Η Cyber ​​Monday έχει γίνει μια από τις πιο σημαντικές ημέρες αγορών του έτους, προσφέροντας στους λιανοπωλητές την ευκαιρία να προσελκύσουν πελάτες τόσο online, όσο και στο κατάστημα.

Αρχικά δημιουργήθηκε για online επιχειρήσεις που θέλουν να ανταγωνιστούν την Black Friday, όμως έχει πλέον εξελιχθεί σε παγκόσμιο φαινόμενο. Η ημέρα αυτή σας παρέχει την ευκαιρία να αυξήσετε τις πωλήσεις που επιτύχατε ήδη στο eshop σας τηn Black Friday, να προσεγγίσετε νέους πελάτες και να ενισχύσετε την προβολή του brand.

Η επιτυχία της ημέρας απαιτεί δημιουργικές ιδέες marketing για την Cyber Monday, καθώς και ισχυρή στρατηγική για να ξεχωρίσετε σε μια ανταγωνιστική αγορά. Είτε online, είτε αυτοπροσώπως, η αποτελεσματική αξιοποίησή της μπορεί σας βοηθήσει να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτήν την υψηλής ζήτησης ημέρα αγορών.

Cyber Monday τακτικές πωλήσεων για να γίνεις viral
Γίνε το talk-of-the-online-world με αντισυμβατικές Cyber Monday τακτικές πωλήσεων που θα κάνουν το eshop σου να ξεχωρίσει!
γραφικό σε φούξια cyber monday

Γιατί τα eshop πρέπει να επενδύσουν στην Cyber ​​Monday;

Τα καταστήματα λιανικής μπορούν να κερδίσουν συμμετέχοντας στις cyber εκπτώσεις. 

Η προσφορά αποκλειστικών sales μπορεί επίσης να προσελκύσει νέους πελάτες που μπορεί να μην είχαν αλληλεπιδράσει με το brand σας στο παρελθόν. Όταν οι νέοι πελάτες ψωνίζουν κατά τη διάρκεια της ημέρας, συχνά μοιράζονται τις εμπειρίες τους μέσω των social media, κριτικών ή μέσω mouth-to-mouth. Αυτή η έκθεση αυξάνει την προβολή του brand σας. Ακολουθούν ορισμένα πρόσθετα οφέλη που μπορούν να περιμένουν τα eshop από την Cyber ​​Monday:

  • Αυξημένες πωλήσεις και έσοδα: Οι ειδικές εκπτώσεις και προσφορές ενθαρρύνουν περισσότερες αγορές.
  • Απόκτηση και διατήρηση πελατών: Αποκτήστε νέους πελάτες διατηρώντας παράλληλα πιστούς πελάτες με στοχευμένες προσφορές.
  • Ευκαιρίες marketing: Χρησιμοποιήστε την ημέρα για να δοκιμάσετε καμπάνιες, να ενισχύσετε την αφοσίωση και να συλλέξετε δεδομένα πελατών.
  • Εκκαθάριση και ανανέωση αποθέματος: Πουλήστε γρήγορα παλιό απόθεμα για να δημιουργήσετε χώρο για νέα προϊόντα.
  • Αύξηση επισκεψιμότητας eshop: Η εκδήλωση προσελκύει φυσικά ένα μεγάλο διαδικτυακό κοινό, αυξάνοντας τις επισκέψεις στο κατάστημά σας Shopify.
  • Ισχυρότερη αναγνωρισιμότητα brand: Οι καμπάνιες της Cyber ​​Monday βοηθούν το κατάστημά σας να ξεχωρίζει σε μια ανταγωνιστική αγορά.

13 ιδέες marketing για την Cyber Monday για το online store σας 

Ακολουθούν ορισμένες marketing στρατηγικές που θα σας βοηθήσουν να αξιοποιήσετε την ημέρα: 

Τα κορυφαία Cyber Monday trends του 2024
Black Friday τέλος; Τσέκαρε τα Cyber Monday trends του 2024 για να τα χρησιμοποιήσεις και να συνεχίσεις να τρελαίνεις τους πελάτες σου με προσφορές!

Προσφέρετε κάτι περισσότερο από ένα κατάστημα

Προσελκύστε πελάτες με διαδραστικές ιδέες marketing για την Cyber Monday που ξεπερνούν την απλή πώληση προϊόντων. Μοιραστείτε βίντεο από τα backstage ή φιλοξενήστε live Q&A. Δείξτε πώς κατασκευάζονται τα προϊόντα σας ή προσφέρετε live video με τη χρήση τους. Αυτές οι ιδέες μπορούν να βοηθήσουν το eshop σας να ξεχωρίσει και να δημιουργήσει μια βαθύτερη σύνδεση με τους πελάτες.

Επισημάνετε τα πλεονεκτήματα των online αγορών

Για να προσελκύσετε πελάτες στο eshop σας, προωθήστε τα μοναδικά πλεονεκτημάτα των online αγορών. Προσφέρετε προνόμια όπως ταχύτερα checkout, άμεση digital πρόσβαση ή αποκλειστικές εκπτώσεις μόνο online, όπως για παράδειγμα, «Έξτρα έκπτωση 10% για αγορές online!».

Βελτιώστε το engagement στα social media

Οι διαδραστικές ιδέες marketing για την Cyber Monday μπορούν να ενισχύσουν το engagement σε πλατφόρμες όπως το Instagram και το Facebook. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να κάνετε δημοσκοπήσεις, live events για αγορές ή δώρα. Θέτοντας ερωτήσεις όπως «Ποιο deal πρέπει να αποκαλύψουμε στη συνέχεια;» κρατά το κοινό σας αφοσιωμένο και ενθουσιασμένο για να ψωνίσει στο κατάστημά σας.

Εισαγάγετε εκπτώσεις μέσω gamification

Ενσωματώστε εκπτώσεις μέσω διαδραστικών στοιχείων gamification στις ιδέες marketing για την Cyber Monday για να κάνετε τις αγορές σας διασκεδαστικές. Για παράδειγμα, δημιουργήστε μια προσφορά «Spin the wheel για να κερδίσετε έως και 50% έκπτωση». Αυτές οι παιχνιδιάρικες και δημιουργικές ιδέες μπορούν να κρατήσουν τους πελάτες αφοσιωμένους ενώ οδηγείτε την επισκεψιμότητα στο online store σας.

Ξεκινήστε το promotion νωρίς

Σε τέτοιες ξεχωριστές ημέρες, καλό είναι να ξεκινάτε την προώθηση από νωρίς. Δημιουργήστε ενθουσιασμό κοινοποιώντας καμπάνιες teaser στα social media και αποστείλετε τα email εβδομάδες πριν. Ανακοινώστε επερχόμενες εκπτώσεις ή ειδικές προσφορές όπως «Ετοιμαστείτε για 30% έκπτωση σε όλα!» Η έγκαιρη προώθηση διασφαλίζει ότι το κατάστημά σας παραμένει στο μυαλό των καταναλωτών καθώς πλησιάζει η μεγάλη ημέρα των cyber εκπτώσεων.

Προσφέρετε κίνητρα με free shipping

Η δωρεάν αποστολή είναι μια από τις δημοφιλέστερες ιδέες marketing για την Cyber Monday, αλλά και γενικότερα από τις πιο αγαπημένες προσφορές των eshop, που μπορεί να ενισχύσει τις πωλήσεις. Προωθήστε μια προσφορά δωρεάν αποστολής, όπως «Δωρεάν αποστολή για όλες τις παραγγελίες άνω των 50 ευρώ!». Αυτό μπορεί να μειώσει την εγκατάλειψη του καλαθιού και να ενθαρρύνει τους πελάτες να κάνουν μεγαλύτερες αγορές, ανεβάζοντας ταυτόχρονα το AOV, καθιστώντας το κατάστημά σας πιο ανταγωνιστικό κατά τη διάρκεια της ​ημέρας.

Χρησιμοποιήστε στοχευμένο marketing 

Οι αποτελεσματικές ιδέες marketing για την Cyber Monday θα πρέπει να περιλαμβάνουν την αξιοποίηση των δεδομένων πελατών για τον προσδιορισμό του target market και την αποστολή προσωποποιημένων προσφορών email ή διαφημίσεων. Για παράδειγμα, στείλτε αποκλειστικές προσφορές για είδη σπιτιού σε πελάτες που έχουν αγοράσει στο παρελθόν παρόμοια αντικείμενα. Προσαρμοσμένες προσφορές όπως αυτές βοηθούν το online store σας να προσεγγίσει το σωστό κοινό και να αυξήσει τις μετατροπές.

γραφική αναπαράσταση στόχου με βέλος

Προσφέρετε επιλογές personalization 

Η προσωποποίηση της εμπειρίας των online αγορών είναι μία από τις καλύτερες ιδέες marketing για την Cyber Monday για την ενίσχυση της ικανοποίησης των πελατών. Προσφέρετε επιλογές προσαρμογής, όπως να επιτρέπεται στους πελάτες να προσθέτουν αφιερώσεις με χάραξη ή μηνύματα δώρου. Προωθήστε αυτές τις υπηρεσίες εξατομίκευσης με μηνύματα όπως «Δωρεάν εξατομίκευση αντικειμένου!». Αυτή η προσέγγιση βοηθά το eshop σας να συνδεθεί με τους αγοραστές σε προσωπικό επίπεδο.

Συνδυάστε τη λιανική και την ψηφιακή εμπειρία

Ενθαρρύνετε τους αγοραστές να συνδυάζουν εμπειρίες τόσο online, όσο και στο κατάστημα, προσφέροντας αποκλειστικά προνόμια. Για παράδειγμα, αφήστε τους πελάτες να περιηγηθούν σε προϊόντα στο eshop και να παραλάβουν τις αγορές τους στο κατάστημα για να αποφύγετε τις καθυστερήσεις παράδοσης. Αυτή η προσέγγιση εξασφαλίζει ευκολία σε μια τόσο bussy ημέρα και αυξάνει τις πωλήσεις για το κατάστημά σας. 

Αυξήστε τα ποσοστά ανοίγματος email

Η δημιουργία επείγοντος δεν γίνεται να λείπει από τις ιδέες marketing για την Cyber Monday, καθώς μπορεί να οδηγήσει σε περισσότερα ανοίγματα email και κλικ. Χρησιμοποιήστε  time-sensitive subject lines όπως «Βιαστείτε! Μόνο 4 ώρες έμειναν για έκπτωση 50%!» Αυτές οι στρατηγικές email ενθαρρύνουν τους πελάτες να ενεργούν γρήγορα, διασφαλίζοντας ότι οι προσφορές σας την πιο cyber Δευτέρα του χρόνου προσεγγίζουν ένα ευρύ κοινό.

Συνεργαστείτε με Influencers

Οι Influencers μπορούν να βοηθήσουν, επεκτείνοντας τις ιδέες marketing για την Cyber Monday, σε ένα ευρύτερο κοινό. Συνεργαστείτε με τοπικούς influencers για να δείξετε τις προσφορές σας:  Ζητήστε τους να κάνουν unboxing τα προϊόντα σας και να μοιραστούν έναν κωδικό προσφοράς. Οι συνεργασίες με influencer είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος προώθησης του eshop σας και σε νέους πελάτες.

Παρέχετε virtual assistance

Το Live chat ή οι συμβουλές μέσω βίντεο είναι εξαιρετικές ιδέες marketing για την Cyber Monday, καθώς παρέχουν υποστήριξη εικονικών αγορών. Προσφέρετε στους πελάτες την ευκαιρία να «συνομιλήσουν ζωντανά μαζί μας για προτάσεις δώρων», για παράδειγμα. Η εικονική βοήθεια κάνει τους online αγοραστές να νιώθουν υποστήριξη, βελτιώνοντας την εμπειρία τους και αυξάνοντας τα conversion.

Δημιουργήστε μια εύκολη πολυκαναλική εμπειρία

Μια ομαλή πολυκαναλική εμπειρία είναι μια από τις πιο φιλικές προς τον πελάτη ιδέες marketing για την Cyber Monday που μπορείτε να εφαρμόσετε. Επιτρέψτε στους πελάτες να πραγματοποιούν online αγορές και να παραλαμβάνουν τις παραγγελίες τους στο κατάστημα. Η προώθηση αυτής της άνεσης, όπως η «Παραγγείλετε σήμερα και παραλάβετε από το κοντινότερο κατάστημα», διευκολύνει τις αγορές για τους πελάτες σας και ενθαρρύνει περισσότερες πωλήσεις.

Black Friday στατιστικά που πρέπει να ξέρει κάθε πωλητής
Θα αφήσουμε τους αριθμούς να μιλήσουν για τη σημασία της ”πωλησιακής αυτής εορτής”. Αυτά τα Black Friday στατιστικά 2024 είναι σίγουρο ότι θα σε πείσουν!

Η Cyber Monday μπορεί να γίνει «καθηλωτική»

Καθώς η ημέρα αυτή συνεχίζει να κερδίζει δημοτικότητα, είναι μια ιδιαίτερη στιγμή για εσάς, ως ιδιοκτήτες eshop, να συνδεθείτε με τους πελάτες σας και να ξεχωρίσετε σε μια πολυσύχναστη αγορά. Εφαρμόζοντας δημιουργικές ιδέες marketing για την Cyber Monday, μπορείτε να ενισχύσετε τις πωλήσεις, να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα του brand σας, ενώ δημιουργείτε μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες σας. Η επιτυχία δεν προκύπτει μόνο από την προσφορά εκπτώσεων, καθώς είναι κομμάτι μιας μεγαλύτερης «εικόνας»: Πρόκειται για τη δημιουργία αξέχαστων εμπειριών αγορών που αυξάνουν την αφοσίωση και κάνουν το eshop σας να ξεχωρίζει, πολύ μετά το τέλος των sales event.