Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της SimplyCodes, η Παρασκευή είναι η κορυφαία μέρα για online εκπτώσεις. Η μελέτη, η οποία ανέλυσε τα coupon release patterns από 30.000 εμπόρους από τον Μάρτιο έως και τον Ιούλιο, διαπίστωσε ότι η δραστηριότητα των κουπονιών αυξάνεται σημαντικά όσο πλησιάζει το Σαββατοκύριακο. Περίπου το 52% των κωδικών κουπονιών κυκλοφορεί μεταξύ Τετάρτης και Παρασκευής, με αύξηση 19% μόνο την Παρασκευή.

Προσοχή στο «Spaving»

Οι online εκπτώσεις με κουπόνια για «limited-edition» ή «buy one, get one free» αγορές μπορεί να είναι δελεαστικές, αλλά μπορεί να οδηγήσουν σε υπερβολικές δαπάνες και υψηλό χρέος πιστωτικών καρτών. Η ειδικός σε θέματα αποταμίευσης καταναλωτών, Andrea Woroch, προειδοποιεί σχετικά με τ0 «spaving» (αποταμίευση) ή το να ξοδέψετε περισσότερα για να εξοικονομήσετε περισσότερα.

Η Julie Ramhold, αναλύτρια καταναλωτών στο DealNews.com, συμβουλεύει να τους αγοραστές να ελέγξουν εάν η συμφωνία είναι πραγματικά επωφελής. Για παράδειγμα, εάν βρίσκονται κοντά σε ένα όριο δωρεάν αποστολής, μπορούν να χρησιμοποιήσουν ένα κουπόνι για να μειώσουν το κόστος αποστολής αντί να αγοράσουν επιπλέον αντικείμενα. Αντίθετα, εάν έχουν ένα κουπόνι έκπτωσης 25% για τη συνολική αγορά τους, να μην ανησυχούν πολύ για τη δωρεάν αποστολή, εάν η εξοικονόμηση πόρων στα προϊόντα τους υπερβαίνει τα έξοδα αποστολής.

Επιτυχία ενός καλού deal χωρίς υπερβολικές δαπάνες

Για να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις online εκπτώσεις χωρίς να προχωρήσουν σε υπερβολικές δαπάνες, θα πρέπει να εγγραφούν σε newsletter καταστημάτων και να ενεργοποιήσουν ειδοποιήσεις για κινητά ή να ακολουθήσουν brands στα social media. Η χρήση price-tracking browser extensions όπως το CamelCamelCamel ή το Keepa μπορεί να βοηθήσει στην παρακολούθηση των αλλαγών τιμών. Η εφαρμογή κουπονιών πάνω από ήδη εκπτωτικά είδη μπορεί επίσης να ενισχύσει την εξοικονόμηση πόρων.

Οι συνεργάτες συγκέντρωσης προσφορών όπως το CouponCabin.com ή το RetailMeNot μπορούν να βοηθήσουν στην εύρεση πρόσθετων προσφορών. Ωστόσο, οι καταναλωτές θα πρέπει να αποφεύγουν τις υπερβολικές αγορές που προκαλούνται από ειδοποιήσεις πωλήσεων. Αντίθετα, θα πρέπει να αναζητούν κουπόνια μόνο όταν χρειάζεται.

Η σημασία για το eCommerce

Αυτή η τάση τονίζει την ανάγκη για τις eCommerce επιχειρήσεις να βελτιστοποιούν τις στρατηγικές κουπονιών και να λαμβάνουν υπόψη τα πρότυπα συμπεριφοράς των καταναλωτών κατά τις online εκπτώσεις. Η προσφορά έγκαιρων και αποτελεσματικών εκπτώσεων μπορεί να οδηγήσει σε περισσότερες πωλήσεις, ιδιαίτερα τις Παρασκευές, ενώ αντιμετωπίζει τον κίνδυνο υπερβολικών δαπανών μέσω σαφών και στρατηγικών προωθήσεων.

Η ευτυχία καθορίζει τις συνήθειες online αγορών
Η ευτυχία τελικά παίζει πολύ πιο σημαντικό ρόλο απ′ όσο νομίζουμε στις συνήθειες των online αγορών.