Google Merchant Center: Αναβαθμίζονται οι πωλητές από Σεπτέμβριο

Σε μετάβαση όλων των εμπόρων λιανικής στο Merchant Center μέχρι το Σεπτέμβριο στοχεύει η Google, μια κίνηση ματ που θα επηρεάσει τις eCommerce επιχειρήσεις παγκοσμίως και θα γίνει λίγο πριν την περίοδο των εορταστικών αγορών.

Τι είναι το Merchant Center και τι νεότερο διαθέτει;

Το Merchant Center είναι ένα εργαλείο για διαδικτυακούς λιανοπωλητές που τους επιτρέπει να διαχειρίζονται τον τρόπο με τον οποίο εμφανίζονται τα προϊόντα τους στις υπηρεσίες αγορών της Google. Οι νέες προσθήκες περιλαμβάνουν:

Product Studio

Ένα AI εργαλείο για δημιουργία περιεχομένου που επιτρέπει στους πωλητές να δημιουργούν προσαρμοσμένα περιουσιακά στοιχεία προϊόντων, να κινούν ακίνητες εικόνες και να τροποποιούν τις υπάρχουσες εικόνες προϊόντων ώστε να ταιριάζουν με την αισθητική του brand. Απλοποιεί επίσης διαδικασίες όπως η αφαίρεση φόντου και η βελτίωση της ανάλυσης εικόνας.

Έντονη στροφή στα Google Ads για τους πωλητές του Amazon
Σε νέο τρόπο προσέγγισης στρέφεται το Amazon μέσα από εκτενέστερη χρήση των Google ads.

Συγκεντρωμένα analytics

Μέσα από μια νέα ενοποιημένη καρτέλα analytics, οι λιανοπωλητές μπορούν να έχουν πρόσβαση σε επιχειρηματικές πληροφορίες συμπεριλαμβανομένων των δεδομένων τιμολόγησης και των εργαλείων ανάλυσης του ανταγωνισμού, επιτρέποντάς τους να λαμβάνουν αποφάσεις βάσει δεδομένων και να αξιοποιούν δημοφιλείς κατηγορίες προϊόντων.

Επανασχεδιασμένη πλοήγηση

Το Merchant Center διαθέτει μια πιο διαισθητική διεπαφή για πιο απλοποιημένες διαδικασίες επαλήθευσης και μπορεί να προ-συμπληρώσει πληροφορίες για το προϊόν κατά τη διάρκεια της εγκατάστασης.

Αρχικές αντιδράσεις και πιθανές προκλήσεις

Σύμφωνα με την ίδια την Google πάντα, οι πρώτοι χρήστες που έχουν χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα έχουν αναφέρει αυξημένο engagement. Η εταιρεία αναφέρει αύξηση κατά 25% των omnichannel εμπόρων που προσθέτουν προσφορές προϊόντων στο νέο σύστημα. Ωστόσο, τα στοιχεία αυτά δεν έχουν ακόμη επαληθευτεί από εξωτερικές πηγές.

Παρόλο που η Google τονίζει τα οφέλη της αναβάθμισης, ορισμένοι λιανοπωλητές, ιδιαίτερα εκείνοι που είναι άνετοι με την τρέχουσα έκδοση, ενδέχεται να αντιμετωπίσουν προκλήσεις προσαρμογής στο νέο σύστημα. Μιας και η αναβάθμιση του Merchant Center είναι υποχρεωτική αυτό θα μπορούσε να εγείρει ανησυχίες μεταξύ των χρηστών που προτιμούν την υπάρχουσα διεπαφή ή έχουν ενσωματωμένες ροές εργασίας με βάση το τρέχον σύστημα.

Νέες λειτουργίες Google Pay για λιγότερο εφιαλτικές αγορές
Το Google Pay αναβαθμίζεται με νέα χαρακτηριστικά για να διευκολύνει τις διαδικασίες πληρωμής.

Για να αντιμετωπίσει αυτές τις ανησυχίες, η Google δήλωσε ότι θα παρέχει πόρους και υποστήριξη για να ομαλοποιήσει και να υποστηρίξει τη μετάβαση. Αυτό περιλαμβάνει εκπαιδευτικά βίντεο, λεπτομερή τεκμηρίωση και πρόσβαση σε ομάδες υποστήριξης πελατών για την αντιμετώπιση προβλημάτων.

Η ενημέρωση αυτή έρχεται σε μια στιγμή που όλοι οι μεγάλοι παίκτες του eCommerce όπως η Amazon και το Shopify εξελίσσονται και η Google από τη μεριά της επιχειρεί να παραμείνει ανταγωνιστική και σηματοδοτεί τη συνεχή εξέλιξη με AI εργαλεία στο εμπόριο.