Σε πιο πρόσφατη έρευνα με περισσότερους από 13.000 εφήβους στις ΗΠΑ που έκανε η Piper Sandler που εξετάζει πώς μεταβάλλονται οι τάσεις στους εφήβους με την πάροδο του χρόνου, το Instagram αναδείχθηκε ως το πιο χρησιμοποιούμενο social media μεταξύ των εφήβων με το TikTok να είναι πιο δημοφιλές ως πηγή ψυχαγωγίας.
Η εποχή των Insta-Teens
Μέσα από την έρευνα της οποίας τα νούμερα μπορείτε να δείτε παρακάτω φάνηκε ότι για καθημερινή κατανάλωση βίντεο το Netflix κατατάσσεται ελαφρώς υψηλότερα από το YouTube ενώ το TikTok κερδίζει το IG ως το πιο αγαπητό social media.
Παρόλα αυτά όμως, το Instagram εξακολουθεί να είναι το νούμερο ένα, κερδίζοντας περίπου 7 ποσοστιαίες μονάδες από την τελευταία έρευνα. Το TikTok έρχεται δεύτερο με +5%, ακολουθούμενο από το Snapchat που έπεσε με -3%. Τα αποτελέσματα αυτά βέβαια δεν είναι κάτι μη αναμενόμενο, παρόλο που το Snapchat φαίνεται ότι έχει χάσει έδαφος από την προηγούμενη έρευνα. Πρόσφατα στις ΗΠΑ έγιναν αλλαγές στην παιδική προστασία της πλατφόρμας ύστερα από την εκτεταμένη χρήση της πλατφόρμας από παιδιά.

Όσον αφορά άλλες κοινωνικές πλατφόρμες, το Pinterest προκαλεί μεγαλύτερο ενδιαφέρον από ό,τι στο παρελθόν (+6%), ενώ το Facebook έχει επίσης μια μικρή ανάκαμψη (+2%). Εν τω μεταξύ, η πλατφόρμα που παλαιότερα ήταν γνωστή ως Twitter, μειώθηκε σε χρήση κατά το ίδιο ποσοστό μεταξύ των εφήβων (-2%).
Το γεγονός ότι το Instagram παραμένει δημοφιλές θα μπορούσε να σχετίζεται με τα κοινωνικά στοιχεία των χρηστών ενώ η στροφή της Meta προς το AI περιεχόμενο, όπως το AI Studio, το οποίο δεν είναι κάτι που όλοι έχουν αγκαλιάσει, φαίνεται επίσης να έχει αυξήσει τον χρόνο που αφιερώνεται στην εφαρμογή. Μόλις την περασμένη εβδομάδα, η Meta ανέφερε ότι υπάρχουν πλέον 40 εκατομμύρια νέοι ενήλικες που χρησιμοποιούν καθημερινά το Facebook στις ΗΠΑ και τον Καναδά, το υψηλότερο επίπεδο για περισσότερα από τρία χρόνια.
Όσον αφορά τον στρατηγικό σχεδιασμό, αυτές οι πληροφορίες πιθανώς δεν αλλάζουν τη στόχευση των eCommerce επιχειρήσεων, καθώς αυτές ήταν πιθανότατα οι πλατφόρμες που ήδη εξέταζαν όταν προσπαθούσαν να προσεγγίσουν νεότερους χρήστες. Ίσως όμως αξίζει να ρίξετε μια ματιά και στο Pinterest, ενώ οι υποβοηθούμενες από το AI διαφημίσεις του Facebook θα μπορούσαν επίσης να παρέχουν μια ισχυρότερη πορεία προς νεότερα κοινά από ό,τι ίσως περιμέναμε.

Ακόμη και έτσι όμως, το Instagram και το TikTok οδηγούν τον δρόμο με το Snapchat αν και ελαφρώς πεσμένο να διατηρεί τη σημασία και την επιρροή του σε αυτή την ηλικιακή ομάδα.