Κερδοφόρα η startup About You, αψηφώντας τις οικoνομικές προκλήσεις
Δεν την τρομάζουν οι οικονομικές φορτούνες της αγορά την γερμανική startup About You, η οποία φαίνεται να έχει επιτυχεί κερδοφορία το πρώτο τρίμηνο του 2023/2024, πετυχαίνοντάς τη κιόλας νωρίτερα από το αναμενόμενο.
Σταθερά ανοδική
Η γερμανική unicorn που ιδρύθηκε το 2014 και είναι ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα eshop μόδας στην Ευρώπη, κατάφερε να μην επηρεαστεί από τις ασταθείς συνθήκες της αγοράς και σημείωσε σημαντική πρόοδο αυξάνοντας τα έσοδα, τους πελάτες και τις παραγγελίες, κάτι που αναμένεται να συνεχίσει και για το υπόλοιπο έτος.
Η ABOUT YOU έχει στόχο να δημιουργήσει μια εμπνευσμένη και εξατομικευμένη εμπειρία αγορών μέσω website και app και περιλαμβάνει 600.000 προϊόντα από περίπου 3.800 brand. Έχει περισσότερους από 45 εκατ. μοναδικούς ενεργούς χρήστες ανά μήνα και η εμβέλεια του περιλαμβάνει όλες τις βασικές αγορές της ηπειρωτικής Ευρώπης με δυνατότητες παγκόσμιας αποστολής σε περίπου 100 χώρες.
Εκτός όμως από τα προϊντα μόδας, η startup έχει αναπτύξει και μια δική της ιδιόκτητη τεχνολογία eCommerce, το SCAYLE που διατίθεται ως προϊόν software-as-a-service για brand και πωλητές που θέλουν να αναπτυχθούν διεθνώς στο εμπόριο D2C.
Ο Tarek Müller, συνιδρυτής και συνδιευθύνων σύμβουλος της ABOUT YOU δήλωσε: «Το πρώτο τρίμηνο του 2023/2024, καταφέραμε να επιτύχουμε break-even πριν από το σχέδιο, σε ένα περιβάλλον που εξακολουθεί να είναι δύσκολο για την αγορά. Τα έγκαιρα στρατηγικά και επιχειρησιακά μέτρα μας επέτρεψαν να βελτιστοποιήσουμε περαιτέρω τα αποθέματα, τα logistics, τον προγραμματισμό μάρκετινγκ και τις προσλήψεις. Τώρα βλέπουμε τα οφέλη αυτών των μέτρων, καθώς αρχίζουν να αποδίδουν και να αποδίδουν απτά αποτελέσματα. Μαζί με την επιτευχθείσα αύξηση των εσόδων, θέσαμε τα θεμέλια για τη μακροπρόθεσμη κερδοφόρα ανάπτυξη του Ομίλου μας κατά το τελευταίο τρίμηνο».
Με γνώμονα την πειθαρχημένη μείωση του κόστους στο marketing και τη διοίκηση, ο όμιλος πέτυχε προσαρμοσμένο EBITDA ύψους €4,2 εκατ. με περιθώριο κέρδους 0,8%. και έσοδα για το ίδιο διάστημα €504,1 εκατ. από 39,6 εκατ. παραγγελίες από 12,8 εκατ. ενεργούς πελάτες τους τελευταίους 12 μήνες.
Φαίνεται λοιπόν ότι η eCommerce εταιρεία με έδρα το Αμβούργο συνεχίζει να αναπτύσσεται, κυρίως από άποψη εσόδων παρά από πλευράς τιμής της μετοχής.