Η Alibaba κερδίζει δημοτικότητα μεταξύ των ευρωπαϊκών SME επιχειρήσεων

Η Alibaba καταβάλλει στοχευμένες προσπάθειες για να προσελκύσει ευρωπαϊκές SME. Σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία ο αριθμός τους στην Γερμανία αυξήθηκε κατά 14% τους τελευταίους έξι μήνες. 

💡
Ο όρος «SME» αναφέρεται συνήθως σε αγοραστές που εκπροσωπούν μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις. Είναι επιχειρήσεις που διατηρούν έσοδα, περιουσιακά στοιχεία ή αριθμούς εργαζομένων κάτω από ορισμένα όρια, τα οποία διαφέρουν ανά χώρα και κλάδο. Θα μπορούσαν να αναφέρονται σε άτομα εντός αυτών των επιχειρήσεων που είναι υπεύθυνα για τη λήψη αποφάσεων αγοράς για λογαριασμό των εταιρειών τους.

Επιπλέον, όλο και περισσότερες βρετανικές SME χρησιμοποιούν το Alibaba.com ως πλατφόρμα προμηθειών τους, σε μια περίοδο όπου η εταιρεία κάνει ανοίγματα σε ό,τι αφορά στην τεχνητή νοημοσύνη (AI).

ΑΙ Generator video από Alibaba δημιουργεί ρεαλιστική κίνηση
To Alibaba δημιουργεί βίντεο με AI generator που μετατρέπει στατικές εικόνες σε κινούμενο βίντεο με ήχο.

Προς το τέλος της ετήσιας έκθεσης Μαρτίου, της ναυαρχίδας της online έκθεσης, όπως αναφέρει και η νέα αναφορά, η εταιρεία ανέφερε ισχυρή ζήτηση αγοραστών από επιχειρήσεις τόσο από τις γερμανικές όσο και από τις βρετανικές επιχειρήσεις.

Πιο αποτελεσματικό και οικονομικό

Σύμφωνα με την εταιρεία, οι SME αναζητούν τρόπους για να κάνουν τις διαδικασίες προμηθειών τους πιο αποτελεσματικές και οικονομικά αποδοτικές.

«Αντιμετωπίζουν προκλήσεις όπως μακροοικονομική πίεση, διαταραχές στην εφοδιαστική αλυσίδα και προβλήματα στις σχέσεις με τους προμηθευτές».

Σε αυτή την αναζήτηση, πολλές γερμανικές εταιρείες στρέφονται στην εταιρεία, λέει ο κινεζικός «γίγαντας» του eCommerce. Ο αριθμός των ενεργών SME είναι 14 τοις εκατό υψηλότερος αυτόν τον μήνα σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του 2023. Το δελτίο τύπου δεν αναφέρει πόσοι Γερμανοί μικρομεσαίοι πωλητές είναι πλέον ενεργοί στο Alibaba.com.

Η εταιρεία κατέγραψε επίσης « θετική άνοδο » στον αριθμό των ενεργών αγοραστών B2B από το Ηνωμένο Βασίλειο στη φετινή έκθεση Μαρτίου, χωρίς να προσδιορίσει αριθμούς πωλητών ή ποσοστά ανάπτυξης.

Το Alibaba βρίσκεται σε τροχιά ανόδου για να γίνει και πάλι ενεργός παίχτης στην αγορά, κατόπιν μιας περιόδου πίεσης.

″Επιστρέψαμε” λέει το Alibaba, ύστερα από το αβέβαιο μέλλον
Σε τροχιά ανάκαμψης βρίσκεται το Alibaba και ετοιμάζεται να ξαναμπει δυναμικά στο παιχνίδι του eCommerce.

Μετάβαση στα digital κανάλια προμηθειών

Σύμφωνα με την εταιρεία, η αύξηση των SME αντανακλά τη γενική στροφή προς τα digital κανάλια προμηθειών, τα οποία χρησιμοποιεί και η Amazon στην Ευρώπη. Η πρόσφατα δημοσιευμένη έρευνα «B2B Sentiment Survey» της Alibaba διαπίστωσε ότι το 52% των γερμανικών SME πραγματοποιούν πλέον online αγορές σε B2B marketplaces. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το ποσοστό αυτό ήταν 51%.

Ο Jijay Shen, Γενικός Διευθυντής Ευρώπης της εταιρείας, δηλώνει ότι «οι online αγορές B2B κάνουν τη διασυνοριακή προμήθεια πιο εύκολη από ποτέ, επιτρέποντας στους αγοραστές  μικρομεσαίων επιχειρήσεων να εξερευνήσουν ευκαιρίες για να βρουν νέα προϊόντα, να μειώσουν τον κίνδυνο της αλυσίδας εφοδιασμού τους και να αυξήσουν το περιθώριο κέρδους στο κλικ ενός κουμπιού».

Alibaba.com στην Γαλλία

Η εταιρεία στοχεύει επίσης ενεργά αγοραστές στη Γαλλία, την τρίτη μεγαλύτερη eCommerce αγορά στην Ευρώπη . Νωρίτερα φέτος, ξεκίνησε μια συνεργασία για την προώθηση των γαλλικών SME με την κυβερνητική υπηρεσία Business France.