Η Alibaba, ύστερα από το πρότυπο πρόγραμμα για ασφάλεια και διαφάνεια στο online B2B εμπόριο στην Ευρώπη, παρουσίασε το Pic Copilot, ένα νέο AI εργαλείο σχεδιασμού για μικρές επιχειρήσεις που πωλούν στην παγκόσμια αγορά της. Αυτό το εργαλείο βοηθά τους πωλητές να εξοικονομήσουν χρήματα για τη φωτογραφία και τον σχεδιασμό βελτιώνοντας παράλληλα τις πωλήσεις.

Πρόγραμμα προστασίας πωλητή εισάγει το Alibaba σε Ευρώπη
Το Alibaba θέλει να επεκτείνει το B2B εμπόριο του ακόμη περισσότερο. Για αυτό εισάγει ένα πρόγραμμα προστασίας για πωλητές της Ευρώπης.

Τι κάνει το Pic Copilot;

Όπως διαβάζουμε στο digital commerce 360, το Pic Copilot περιλαμβάνει 12 AI λειτουργίες που διευκολύνουν τις εργασίες, όπως:

  • Αλλαγή φόντου εικόνας.
  • Βελτίωση φωτογραφιών και βίντεο.
  • Δημιουργία εικονικών δοκιμών για διαφορετικούς τόνους δέρματος και τύπους σώματος.
  • Δημιουργία εορταστικών visuals και templates διαφημίσεων.

Γιατί είναι σημαντικό;

Αυτό το AI εργαλείο εστιάζει στη δημιουργία γραφικών που αυξάνουν τις πωλήσεις αντί να παρουσιάζουν απλά με όμορφο τρόπο το προϊόν. Το Pic Copilot αναλύει εικόνες προϊόντων για να βρει σχέδια που προσελκύουν περισσότερα κλικ. Κατά τη διάρκεια μιας δοκιμής τη Black Friday, περισσότεροι από 35.000 χρήστες δημιούργησαν περιεχόμενο χρησιμοποιώντας το Pic Copilot, εξοικονομώντας κατά μέσο όρο 200$ ο καθένας. Η εικονική του δυνατότητα δοκιμής βοήθησε τους πωλητές να δημιουργήσουν πάνω από 80.000 εικόνες μοντέλων, ενισχύοντας τις προσπάθειες marketing.

Τι άλλο προσφέρει η Alibaba;

Η Alibaba υποστηρίζει παγκόσμιους πωλητές μέσω πλατφορμών όπως το AliExpress, το Lazada και το Tmall. Αυτές οι αγορές αποτελούν μέρος της στρατηγικής της για να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις να αναπτυχθούν και να ανταγωνιστούν χρησιμοποιώντας οικονομικά αποδοτικά εργαλεία που βασίζονται σε τεχνητή νοημοσύνη, όπως το Pic Copilot.

Εργαλείο με σημασία για το eCommerce

Το Pic Copilot υπογραμμίζει πώς η τεχνητή νοημοσύνη μεταμορφώνει το eCommerce για τις μικρές επιχειρήσεις. Με την απλοποίηση των εργασιών σχεδιασμού και marketing, επιτρέπει στους πωλητές να επικεντρωθούν στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων τους. AI εργαλεία όπως εικονικές δοκιμές και πρότυπα διακοπών ενισχύουν την εμπειρία των πελατών, αυξάνοντας την αφοσίωση και υψηλότερες πωλήσεις. Αυτό δείχνει πώς η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να ισοπεδώσει τους όρους ανταγωνισμού, δίνοντας στους μικρότερους πωλητές πρόσβαση σε προηγμένες λύσεις χωρίς υψηλό κόστος.