Το Skroutz, ένα από τα δημοφιλέστερα marketplaces στην Ελλάδα, γιορτάζει φέτος τα 20 χρόνια από την έναρξή της. Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, η εταιρεία έχει παίξει ρόλο στη διαμόρφωση του eCommerce στην Ελλάδα, εισάγοντας διάφορες υπηρεσίες και δυνατότητες.

Πώς κινήθηκαν οι εορταστικές πωλήσεις στην ελληνική αγορά;
Τι μάθαμε μέσα από έρευνα για τις εορταστικές πωλήσεις στην ελληνική αγορά; Ήταν τα αποτελέσματα θετικά;

Πώς ξεκίνησε

Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2005 για να αντιμετωπίσει την πρόκληση της online σύγκρισης τιμών. Αρχικά σχεδιάστηκε ως εργαλείο για την έρευνα τιμών, αργότερα εξελίχθηκε σε ένα marketplace που προσφέρει ένα ευρύ φάσμα προϊόντων.

2009: Η πλατφόρμα έφτασε να μετρά 500 συνεργάτες και περισσότερα από 300.000 προϊόντα σε λίστα.

2016: To Skroutz μεταβαίνει από μια πλατφόρμα σύγκρισης τιμών σε ένα πλήρες marketplace.

2020: Μια συνεργασία με την CVC Capital Partners συνέβαλε στην περαιτέρω ανάπτυξή της.

Επέκταση των υπηρεσιών

To Skroutz παρουσίασε διάφορες υπηρεσίες για να βελτιώσει τις προσφορές του:

  • Skroutz Plus: Μια συνδρομητική υπηρεσία, που με με μία ετήσια ή μηνιαία τιμή προσφέρει δωρεάν μεταφορικά για κάθε επιμέρους αποστολή άνω των 25€ και άλλα αποκλειστικά προνόμια
  • Skroutz Last Mile: Η υπηρεσία ταχυμεταφορών της, που έγινε μια από τις μεγαλύτερες στην Ελλάδα.
  • Fulfilled by Skroutz: Μια υπηρεσία logistics για εμπόρους.

Η απόκτηση της EveryPay και μιας άδειας για το Ίδρυμα Ηλεκτρονικού Χρήματος (EMI) επέτρεψε στην εταιρεία να εισέλθει στην ευρωπαϊκή αγορά fintech και να εισάγει εργαλεία όπως το BNPL πρόγραμμα της, την Express παράδοση και το προσωποποιημένο Skroutz Feed.

Πρόσφατες δραστηριότητες

Το 2023, η εταιρεία επέκτεινε τις δραστηριότητές της στην Κύπρο και ξεκίνησε τις παραδόσεις στην Ευρώπη. Μέχρι το 2024, εισήγαγε το Skroutz Wallet, το Skoop για αγορές από δεύτερο χέρι και τις επιλογές αγορών παντοπωλείου. Τα Skroutz Points έφτασαν τις 1.000 τοποθεσίες, με στόχο τις 4.000 έως τα μέσα του 2025.

Δήλωση του Διευθύνοντος Συμβούλου

Ο κ. Χατζηγεωργίου, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε:

«Από την πρώτη μέρα δημιουργίας της, προσπαθούμε να λύσουμε ένα πολύ αληθινό πρόβλημα. Το να κάνουμε το online shopping εύκολο, άμεσο και ασφαλές. Με δουλειά, καινοτομία και τη στήριξη των συνεργατών μας, καταφέραμε να εξελιχθούμε σε κάτι πολύ μεγαλύτερο από αυτό που είχαμε ονειρευτεί. Σε ένα marketplace που προσφέρει τις υπηρεσίες του και εξυπηρετεί όχι μόνο την Ελλάδα αλλά και καταναλωτές στην Ευρώπη, ανοίγοντας δρόμους ανάπτυξης για τους συνεργάτες μας».

Μπορείς να διαβάσει περισσότερα νέα σχετικά με την πλατφόρμα, εδώ!

Το ελληνικό eCommerce

Η πορεία της εταιρείας Skroutz τονίζει πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να αλλάξουν με την πάροδο του χρόνου για να προσφέρουν περισσότερες υπηρεσίες και να προσεγγίσουν περισσότερους καταναλωτές. Υπογραμμίζει πώς μια απλή ιδέα (όπως η σύγκριση τιμών), μπορεί να εξελιχθεί σε μια πλατφόρμα που υποστηρίζει online αγορές, logistics, ακόμη και οικονομικά εργαλεία. Έρχεται στο προσκήνιο η ανάγκη εξέλιξης του ελληνικού eCommerce, ώστε να ακολουθήσει νέες τεχνολογίες και να προχωρήσει σε συνεργασίες. Η ανάγκη της αγοράς προστάζει την παροχή της καλύτερης δυνατής εμπειρίας και βοήθειας στο αγοραστικό κοινο.