Google: To audio στο blog σου δεν βοηθάει το SEO, είναι όμως σημαντικό
Ορισμένοι ιδιοκτήτες eshop & website αναρωτιούνται εάν η προσθήκη μιας ηχητικής έκδοσης των αναρτήσεων του blog τους (audio) θα βελτιώσει την κατάταξή τους στην Google.
Σε ένα πρόσφατο SEO office hours session, ο Martin Splitt, Developer Advocate της Google απάντησε σε αυτήν την ερώτηση.
Όπως μας πληροφορεί το Search Engine Journal, ο Splitt εξήγησε ότι ενώ το ηχητικό περιεχόμενο είναι χρήσιμο για τους χρήστες, δεν επηρεάζει άμεσα την κατάταξη αναζήτησης.
Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι η προσθήκη ήχου είναι κακή ιδέα. Κάνοντας το περιεχόμενο πιο προσιτό μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία του χρήστη, οδηγώντας σε περισσότερη ευκολία και αμεσότητα και άρα ικανοποίηση.
Το audio content εξακολουθεί να είναι σημαντικό - Να γιατί
Παρόλο που ο ήχος δεν βελτιώνει άμεσα το SEO, εξακολουθεί να έχει αξία. Κάνει το περιεχόμενο πιο προσιτό και ευχάριστο. Αυτός ο τρόπος, προσφέρει σε όσους προτιμούν την ακρόαση από το διάβασμα ή όσους έχουν μαθησιακές δυσκολίες ή προβλήματα όρασης, πιο άμεση, εύκολη και ευχάριστη την κατανάλωση του περιεχομένου σε μορφή ήχου.
Άρα, μιλάμε για καλύτερη εμπειρία χρήστη, η οποία μπορεί να οδηγήσει και σε άλλα οφέλη. Όταν οι άνθρωποι απολαμβάνουν το περιεχόμενο, είναι πιο πιθανό να το μοιραστούν, να συνδεθούν με αυτό ή να περάσουν περισσότερο χρόνο στο eshop μιας επιχείρησης.
Όπως αναφέρεται, το SEO δεν έχει να κάνει μόνο με το αν πληροί τους κανόνες της Google. Πρόκειται για τη δημιουργία περιεχομένου που λειτουργεί καλά για το εκάστοτε κοινό. Εάν η προσθήκη ήχου κάνει τις αναρτήσεις ενός blog καλύτερες, αξίζει να το δοκιμάσουν οι επιχειρήσεις - ακόμα κι αν δεν ενισχύει άμεσα το SEO.
Στις online επιχειρήσεις, οι ευχαριστημένοι επισκέπτες μετατρέπονται συχνά σε πιστούς πελάτες. Για τις eCommerce επιχειρήσεις, είναι σημαντικό να κάνουν το περιεχόμενο εύκολο στην κατανάλωση.
Ο ήχος μπορεί να βοηθήσει τους εν δυνάμει πελάτες να αλληλεπιδράσουν με blog post ενώ εκτελούν πολλαπλές εργασίες. Ακόμη, προσφέροντας την επιλογή ενός audio content, τα online store ξεκινούν να απευθύνονται σε ένα νέο κοινό, με άλλες απαιτήσεις και ενδιαφέροντα, ακολουθώντας το diversity.
Η παροχή ηχητικού περιεχομένου συμβάλλει στη βελτίωση της προσβασιμότητας, διευκολύνοντας άτομα με μαθησιακές δυσκολίες ή μειωμένη όραση να απολαύσουν το περιεχόμενο με τρόπο που τους εξυπηρετεί καλύτερα. Με αυτόν τον τρόπο, οι επιχειρήσεις ενισχύουν τη συμπερίληψη και δημιουργούν μια πιο προσιτή εμπειρία για όλους.