Νέα εποχή PayPal: Επεκτείνεται σε in-person πληρωμές μέσω Apple Wallet
Η PayPal σηματοδοτεί μια νέα εποχή και λαμβάνει μέτρα για να εισέλθει στην in-person αγορά πληρωμών στις ΗΠΑ, συνδέοντας τη χρεωστική της κάρτα με το mobile wallet της Apple. Οι πελάτες μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν τη χρεωστική τους κάρτα με το Apple Pay και να κερδίζουν 5% επιστροφή μετρητών σε ορισμένες αγορές. Αυτή η κίνηση είναι μέρος του σχεδίου της εταιρείας να ανταγωνιστεί άμεσα τις εταιρείες τεχνολογίας και τις τράπεζες, όπως μας πληροφορεί το Reuters.
Αυτή η αλλαγή καθοδηγείται από τον νέο CEO της εταιρείας, Alex Chriss, ο οποίος εντάχθηκε στην εταιρεία από την Intuit πέρυσι, η οποίος στοχεύει να επικρατήσει όχι μόνο σε online περιβάλλον, αλλά και σε φυσικά καταστήματα, καφέ και εστιατόρια, όχι μόνο στο διαδίκτυο.
Ενθαρρύνοντας την In-Person χρήση
Η εταιρεία ήταν πάντα ισχυρή στις online πληρωμές και μέσω της εφαρμογής Venmo, αλλά τώρα ενθαρρύνει τους πελάτες να χρησιμοποιούν το PayPal και αυτοπροσώπως. Ο Chriss πιστεύει ότι ενώ το eCommerce αναπτύσσεται γρήγορα, δεν είναι ο μόνος τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι ξοδεύουν χρήματα. Θέλει οι πελάτες να το χρησιμοποιούν για όλες τις αγορές τους, ανεξάρτητα από το πού ψωνίζουν.
Σύμφωνα με το επίσημο δελτίο τύπου, στο οποίο δεν αναφέρονται οι διαθέσιμες χώρες ή πότε θα ισχύουν, οι νέες επιλογές in-person πληρωμής συνοδεύονται από επιστροφή μετρητών 5% σε ορισμένα προϊόντα, έως και 1.000$ το μήνα. Το PayPal προσφέρει επίσης επιπλέον ανταμοιβές από brands όπως DoorDash, Sephora και εκατοντάδες ακόμη. Οι πελάτες μπορούν τώρα να χρησιμοποιούν αυτές τις ανταμοιβές για να εξοικονομήσουν ακόμη περισσότερα. Για παράδειγμα, εάν ένας πελάτης επιλέξει εστιατόρια ως μηνιαία κατηγορία, θα λάβει 5% επιστροφή μετρητών και μπορεί να λάβει άλλο 10% επιστροφή μετρητών εάν χρησιμοποιήσει μια προσφορά από το DoorDash στην εφαρμογή της εταιρείας. Αυτό δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να κερδίσουν συνολικά 15% επιστροφή μετρητών σε ορισμένες αγορές.
Η δημοτικότητα των χρεωστικών καρτών
Στις ΗΠΑ, οι πληρωμές με χρεωστικές κάρτες αυξάνονται ραγδαία, φτάνοντας τα 4,55 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2021, από 2,47 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2015. Ο Chriss σημειώνει ότι περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν χρεωστικές κάρτες επειδή θέλουν να διατηρήσουν καλύτερο έλεγχο των δαπανών τους.
Η σύνδεση με το Apple Pay
Το PayPal εργάζεται επίσης για να καταστήσει τις χρεωστικές του κάρτες συμβατές με το Apple Pay, επιτρέποντας στους πελάτες να επωφεληθούν από τα mobile wallet και τις λειτουργίες «tap to pay». Η προσθήκη της χρεωστικής κάρτας στο Apple Wallet είναι απλή και προσφέρει στους πελάτες ακόμη περισσότερους τρόπους ασφαλούς πληρωμής. Η επιστροφή μετρητών 5% σε επιλεγμένες κατηγορίες καθιστά τη χρεωστική κάρτα του μία από τις πιο ελκυστικές διαθέσιμες επιλογές. Μια αναφορά από τη Valuedynamx έδειξε ότι μόνο το 24% των κατόχων χρεωστικών καρτών έλαβε επιστροφή μετρητών το 2023, σε σύγκριση με το 74% των κατόχων πιστωτικών καρτών.
Ο ανταγωνισμός και οι νέες δυνατότητες
Αν και η PayPal ήταν ηγέτης στις online πληρωμές, τώρα αντιμετωπίζει περισσότερο ανταγωνισμό από εταιρείες όπως η Apple και η Google στον χώρο πληρωμών μέσω κινητού τηλεφώνου.
Για να υποστηρίξει αυτό το νέο «άνοιγμα» στις in-person πληρωμές, κάνει τη μεγαλύτερη επένδυσή της στο marketing. Αν και η εταιρεία δεν μοιράστηκε το ακριβές ποσό, ανέφερε όμως στα τριμηνιαία κέρδη της ότι οι δαπάνες για καμπάνιες marketing και brand θα αυξηθούν το δεύτερο εξάμηνο του έτους.
Η PayPal εισήγαγε επίσης μια νέα δυνατότητα αυτόματης επαναφόρτωσης που επιτρέπει στους πελάτες να ορίζουν ένα όριο υπολοίπου. Αυτό σημαίνει ότι το υπόλοιπό τους θα συμπληρώνεται αυτόματα εάν πέσει κάτω από ένα συγκεκριμένο ποσό, δίνοντας στους πελάτες περισσότερο έλεγχο των δαπανών τους.
Ο Chriss έχει περιγράψει το 2024 ως «μεταβατικό έτος» για την εταιρεία. Στόχος του είναι να αυξήσει τα έσοδα της εταιρείας πέρα από τις απλώς χρεώσεις συναλλαγών. Νωρίτερα φέτος, η εταιρεία παρουσίασε νέα προϊόντα που τροφοδοτούνται από τεχνητή νοημοσύνη και μια δυνατότητα αγοράς με ένα κλικ.
Η μετοχή της εταιρείας έχει αυξηθεί περισσότερο από 17% από την αρχή του έτους, αλλά εξακολουθεί να υστερεί σε σχέση με τον δείκτη S&P 500, ο οποίος κέρδισε 22%.
Επιπτώσεις στο eCommerce και στο λιανικό εμπόριο
Η επέκταση της PayPal στις in-person πληρωμές σηματοδοτεί μια σημαντική αλλαγή, καθώς γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ των online και των offline εμπειριών αγορών. Προσφέροντας ανταμοιβές επιστροφής μετρητών και εύκολη ενσωμάτωση με mobile wallets όπως το Apple Pay, η εταιρεία τοποθετείται ως μια ευέλικτη λύση πληρωμής που καλύπτει τις ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών. Αυτή η κίνηση όχι μόνο ενισχύει την παρουσία της στα φυσικά καταστήματα αλλά ενισχύει και την αξία της πρότασης στο ανταγωνιστικό τοπίο του eCommerce.
Καθώς οι καταναλωτές αναζητούν όλο και περισσότερο την ευκολία και τις ανταμοιβές, η στρατηγική του PayPal θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι ψωνίζουν τόσο στο online, όσο και στο κατάστημα.