Online retailers όπως το eBay κλίνουν προς τις second-hand αγορές

Μέσα στο δύσκολο τοπίο λιανικής, που σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα οικονομικά στοιχεία βρίσκεται σε ασθενή απόδοση από τον Απρίλιο, ορισμένες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης του eBay, βρίσκουν επιτυχία ακολουθώντας μια αυξανόμενη τάση: Οι second-hand αγορές ανεβαίνουν μεταξύ των καταναλωτών που επιθυμούν να μένουν πάντα on a budget.

Η πρόσφατη πρόσφατη «Recommerce Report» του eBay, όπως διαβάζουμε στο Marketplace, αποκαλύπτει ότι σχεδόν το 50% των καταναλωτών θεωρεί ότι η αγορά second-hand είναι μια δημοφιλής επιλογή για το 2024. 

Οι Millennials επιλέγουν το secondhand shopping
Στην εποχή του πληθωρισμού, η γενιά των Millennials αναδεικνύει το secondhand shopping και ψωνίζει με εγκράτεια, αλλάζοντας τις αγοραστικές τάσεις.

«Οι καταναλωτές βρίσκονται πραγματικά σε αυτό το σημείο καμπής», δήλωσε η Renee Morin, chief sustainability officer της εταιρείας. Ακόμη, συμπλήρωσε ότι οι καταναλωτές κινούνται προς την κατεύθυνση όχι απλώς να αγοράζουν αντικείμενα, αλλά να κάνουν πιο προσεκτικές αγορές.

Το eBay αξιοποιεί την ευκαιρία

H εταιρεία είναι σε προνομιακή θέση να επωφεληθεί από αυτή την τάση, καθώς σχεδόν το 40% των εσόδων του από τις πωλήσεις προέρχεται από second-hand αγορές. Για να επωφεληθεί από αυτό, η πλατφόρμα εισήγαγε μια νέα δυνατότητα που απλοποιεί τη μεταπώληση ειδών μόδας. Οι αγοραστές μπορούν τώρα να σαρώσουν έναν κωδικό QR στα ρούχα τους για να τον αναφέρουν εύκολα για μεταπώληση.

Αυτή η στρατηγική αντιπροσωπεύει μια επιστροφή στον αρχικό στόχο της εταιρείας, καθώς η εταιρεία ήταν από καιρό γνωστή για την αγορά μεταχειρισμένων αντικειμένων. 

«Το eBay ήταν ο OG όλων αυτών», είπε η αναλύτρια λιανικής Sucharita Kodali στη Forrester. «Αυτό είναι το θέμα, η εταιρεία προσπαθεί να συστηθεί σε αυτή τη νέα γενιά.»

Με τις second-hand αγορές να κερδίζουν ολο και περισσότερη δημοτικότητα, η εταιρεία αντιμετωπίζει τον ανταγωνισμό από νεότερες πλατφόρμες όπως η Depop και η Poshmark. Ωστόσο, η καθιερωμένη παρουσία της και οι νέες πρωτοβουλίες για τη διευκόλυνση της μεταπώλησης μπορεί να της δώσουν ένα πλεονέκτημα στην αναδυόμενη second-hand αγορά. 

Καθώς οι καταναλωτές αναζητούν ολοένα και περισσότερους τρόπους για να εξοικονομήσουν χρήματα και να κάνουν πιο βιώσιμες επιλογές, η εστίαση της εταιρείας στα μεταχειρισμένα αγαθά μπορεί απλώς να είναι το κλειδί για την ευημερία των καταναλωτών σε ένα δύσκολο αγοραστικό τοπίο.