Η Instacart, η αμερικανική εταιρεία διανομής που λειτουργεί ως υπηρεσία παράδοσης και παραλαβής ειδών παντοπωλείου στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά, έχει λανσάρει νέες δυνατότητες gamification για τα έξυπνα καρότσια της, με στόχο να κάνει τα ψώνια να αισθάνονται περισσότερο σαν περιπέτεια. Αυτές οι ενημερώσεις έχουν σχεδιαστεί για να ενθαρρύνουν τους πελάτες να κερδίσουν ανταμοιβές, να εξοικονομήσουν χρήματα και να ανακαλύψουν νέα προϊόντα.

Το gamification στο eCommerce και πώς να το εφαρμόσεις
Gamification στο eCommerce: Η νέα τάση για τα eshop - Πώς μπορείς να το εντάξεις στο eshop σου για να κάνεις το shopping διασκεδαστικό!

Νέες δυνατότητες

Εκτός από το gamification, η εταιρεία Instacart έχει εφαρμόσει κουπόνια βάσει τοποθεσίας και aisle-aware διαφήμισης στα έξυπνα καρότσια της, όπως περιγράφεται λεπτομερώς σε δελτίο τύπου.

Ο David McIntosh, επικεφαλής συνδεδεμένων καταστημάτων της Instacart, δήλωσε ότι τα Caper Carts φέρνουν μια νέα εποχή στις αγορές τροφίμων κάνοντας την εμπειρία πιο ευχάριστη και παρέχοντας μια απρόσκοπτη διαδικασία για πελάτες, εμπόρους λιανικής και brands.

Πώς θα λειτουργήσουν τα κουπόνια

Τα νέα διαδραστικά μίνι παιχνίδια, γνωστά ως «Quests», θα εμφανίζονται στις ψηφιακές οθόνες του Caper Carts. Αυτές οι αποστολές μπορούν να προσαρμοστούν σε συνεργασία με εμπόρους λιανικής και brands, προσφέροντας οφέλη όπως προσφορές flash, ανταμοιβές για συχνές επισκέψεις και πιστώσεις για προσωποποιημένα ψηφιακά κουπόνια.

Τα κουπόνια που βασίζονται στην τοποθεσία θα ειδοποιούν τους αγοραστές για προσφορές καθώς πλοηγούνται στο κατάστημα. Για παράδειγμα, ένα καρότσι θα μπορούσε να ειδοποιήσει τους πελάτες για ένα κουπόνι για μάφιν ενώ περνούν από το τμήμα του αρτοποιείου.

Οι aisle-aware διαφημίσεις επιτρέπουν στα brands συσκευασμένων προϊόντων καταναλωτή (CPG) να παρέχουν στοχευμένες διαφημίσεις με βάση τον διάδρομο στον οποίο βρίσκεται ο αγοραστής. Η εταιρεία σχεδιάζει να επεκτείνει αυτήν τη δυνατότητα προβάλλοντας διαφημίσεις με βάση τα στοιχεία που βρίσκονται ήδη στο καλάθι του αγοραστή.

Ο David McIntosh ανέφερε ότι οι ψηφιακές οθόνες στο Caper Carts παρέχουν μια απαράμιλλη εμπειρία παντός καναλιού για τους λιανοπωλητές και τα brands στα καταστήματα, τονίζοντας πώς αυτή η πρωτοβουλία μετατρέπει τα ψώνια από αγγαρεία σε μια συναρπαστική περιπέτεια με μοναδικές αλληλεπιδράσεις σε κάθε διάδρομο.

Οι έμποροι λιανικής που χρησιμοποιούν Caper Carts ανέφεραν ότι οι πελάτες αναζητούν ενεργά καταστήματα εξοπλισμένα με αυτήν την τεχνολογία. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Instacart, Fidji Simo, εξήγησε σε επιστολή του Μαΐου προς τους επενδυτές ότι πιστεύουν ότι τα έξυπνα καροτσάκια θα φέρουν επανάσταση στην εμπειρία του παντοπωλείου στα καταστήματα. Σημείωσε ότι η εξοικείωση αυτής της τεχνολογίας εξαλείφει την ανάγκη για ακριβή μετασκευή ολόκληρων καταστημάτων.

Πρόσφατη έρευνα ανέδειξε πώς οι καναλωτές των ΗΠΑ, ανάμεσα σε άλλα, προσδοκούν gamification και εξατομίκευση από τα loyalty programs παντοπωλείων.

Τι επιθυμούν από τα loyalty programs παντοπωλείων στις ΗΠΑ;
Οι καναλωτές των ΗΠΑ ανάμεσα σε άλλα προσδοκούν gamification και εξατομίκευση από τα loyalty programs παντοπωλείων.

Η σημασία για το eCommerce

Η εισαγωγή χαρακτηριστικών gamification και προσωποποιημένων εμπειριών αγορών υπογραμμίζει μια αυξανόμενη τάση στο eCommerce: την ενσωμάτωση της τεχνολογίας για την ενίσχυση της αφοσίωσης των πελατών. Με τη δημιουργία ενός διαδραστικού περιβάλλοντος αγορών, η εταιρεία Instacart όχι μόνο βελτιώνει την εμπειρία στο κατάστημα, αλλά επίσης επηρεάζει δυνητικά τη συμπεριφορά των online αγορών. Καθώς οι πελάτες εξοικειώνονται με προσωποποιημένες, «παιχνιδοποιημένες» εμπειρίες, οι προσδοκίες για online αγορές ενδέχεται να αλλάξουν, ωθώντας τους λιανοπωλητές να υιοθετήσουν παρόμοιες στρατηγικές για να ενισχύσουν τα ποσοστά μετατροπών και την ικανοποίηση των πελατών.