Η Zalando στοχεύει να αποκτήσει το 100% του About You

Η εταιρεία Zalando ανακοίνωσε σχέδια για την απόκτηση όλων των μετοχών της About You, με στόχο να αποκτήσει το 100% της ιδιοκτησίας του γερμανικού λιανοπωλητή μόδας. Σύμφωνα με το WWN, διοικητικό συμβούλιο της About You υποστηρίζει αυτή την κίνηση και αναμένεται να συστήσει στους μετόχους να αποδεχτούν την προσφορά.

Το About You είναι ένας σημαντικός «παίκτης» στο eCommerce, που προσφέρει πάνω από 700.000 στυλ από κορυφαία brands και συλλογές διασημοτήτων. Έχει ισχυρή παρουσία στην αγορά των influencer, δουλεύοντας με περισσότερους από 27.000 δημιουργούς και κυκλοφορώντας 119 αποκλειστικές συλλογές με διάσημα ονόματα από τη μουσική, τον κινηματογράφο, τον αθλητισμό και το μόντελινγκ.

About You: Κερφοδόρα παρά τις οικoνομικές προκλήσεις
Παρά τις δύσκολες συνθήκες της αγοράς, η About You δηλώνει κερδοφόρα και συνεχίζει να αναπτύσσεται.

Για τη Zalando, αυτή η εξαγορά υποστηρίζει τον στόχο της για τη δημιουργία ενός πανευρωπαϊκού eCommerce οικοσυστήματος μόδας και τρόπου ζωής. Ενώνοντας τις δυνάμεις της με το About You, η Zalando στοχεύει να ενισχύσει τη θέση της στην αναπτυσσόμενη αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου της Ευρώπης.

Μάθε περισσότερα eCommerce νέα από όλο τον κόσμο!

Μεγαλύτερες φιλοδοξίες για το eCommerce

Ο Robert Gentz, συν-CEO και συνιδρυτής της Zalando, τόνισε τα στρατηγικά οφέλη της εξαγοράς. Δήλωσε ότι στόχος είναι να προσφέρουν μια καλύτερη εμπειρία τόσο για τους πελάτες όσο και για τους επιχειρηματικούς εταίρους. Εξήγησε πώς ο στόχος ήταν πάντα ο επαναπροσδιορισμός της αγοράς μόδας και τρόπου ζωής με καλύτερες εμπειρίες για πελάτες και συνεργάτες.

Η συνεργασία θα μπορούσε να οδηγήσει σε ισχυρότερες εμπειρίες αγορών για τους πελάτες και περισσότερες επιχειρηματικές ευκαιρίες για brands. Από την πλευρά του B2C (business-to-consumer), οι πελάτες ενδέχεται να δουν πιο διαφορετικές συλλογές και αποκλειστικά προϊόντα. Από την πλευρά του B2B (business-to-business), τα brands και οι έμποροι λιανικής θα επωφεληθούν από βελτιωμένα εργαλεία για τη διαχείριση των λειτουργιών τους σε όλα τα κανάλια (διαδικτυακές και offline πωλήσεις) σε όλη την Ευρώπη.

Και πρόσθεσε ότι στο B2B, συνδυάζοντας τις δυνατότητες του λογισμικού, Tradebyte και SCAYLE, θα δημιουργήσουν ένα ακόμα πιο προηγμένο λειτουργικό σύστημα eCommerce, που θα επιτρέπει σε brands και εμπόρους λιανικής να διαχειρίζονται τις πολυκαναλικές δραστηριότητές τους σε όλη την Ευρώπη και πέρα ​​από αυτήν.

Αυτή η εξαγορά θα μπορούσε να σηματοδοτήσει μια αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι eCommerce πλατφόρμες ανταγωνίζονται για κυριαρχία στην Ευρώπη, ειδικά καθώς οι αγορές παντός καναλιού (online και εντός καταστημάτων) γίνονται μεγαλύτερη προτεραιότητα για τα brands μόδας.