Το Rakuten Viber ανακοίνωσε μια νέα πρωτοβουλία που υποστηρίζει τις μικρές επιχειρήσεις, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να δημιουργήσουν έναν δωρεάν επαγγελματικό λογαριασμό στην πλατφόρμα, όπως ανέφερε το WWN

Με αυτόν τον τρόπο, οι επιχειρηματίες θα μπορούν να προσεγγίσουν ευρύτερο κοινό και να βελτιώσουν την επικοινωνία με τους πελάτες τους, χωρίς κόστος.

Οι επαγγελματικοί λογαριασμοί

Μέσω του επαγγελματικού τους προφίλ, όπως αναφέρει η πηγή, οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να παρέχουν πληροφορίες όπως η διεύθυνση, το ωράριο λειτουργίας και ο κατάλογος προϊόντων ή υπηρεσιών τους. Παράλληλα, έχουν τη δυνατότητα να στέλνουν προσωπικά και ομαδικά μηνύματα στους πελάτες τους, συμπεριλαμβανομένων αυτοματοποιημένων απαντήσεων.

Η πρωτοβουλία απευθύνεται σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, όπως επαγγελματίες συμβούλους, οδοντιάτρους, αισθητικούς, κομμωτές, σχεδιαστές, τεχνικούς, φυσικοθεραπευτές και άλλους κλάδους.

Όπως αναφέρεται, για την ενίσχυση των μικρών επιχειρήσεων στην Ελλάδα, το Viber θα προσφέρει σε τρεις επαγγελματικούς λογαριασμούς:

  • Δωρεάν διαφήμιση στην πλατφόρμα
  • Προβολή στο επίσημο κανάλι του στην Ελλάδα
  • PR προώθηση

Για να συμμετάσχουν, οι επιχειρήσεις πρέπει να δημιουργήσουν επαγγελματικό λογαριασμό έως τις 28 Φεβρουαρίου 2025, να προσθέσουν προϊόντα στον κατάλογό τους και να συγκεντρώσουν τουλάχιστον 10 followers.

Η υποστήριξη των μικρομεσαίων στο eCommerce

Η εταιρεία δεν είναι η πρώτη που επιχειρεί την κυκλοφορία εργαλείων στήριξεις για τις SME. Η Alibaba, μέσα στο 2024 παρουσίασε το Pic Copilot, ένα νέο AI εργαλείο σχεδιασμού και φωτογραφίας για μικρές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην παγκόσμια αγορά της.

Alibaba: Λανσάρει AI εργαλείο για Marketplace πωλητές
Η Alibaba, παρουσίασε το Pic Copilot, ένα νέο AI εργαλείο σχεδιασμού για μικρές επιχειρήσεις marketplace.

Η δυνατότητα δημιουργίας επαγγελματικού λογαριασμού αποτελεί μια σημαντική εξέλιξη για το eCommerce. Οι μεγάλες εταιρείες στρέφονται στην υποστήριξη και ενίσχυση των προσπαθειών των μικρότερων. Με την πρωτοβουλία, για παράδειγμα, του Viber, οι μικρές επιχειρήσεις αποκτούν ένα νέο ψηφιακό κανάλι επικοινωνίας και προβολής, βελτιώνοντας την online παρουσία τους. 

Με νέα εργαλεία, σαν και αυτό, οι μικρές επιχειρήσεις έχουν την ευκαιρία να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητά τους, την εμπιστοσύνη των πελατών και μεταγενέστερα τις πωλήσεις τους.

Μπορείτε να κατεβάσετε την εφαρμογή ΕΔΩ και να διαβάσετε τους όρους και τις προϋποθέσεις ΕΔΩ.