Etsy: Mobile app και loyalty program οι προτεραιότητες για engagement
Θέλοντας να επαναπροσεγγίσει το engagement των πελατών και να ενισχύσει την συχνότητα των αγορών το 2024, το Etsy επικεντρώθηκε στην ενίσχυση των βασικών της προσφορών κυρίως μέσω του mobile app και ξεκινώντας ένα νέο πρόγραμμα επιβράβευσης, μαθαίνουμε τώρα από το PYMNTS.
Πρόσφατα ο διευθύνων σύμβουλος Josh Silverman, που μίλησε για τους κινδύνους που καραδοκούν για το eCommerce και αναγνώρισε τις προκλήσεις που αντιμετώπισε η εταιρεία, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης των ακαθάριστων πωλήσεων εμπορευμάτων (GMS), τόνισε επίσης ότι οι επενδύσεις στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών, ιδίως μέσω της εφαρμογής για κινητά, θα αποδώσουν μακροπρόθεσμα. Μία από τις βασικές πρωτοβουλίες που αποσκοπούν στην αντιμετώπιση αυτών των προκλήσεων είναι το πρόγραμμα επιβράβευσης Etsy Insider, το οποίο βρισκόταν σε φάση beta μέχρι τα τέλη του 2024.
Η ειδοποιός διαφορά
«Το 2024 ήταν μια χρονιά γεμάτη προκλήσεις», δήλωσε ο Silverman. «Προσωρινά αλλάξαμε τον τρόπο εργασίας μας και είμαστε λιγότερο επικεντρωμένοι στο εγγύς μέλλον υπέρ της δημιουργίας ολιστικά καλύτερων εμπειριών για τους πελάτες και της ανάδειξης της εφαρμογής μας σε τόπο ανακάλυψης.»
Το Etsy εστιάζει στην προώθηση της μεγαλύτερης χρήσης της εφαρμογής, καθώς αντιπροσωπεύει το 25% των επισκέψεων και οι υπεύθυνοι της εταιρείας σχεδιάζουν να βελτιώσουν τις εμπειρίες περιήγησης ώστε να συλλέγουν περισσότερα δεδομένα σχετικά με τη συμπεριφορά των χρηστών και να προσαρμόζουν τις συστάσεις με βάση τα ενδιαφέροντα. «Η εφαρμογή είναι το υψηλότερο κανάλι μετατροπής μας και εγκαινιάζουμε νέα πλοήγηση που στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στην ανακάλυψη και έχει σχεδιαστεί για να παρουσιάζει τις δυνατότητες που προσφέρει», δήλωσε.
Το νέο loyalty program
Εν τω μεταξύ, το πρόγραμμα πιστότητας Etsy Insider, στοχεύει στην αύξηση της διατήρησης των πελατών και στην προώθηση συχνότερων αγορών, προσφέροντας οφέλη όπως δωρεάν αποστολή στις ΗΠΑ, εκπτώσεις και έγκαιρη πρόσβαση σε αποκλειστικά αντικείμενα. Το πρόγραμμα προσφέρει δύο επιλογές συνδρομής επί πληρωμή: εποχιακή με $18 δολάρια και ετήσια με $72. Η εποχική συνδρομή, που χρεώνεται κάθε τρεις μήνες, περιλαμβάνει οφέλη όπως δωρεάν αποστολή στις ΗΠΑ, αποκλειστικές εκπτώσεις και έγκαιρη πρόσβαση σε εμπορεύματα. Η ετήσια συνδρομή, που χρεώνεται ετησίως, παρέχει όλα τα εποχιακά οφέλη μαζί με ένα μπόνους γενεθλίων και, για τα μέλη που εγγράφηκαν πριν από τις 30 Ιανουαρίου, ένα δώρο περιορισμένης έκδοσης σχεδιασμένο από έναν πωλητή του Etsy.
«Είμαστε ενθαρρυμένοι από τις πρώτες ενδείξεις του προγράμματος πιστότητας», δήλωσε ο Silverman. «Στους ανθρώπους αρέσει η δωρεάν αποστολή και φαίνεται να αγοράζουν περισσότερα προϊόντα.
Τα στοίχεια αυτά μας δείχνουν ότι πλέον εκτός από ένα mobile app και μια καλά σχεδιασμένη εμπειρία, οι ανταμοιβές επιβράβευσης έχουν επίσης αρχίσει να γίνονται απαραίτητες στους χρήστες και επηρεάζουν τις τελικές επιλογές τους. Φυσικά κάθε πλατφόρμα και επιχείρηση βρίσκει λύσεις που να ανταποκρίνονται στο κοινό τους αλλά ίσως ενόψει των συνεχόμενων οικονομικών δυσκολιών ίσως αποδειχθεί ότι η ανταμοιβή θα γίνει μια κινητήριος δύναμη στο eCommerce και θα δίνει το προβάδισμα επί του ανταγωνισμού.