Η Amazon παρουσίασε μια νέα 3D εικονική εμπειρία αγορών που θα μπορούσε να αλλάξει τις online αγορές αυτές τις γιορτές.

Πώς λειτουργεί η νέα 3D επιλογή
Όπως διαβάζουμε στο All Ears, οι αγοραστές μπορούν να εξερευνήσουν δύο ξεχωριστά καταστήματα 3D: ένα γενικό κατάστημα με μεγάλη γκάμα προϊόντων, από ηλεκτρονικά έως είδη ομορφιάς, και ένα που εστιάζει αποκλειστικά στα παιχνίδια.
Τα φυσικά καταστήματα ξαναμπαίνουν δυναμικά στο παιχνίδι και η Amazon το γνωρίζει αυτό. Ενώ οι αγοραστές έχουν επιδείξει ισχυρή προτίμηση στις online αγορές, το in-store shopping επιστρέφει δυναμικά.
Με τη νέα λειτουργία τρισδιάστατων αγορών, οι καταναλωτές μπορούν να «περιηγούνται» με πιο καθηλωτικό τρόπο, παρόμοιο με τον τρόπο που περπατάνε μέσα σε ένα φυσικό κατάστημα. Όταν ένας αγοραστής επιλέγει ένα αντικείμενο, πιο λεπτομερείς πληροφορίες προϊόντος εμφανίζονται σε ένα pop-up στον τρισδιάστατο χώρο.
Το κατάστημα παιχνιδιών της Amazon, το οποίο διαθέτει προϊόντα από γνωστά brand όπως η Disney, προσφέρει έναν διασκεδαστικό και διαδραστικό τρόπο για να τα εξερευνήσουν οι χρήστες. Με λεπτομερείς πινελιές και εύκολο σχεδιασμό navigation, αυτά τα virtual καταστήματα παρέχουν μια πιο ελκυστική εμπειρία αγορών σε σύγκριση με τις παραδοσιακές online μεθόδους.
Είναι το 3D το μέλλον του eCommerce;
Για το eCommerce, αυτή η στροφή σε πιο virtual, 3D καταστήματα, όπως της διάσημης εταιρείας, σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα στη δημιουργία πιο διαδραστικών και προσωποποιημένων αγοραστικών ταξιδιών. Καθώς οι ψηφιακές εμπειρίες εξελίσσονται, τέτοιες καινοτομίες δίνουν τη δυνατότητα στα brands να ξεχωρίζουν σε μια ολοένα και πιο ανταγωνιστική αγορά. Με το να ακολουθούν τα eshop αυτές τις νέες τεχνολογίες, ανταποκρίνονται στη ζήτηση των καταναλωτών για περισσότερα και πιο ελκυστικές, ρεαλιστικές υπηρεσίες την εορταστική περίοδο.