Η Google έχει προσθέσει ενημερώσεις με βάση την τεχνητή νοημοσύνη στις καμπάνιες της στο Performance Max, εστιάζοντας στο asset testing, τις βελτιώσεις βίντεο και την ευκολότερη διαχείριση καμπάνιας για τους διαφημιστές. Αυτά τα νέα εργαλεία έρχονται ακριβώς τη στιγμή που οι επιχειρήσεις προετοιμάζονται για την εορταστική περίοδο αγορών.

Ύστερα από τις σημαντικές αναβαθμίσεις στην πλατφόρμα αγορών της στις ΗΠΑ, με προηγμένη τεχνολογία AI που στοχεύει να κάνει τις online αγορές ταχύτερες, πιο προσωποποιημένες και αποτελεσματικότερες, η εταιρεία προχωρά σε νέες ενημερώσεις:

Το Google Shopping μεταμορφώνει το eCommerce με AI
Επανάσταση AI: Η Google αποκαλύπτει τη νέα εμπειρία αγορών με τεχνητή νοημοσύνη στις ΗΠΑ.

Βασικές ενημερώσεις

Νέες δυνατότητες asset testing

Από τις αρχές Νοεμβρίου, οι έμποροι λιανικής θα διαθέτουν νέα πειραματικά εργαλεία στις καμπάνιες Performance Max. Θα μπορούν να δοκιμάσουν επιπλέον στοιχεία, όπως εικόνες, κείμενο και βίντεο, πέρα ​​από τα τυπικά product feeds για να δουν τι λειτουργεί καλύτερα. Η Google εισάγει επίσης τη δοκιμή επέκτασης Final URL, η οποία επιτρέπει στους διαφημιστές να δοκιμάζουν διαφορετικές σελίδες προορισμού για να βρουν την πιο αποτελεσματική για μετατροπές.

Βελτιωμένο image generation  

Το πιο πρόσφατο μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης της εταιρείας, Imagen 3, θα ενταχθεί στην Ads πλατφόρμα και θα παράγει γραφικά υψηλής απόδοσης για καμπάνιες Performance Max, Demand Gen, App και Display. Το μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης έχει εκπαιδευτεί με δεδομένα απόδοσης διαφημίσεων για να δημιουργήσει γραφικά που ενισχύουν την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας.

Google Photos: Στοχεύει στην αναγνώριση των AI εικόνων
Το Google Photos ετοιμάζεται να εντάξει metadata στις εικόνες που θα κάνουν πιο εύκολη την αναγνώριση χρήσης AI σε μια εικόνα.

Εργαλεία βελτιστοποίησης βίντεο

Το Google Ads εισάγει νέες λειτουργίες βελτιστοποίησης βίντεο, όπως:

  • Αυτόματη προσαρμογή ratio για διαφορετικές μορφές YouTube
  • Έξυπνη συντόμευση βίντεο που διατηρεί τα βασικά μηνύματα
  • Εξαιρετικός έλεγχος βελτιστοποιημένων assets βίντεο

Αυτές οι λειτουργίες είναι έτοιμες τώρα, με πιο προηγμένες επιλογές, όπως η συντόμευση βίντεο καμπάνιας Demand Gen να κυκλοφορούν το 2025.

Αλλαγές προτεραιότητας καμπάνιας

Επιπλέον, ο τρόπος με τον οποίο αλληλεπιδρούν οι καμπάνιες Performance Max και οι Standard Shopping καμπάνιες αλλάζει. Αντί για αυτόματη ιεράρχηση των Performance Max καμπανιών με προτεραιότητα, ένα σύστημα που βασίζεται στο Ad Rank. Αυτό θα αποφασίζει ποιες διαφημίσεις θα εμφανίζονται σε ένα προφιλ εφόσον και οι δύο καμπάνιες στοχεύουν στα ίδια προϊόντα.

Βελτιωμένες λειτουργίες συνεργασίας

Τα ad preview με δυνατότητα κοινής χρήσης θα επεκταθούν για να περιλαμβάνουν καμπάνιες Performance Max με product feeds και travel goals. Αυτή η ενημέρωση επιτρέπει στις ομάδες να κάνουν προεπισκόπηση των διαφημίσεων εύκολα χωρίς να χρειάζονται πρόσβαση στο Google Ads.

Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε ότι η εταιρεία μέσα στον Οκτώβριο έκανε επίσης αλλαγές στις οδηγίες της στο Search Central, δίνοντας νέες συμβουλές σχετικά με το Product Markup για να βοηθήσει τις eCommerce σελίδες με τα listing των προϊόντων τους και την απόδοσή τους.

Νέες οδηγίες της Google για το Product Markup
Η Google επισημαίνει νέες πρακτικές για το Product Markup.

Οι δυνατότητες των Google’s AI Upgrades

Αυτές οι αναβαθμίσεις σηματοδοτούν μια σημαντική ενίσχυση για τους επαγγελματίες του eCommerce που ασχολούνται με τη διαφήμιση και θέλουν να μεγιστοποιήσουν τα αποτελέσματα κατά την εορταστική περίοδο και μετά. Με εργαλεία δοκιμών και βελτιστοποίησης που υποστηρίζονται από τεχνητή νοημοσύνη, οι επιχειρήσεις μπορούν να κάνουν τις καμπάνιες τους πιο αποτελεσματικές, προσεγγίζοντας κοινό με καλά στοχευμένα γραφικά και περιεχόμενο βίντεο.