Σύμφωνα με το ET Retail, σε έρευνα που διεξήχθη από την MMA India και την Publicis Commerce φάνηκε ότι 80% των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται απευθείας στον καταναλωτή, οι D2C δηλαδή επιχειρήσεις δεν έχουν ακόμη αγγίξει την κερδοφορία.
Μόνο ένα 12% απάντησε ότι έχουν κερδοφορία, ενώ το 25% των επιχειρήσεων D2C δήλωσε ότι δεν καταμετορύν την κερδοφορία, καθώς αποτελούν μέρος μεγαλύτερων οικοσυστημάτων. Στην ίδια έρευνα αποδείχθηκε ότι το 80% των D2C επιχειρήσεων δεν έχει κερδοφορήσει ακόμη ενώ ένα 63% δεν είναι καθόλου κερδοφόρες.
Ταχύτατες εξελίξεις, προσαρμοστικότητα είναι το κλειδί
Η Anupriya Acharya, διευθύνουσα σύμβουλος της Publicis Groupe για τη Νότια Ασία, δήλωσε ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος τομέας για την εταιρεία, καθώς όσο συνεχίζει και αυξάνεται ο αριθμός των αγοραστών, τόσο περισσότερο αυξάνονται και οι καταναλωτικές δαπάνες. Η Acharya είπε ότι το D2C Toolkit Advantage ξεκίνησε καθώς το εμπόριο έχει γίνει πολύ σημαντικό κομμάτι για τους καταναλωτές. Η ίδια πρόσθεσε:
Πολλοί από τους πελάτες μας αναζητούν την τεχνογνωσία μας για τη στρατηγική τους στο D2C. Πολλοί από τους πελάτες μας διαθέτουν παραδοσιακές υποδομές. Έχουν μετακινηθεί σε αγορές, και τώρα θέλουν να κινηθούν στο D2C.
Το D2C έχει αποκτήσει δημοτικότητα ως είδος eCommerce με το 43% της χρηματοδότησης το 2022 να πηγαίνει σε αυτές τις επιχειρήσεις, ξεπερνώντας τις αγορές ως υπο-είδος.
Ο Lalatendu Das, o CEO της Performics India, είπε ότι πολύ λίγες εταιρείες έχουν καταφέρει να βρουν τη φόρμουλα για να φτάσουν στην κερδοφορία, λόγω των μεγάλων κόστων απόκτησης, το αβέβαιο ROI και της λειτουργικής πολυπλοκότητας.

"Η έρευνά μας δείχνει ότι σχεδόν το 80% των επιχειρήσεων D2C δεν έχουν ακόμη επιτύχει κερδοφορία. Περίπου το 12% από αυτές είναι κερδοφόρες, το 63% δεν είναι καθόλου κερδοφόρες, και το 25% δήλωσε ότι η επιχείρηση D2C είναι μέρος ενός μεγαλύτερου οικοσυστήματος, επομένως δεν μετρούν την κερδοφορία", σημείωσε.
Ο Das ανέφερε ότι οι κερδοφόρες επιχειρήσεις D2C κάνουν τέσσερα πράγματα σωστά. "Εάν αυτά τα τέσσερα πράγματα γίνονται σωστά, έχετε να αντιμετωπίσετε ένα λειτουργικό κέρδος περίπου 8%", είπε.
Τα 4 αυτά πράγματα περιλαμβάνουν την επένδυση στις γνώσεις των καταναλωτών και τη χρήση τους με πολλαπλές τρόπους για την προώθηση των πωλήσεων, τη συλλογή δεδομένων πρώτου μέρους για την κατανόηση των καταναλωτών, την ενίσχυση της σχέσης με το branding και την προώθηση της καινοτομίας των προϊόντων με βάση τα δεδομένα των καταναλωτών.