Πώς να τονώσεις το eCommerce content marketing τον Ιανουάριο 2025 με συναρπαστικές ιδέες

Ο Ιανουάριος είναι o μήνας νέων ευκαιριών καθώς συνδυάζεται με τον ερχομό του έτους και τα online store μπορούν να κάνουν μια νέα αρχή το 2025, εστιάζοντας σε ιδέες eCommerce content marketing που θα προσελκύουν και θα διατηρούν την προσοχή των πελατών μέσα από αναρτήσεις, blog post, video και podcast.

Tο περιεχόμενο πολλές φορές μπορεί να γίνει κλειδί για την επιτυχία στις μηχανές αναζήτησης αλλά και το θεμέλιο για το marketing στα social media. Ακολουθούν λοιπόν ιδέες για content που μπορεί να δοκιμάσει το eshop σας τον Ιανουάριο του 2025.

Συναρπαστικές ιδέες για eCommerce content marketing

Κάνοντας reset τον Ιανουάριο

Ο Ιανουάριος είναι μια καλή στιγμή για τους υπεύθυνους marketing περιεχομένου να ενθαρρύνουν και να υποστηρίξουν τους δυνητικούς πελάτες που πρόκειται να έρθουν. Το νέο έτος είναι συνώνυμο μιας νέας αρχής και ένα μεγάλο μέρος του κοινού θέτει resolutions για το έτος που έρχεται ώστε να είναι πιο υγιείς, πιο παραγωγικοί ή καλύτερα οργανωμένοι.

Μπορείτε να αξιοποιήσετε την τάση αυτή στο eCommerce και να δημοσιεύσετε podcasts και βίντεο για να υποστηρίξουν αυτές τις αποφάσεις. Το περιεχόμενο μπορεί να είναι ενθαρρυντικό και παρακινητικό ενώ ταυτόχρονα να προωθεί και κάποιο προϊόν του online store σας πιο έμμεσα.

Τέτοια παραδείγματα για eCommerce content marketing θα ήταν: π.χ. ένα brand ειδών fitness θα μπορούσε να αναρτήσει ένα άρθρο με τίτλο «10 απλοί τρόποι για να τηρήσετε τις αποφάσεις σας για τη γυμναστική το 2025», όπου θα παρουσιάζει τα προϊόντα της μάρκας, όπως στρώματα γιόγκα και ταινίες αντίστασης με ασκήσεις για διάφορες περιοχές του σώματος ή ένα κατάστημα ειδών οικιακής οργάνωσης θα μπορούσε να δημιουργήσει μια σειρά σύντομων βίντεο που θα παρουσιάζει «tips για αποσυμφόρηση».

Επαναχρησιμοποίηση μέσω AI

Το generative AI έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας και μόλις σε διάστημα δύο χρόνων έχει ήδη αρχίσει να γίνεται πολύτιμο εργαλείο στους marketers και social media managers για την παραγωγή eCommerce content marketing.

Αν και αρκετές επιχειρήσεις αποφεύγουν την παραγωγή ολόκληρων άρθρων μέσω AI εργαλείων, συχνά την χρησιμοποιούν για να επαναχρησιμοποιήσουν το περιεχόμενο τους με άλλες μορφές και αυτόν τον Ιανουάριο μπορείτε κι εσείς να ανανεώσετε το περιεχόμενό σας με αυτόν τον τρόπο.

Ας δούμε πώς θα μπορούσε να λειτουργήσει αυτό:

  • Μετατρέψτε τα βίντεο σε κείμενο: Πολλά εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης μπορούν να μετατρέψουν βίντεο σε blog post, ενημερωτικά email ή αναρτήσεις στα social media.
  • Ξεχωρίστε αποσπάσματα για τα social media: Οι δημιουργοί χρησιμοποιούν αυτοματοποιημένες ροές με εργαλεία όπως το Zapier, το ChatGPT και το Buffer για να δημιουργήσουν και να προγραμματίσουν δεκάδες αναρτήσεις στα X, Threads και Facebook από ένα μόνο άρθρο.
  • Μετατρέψτε συνομιλίες σε FAQ: Μια ακόμη τεχνική για eCommerce content marketing είναι η χρήση AI για την ανωνυμοποίηση και την αναδιαμόρφωση των συνομιλιών των πελατών σε FAQ που πιθανά να είναι ερωτήσεις που έχουν κι άλλοι πελάτες.
Με ποιους τρόπους βοηθάει την online shopping εμπειρία το AI;
Η χρήση AI στο eCommerce πλέον παίζει καίριο ρόλο σε κάθε στάδιο από το ταξίδι αγοραστών και εδώ μπορείς να δεις πως υποστηρίζει και βελτιώνει την online shopping εμπειρία.

Cheeselover's day

Μια ακόμη ευκαιρία που έχετε για να δημιουργήσετε περιεχόμενο τον Ιανουάριο είναι η Cheeselover's day που επικεντρώνεται στους ανθρώπους που τρώνε το θεϊκό αυτό δημιούργημα σε όλες τις μορφές και γεύσεις του και γιορτάζεται στις 20 Ιανουαρίου. Είναι μια ευκαιρία για τους marketers να δημιουργήσουν κάτι διασκεδαστικό και απρόσμενο. (Μάθε περισσότερα για το εποχιακό marketing)

Σίγουρα ο συγκεκριμένος εορτασμός έχει το μεγαλύτερο νόημα για πωλητές και eshop που εμπορεύονται τρόφιμα, όμως με έξυπνες ιδέες ακόμη και άλλες επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν "λαχταριστό" content που θα τραβήξει το ενδιαφέρον.

Μερικές πιθανές ιδέες για eCommerce content marketing μέσω social media είναι ένα άρθρο με τέλειες συνταγές από τυριά από κάποιο store προμηθειών κουζίνας, ένα instagram carousel με διάσημουν που άγαπουν το τυρί από ένα brand με προϊόντα pop-culture ή ένα TikTok βίντεο με 15 τοπ προορισμούς για λάτρεις των τυριών από ένα ταξιδιωτικό γραφείο.

Tips για κάθε εποχή & οφέλη για το εποχιακό marketing
Οι εποχές που εναλλάσονται είναι μια τεράστια ευκαιρία για το eshop σου καθώς μέσα από το εποχιακό marketing μπορείς να κερδίσεις πολλά!

'What if' άρθρα

Και μπορεί να είναι μια ιδέα που την έκανε διάσημη η Marvel με τη σειρά της όπου τα γεγονότα εκτυλίσσεται αλλιώς υπό άλλες συνθήκες, μπορείτε όμως κι εσείς να αξιοποιήσετε τη δύναμη του "What if".

Τέτοια άρθρα μπορούν να γίνουν ένα διασκεδαστικό μέσο και για το brand σας μπορούσαν να είναι ένας διασκεδαστικός τρόπος για τους marketers περιεχομένου να γιορτάσουν την Opposite Day, μια ιδιόρρυθμη εκδήλωση που βασίζεται στο παιδικό παιχνίδι φαντασίας. Αν και η ψυχαγωγία είναι μια ισχυρή μορφή marketing, τα eCommerce brand σπάνια την αξιοποιούν από φόβο μην επηρεαστεί η αξιοπιστία τους.

Εντάσσοντας τέτοια άρθρα στο eCommerce content marketing μπορείτε να διερευνήσετε υποθετικά σενάρια γύρω από τα προϊόντα σας ή εναλλακτικές μορφές του brand σας και της εμφάνισής του, π.χ. αν ζούσατε σε μια χώρα φτιαγμένη από gingerbread και όλο το eshop σας ήταν σχεδιασμένο έτσι ή εάν ένα κατάστημα με είδη κατοικίδιων ζώων θα μπορούσε να δημοσιεύσει μια ολόκληρη σειρά με την υπόθεση «Τι θα γινόταν αν οι σκύλοι ήταν ιδιοκτήτες ανθρώπων;».

Εθνικός μήνας χόμπι

Ο Ιανουάριος είναι ο Εθνικός Μήνας Χόμπι και μια ιδανική εποχή για το κοινό ώστε να αγκαλιάσει νέα ενδιαφέροντα, να ανακαλύψει εκ νέου ξεχασμένες ασχολίες και δραστηριότητες ή να ασχοληθεί με ένα χόμπι που πάντα ήθελε να δοκιμάσει.

Τα χόμπι προσφέρουν χαλάρωση, προσωπική ανάπτυξη, ακόμα και κοινωνικές σχέσεις. Είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για τα online store να εμπνεύσουν τους πελάτες, παρουσιάζοντας παράλληλα στο eCommerce content marketing προϊόντα που διευκολύνουν την έναρξη ή τη βελτίωση των χόμπι.

Το περιεχόμενο που επικεντρώνεται στα χόμπι μπορεί να περιλαμβάνει άρθρα, βίντεο ή ακόμη και διαδικτυακά μαθήματα. Κάθε ένα από αυτά θα μπορούσε να συνδέεται με ένα πακέτο προϊόντων ή ένα «σετ εκκίνησης» που συνδέει το περιεχόμενο με το εμπόριο.

Περιεχόμενο βασισμένο στην Blue Monday

Η τρίτη Δευτέρα του Ιανουαρίου (φέτος πέφτει 20/01, δηλαδή την Cheese Lovers Day!), γνωστή ως «Blue Monday», θεωρείται από πολλούς η πιο «καταθλιπτική μέρα» του έτους, αλλά οι marketers μπορούν να τη μετατρέψουν σε μια ευκαιρία για να προσφέρουν ενθάρρυνση και αισιοδοξία στο κοινό τους.

Δημιουργήστε περιεχόμενο στο eCommerce content marketing που βελτιώνει τη διάθεση, όπως λίστες με θετικά affirmations, συνταγές για comfort food ή tips για self-care, και συνοδέψτε το με motivational videos ή σύντομα reels που ενισχύουν το θετικό μήνυμα. Παράλληλα, προωθήστε σχετικά προϊόντα, όπως self-care kits εάν έχετε eshop καλλυντικών ή πακέτα συστατικών για comfort meals εάν πουλάτε τρόφιμα, για να εμπνεύσετε το κοινό σας να φροντίσει τον εαυτό του.

Ακόμη και εάν τα προϊόντα σας δεν προσφέρονται για αυτοφροντίδα διότι πουλάτε π.χ. αντλίες και φίλτρα νερού μπορείτε να δημιουργήσετε αναρτήσεις που να προωθούν π.χ. τις θετικές επιδράσεις του νερού στην υγεία ή ένα παρακινητικό λεκτικό όπως "Γίνε σαν το νερό! Συνέχισε να ξεπερνάς τα εμπόδια και να προσαρμόζεσαι."

Customer Appreciation Campaign

Ο Ιανουάριος είναι η ιδανική στιγμή για να δείξετε την εκτίμησή σας στους πιστούς πελάτες που στήριξαν το eshop σας μέσα στο προηγούμενο έτος. Δημιουργήστε περιεχόμενο που θα τους κάνει να νιώσουν ξεχωριστοί, όπως ευχαριστήρια posts στα social media, βίντεο με μηνύματα από την ομάδα σας ή αφιερώματα σε πελάτες που ξεχώρισαν το 2024, π.χ. μοιράζοντας τις ιστορίες τους ή τα σχόλιά τους για τα προϊόντα σας.

Παράλληλα, ενισχύστε αυτή το eCommerce content marketing με στοχευμένες προωθητικές ενέργειες, όπως ειδικά πακέτα προσφορών για τους καλύτερους πελάτες σας ή τη διοργάνωση ενός διαγωνισμού με δώρα, που μπορεί να περιλαμβάνει best-seller προϊόντα από το online store σας. Με αυτόν τον τρόπο, όχι μόνο ενδυναμώνετε τη σχέση σας με τους ήδη υπάρχοντες πελάτες, αλλά και ενισχύετε την εικόνα του brand σας ως ένα eshop που ενδιαφέρεται πραγματικά για την κοινότητά του.

Ταυτόχρονα μπορείτε να ενθαρρύνετε το κοινό σας να σκεφτεί και να μοιραστεί και το ίδιο μια στιγμή ευγνωμοσύνης που ένιωσε μέσα στο προηγούμενο έτος, δημιουργώντας έτσι μια θετική αίσθηση προς το brand σας και μάλιστα μπορείτε να μοιραστείτε και μερικές ακόμη και μην αφορούν προϊόντα και υπηρεσίες σας.

Αξιοποιήστε κι εσύ αυτές τις ενδιαφέρουσες eCommerce content marketing ιδέες για να φρεσκάρεις το περιεχόμενό σου με τον έρχομό του νέου έτους και να ενθουσιάσεις το κοινό σου με απρόσμενο τρόπο.