Μέσα από έρευνα της Juniper Research φαίνεται ότι η παγκόσμια αγορά eCommerce θα φτάσει τα $11,5 τρισ. το 2029 χάρις τις εναλλακτικές μεθόδους πληρωμής που τροφοδοτούν τη ραγδαία ανάπτυξη της αγοράς.
Ραγδαία εξέλιξη χάρις τις εναλλακτικές επιλογές πληρωμών
Εκτιμάται ότι η εκτεταμένη αυτή διεύρυνση της αξίας των παγκόσμιων eCommerce συναλλαγών θα είναι ραγδαία καθώς κατά το 2024 το αντίστοιχο μέγεθος θα είναι της τάξης των $7 τρισ. H άνοδος αυτή είναι της τάξης του 63% μεταξύ 2024-2029 και θα οδηγήσει στην αυξανόμενη υιοθέτηση του eCοmmerce σε αναδυόμενες αγορές. Αυτή η πρόβλεψη και η πιθανότητα γίνεται πλέον εφικτή καθώς οι εναλλακτικές μέθοδοι πληρωμών επιτρέπουν στους καταναλωτές να πραγματοποιούν αγορές στο διαδίκτυο χωρίς τη χρήση καρτών. Εξάλλου και η Mastercard θέλει να ξεφορτωθεί τους αριθμούς στις κάρτες για να κάνει ακόμη καλύτερες τις αγορές.
Δεν είναι δύσκολο βέβαια να δούμε αυτό το ποσό να γίνεται πραγματικότητα για την παγκόσμια αγορά eCommerce μέχρι τότε, καθώς ήδη για το 2023 η ευρωπαϊκή online fashion αγορά άγγιξε τα €213 δισ. Επιπλέον, η έρευνα προβλέπει ότι έως το 2029 συναλλαγές ύψους $360 δισ. θα ολοκληρωθούν χρησιμοποιώντας εναλλακτικές μεθόδους πληρωμών και θα αποτελούν το 69% των παγκόσμιων eCommerce συναλλαγών. Η Juniper Research θεωρεί ως εναλλακτικές μεθόδους πληρωμής οποιαδήποτε μεταφορά χρημάτων γίνεται με μέσα όπως ψηφιακά πορτοφόλια και πληρωμές από λογαριασμό σε λογαριασμό και δεν περιλαμβάνει πληρωμές με μετρητά και κάρτα.

Η έρευνα της Juniper Research στηρίζεται σε αναλύσεις και προβλέψεις για περισσότερα από 54.700 σημεία δεδομένων σε 60 χώρες, σε διάστημα πέντε ετών.
Ακόμη και οι αγορές στην Γερμανία μέσω Amazon είδαν ποσό ρεκόρ για το 2023 κατά 20%. Όμως, πιθανά δεν είναι μόνο οι εναλλακτικές επιλογές πληρωμών που οδηγούν σε αυτό το ενισχυμένο αποτέλεσμα στην παγκόσμια αγορά eCommerce, καθώς τα marketplaces και οι πωλητές αναπτύσσουν συνεχώς νέα εργαλεία και λειτουργία που απλοποιούν και διευκολύνουν τις διαδικασίες όπως η επέκταση της PayPal μέσω Apple Wallet, οι ενισχυμένες υπηρεσίες της Revolut και το νέο εργαλείο της Amazon που απλοποιεί τις διασυνοριακές πωλήσεις.