Η Greenpeace επαναφέρει τη βιωσιμότητα στο επίκεντρο της προσοχής με νέα καμπάνια
Η Greenpeace International ξεκίνησε μια νέα εκστρατεία σε συνεργασία με την εταιρεία We Are Social, έναν παγκόσμιο δημιουργικό socially-led οργανισμό, με στόχο να ωθήσει τις κυβερνήσεις να δεσμευτούν σε μια ισχυρή και sustainable «Global Plastics Treaty» συνθήκη.
Η καμπάνια
Αυτή η συνθήκη επιδιώκει να περιορίσει την παραγωγή πλαστικών και να καταργήσει σταδιακά τα πλαστικά μιας χρήσης.
Η -εμπνευσμένη από τους Ολυμπιακούς Αγώνες- καμπάνια, σε σκηνοθεσία Jon E. Price και παραγωγή We Are Social Studios, περιλαμβάνει ένα σποτ που υπογραμμίζει τις επερχόμενες διαπραγματεύσεις για την Παγκόσμια Συνθήκη για τα Πλαστικά στο Busan της Νότιας Κορέας, τον Νοέμβριο.
Είναι κρίσιμο για τους παγκόσμιους ηγέτες να καταλήξουν σε μια αποφασιστική συμφωνία για τη μείωση της παραγωγής πλαστικών και την καταπολέμηση της ρύπανσης, καθώς αποτελεί την πέμπτη και τελευταία συνάντηση.
Αντλώντας έμπνευση από τις φετινές αθλητικές εκδηλώσεις, το τηλεοπτικό σποτ διάρκειας 75 δευτερολέπτων απεικονίζει παγκόσμιους πολιτικούς να αγωνίζονται προς τις διαπραγματεύσεις, αντιμετωπίζοντας προκλήσεις όπως απόπειρες δωροδοκίας και εκρήξεις ορυκτών καυσίμων. Η ταινία της καμπάνιας τελειώνει με μια σασπένς νότα, αμφισβητώντας εάν έχουν ληφθεί επαρκή μέτρα για να διασφαλιστεί ένα μέλλον χωρίς πλαστικά.
Η ταινία θα παρουσιαστεί στα social media κανάλια της Greenpeace. Ο Capucine Dayen, επικεφαλής της παγκόσμιας επικοινωνίας και δέσμευσης για την εκστρατεία πλαστικών της Greenpeace, σχολίασε πως ο αγώνας για τον τελικό γύρο των συνομιλιών για την Παγκόσμια Συνθήκη για τα Πλαστικά στο Busan έχει ξεκινήσει.
Σύμφωνα με τα λεγόμενά του, ελπίζει ότι αυτή η ταινία θα τους βοηθήσει να «περάσουν τη γραμμή του τερματισμού». Πρόσθεσε ότι ο στόχος της ταινίας είναι να αναδείξει τον κρίσιμο ρόλο που παίζουν οι παγκόσμιοι ηγέτες στην επίτευξη ενός μέλλοντος χωρίς πλαστικά και πως η πρώτη κοινωνική προσέγγιση της We Are Social Studios ήταν ιδανική για αυτό.
Ο Dan Keefe, επικεφαλής του We Are Social Studios στο Ηνωμένο Βασίλειο, δήλωσε σχετικά πως η συνεργασία με την Greenpeace ήταν ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα. Εξέφρασε τον ενθουσιασμό του σχετικά με τη συνεργασία με τη φιλανθρωπική οργάνωση για την προώθηση ενός τόσο ισχυρού μηνύματος.
Ο Simon Richings, ECD του We Are Social, σημείωσε πως η ταινία έχει ένα «σατιρικό» πλεονέκτημα - το να βλέπεις πολιτικούς να τρέχουν με κοστούμια είναι διασκεδαστικό. Ωστόσο, το βασικό μήνυμα είναι να αναγνωριστεί η έντονη πίεση και η προσπάθεια που απαιτείται για να επιτευχθεί αυτό το κρίσιμο ορόσημο στη μείωση των πλαστικών.
Σε αυτούς τους καιρούς επείγουσας ανάγκης για δράση κατά της κλιματικής αλλαγής, brands και οργανισμοί εντείνουν επίσης τις προσπάθειές τους για την προώθηση της βιωσιμότητας (sustainability). Εταιρείες όπως η eBay, ξεκινούν συνεργασίες με brand ambassadors, όπως η ηθοποιός και υπέρμαχος του «πράσινου κινήματος», Alicia Silverstone, για την προώθηση των πλεονεκτημάτων του reCommerce (επανεμπορίου), που είναι η πρακτική της μεταπώλησης preloved προϊόντων, με στόχο τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα που σχετίζεται με την κατασκευή, το packaging και το shipping.
Αυτές οι συλλογικές προσπάθειες αντικατοπτρίζουν την αυξανόμενη αναγνώριση ότι η αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης απαιτεί ένα ενιαίο μέτωπο από όλους τους τομείς της κοινωνίας.
Η σημασία της καμπάνιας για το eCommerce
Για τις eCommerce επιχειρήσεις, αυτή η καμπάνια της Greenpeace υπογραμμίζει την τάση των καταναλωτών και των ρυθμιστικών αρχών να επικεντρώνονται στη βιωσιμότητα. Καθώς οι περιβαλλοντικές ανησυχίες αυξάνονται, η ευθυγράμμιση με πρακτικές φιλικές προς το περιβάλλον μπορεί να βελτιώσει τη φήμη του brand και να ανταποκριθεί στις αυξανόμενες προσδοκίες των πελατών.