είναι ότι οι επιχειρήσεις έχουν ανάγκη από μια δυναμική πλατφόρμα που θα εξελίσσεται μαζί τους καθώς η δεύτερη πιο κοινή εσωτερική πρόκληση που ανέφεραν οι επιχειρήσεις με ποσοστό 31% ήταν η έλλειψη επεκτασιμότητας της τεχνολογίας.
Σίγουρα υπάρχουν μερικές μεγάλες προκλήσεις που έχουν να αντιμετωπίσουν οι εταιρείες, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι και το λογισμικό θα πρέπει να αποτελεί ένα μελανό σημείο, αντιθέτως θα πρέπει να τις εξελίσσει προς το μέλλον.