Το AI ήρθε για να αλλάξει το eCommerce τοπίο και μεγάλα brands αρχίζουν τις αλλαγές και ενσωματώσεις. Η Levi Strauss & Co. ενισχύει το DTC και τις ψηφιακές στρατηγικές της προσθέτοντας την Alexa του Amazon με στόχο να βοηθήσει τους online αγοραστές να βρουν πιο εύκολα το τέλειο για εκείνους τζιν, μας αναφέρει το Digital Commerce 360.
Levi Strauss 🤝Alexa
Το Levi's Jeans Fit Guide, που λανσαρίστηκε στην Γερμανία στις 11 Νοεμβρίου, αξιοποιεί τη δύναμη της Alexa για να βοηθήσει τους αγοραστές να βρουν την ιδανική εφαρμογή και μάλιστα από το σπίτι τους. Οι αγοραστές στην Γερμανία μπορούν να ενεργοποιήσουν φωνητικά τον οδηγό λέγοντας «Alexa, starte den Levi's Fit Guide» σε συσκευές με δυνατότητα Alexa, το οποίο ζητά από τους χρήστες λεπτομέρειες όπως το φύλο, το στυλ και οι προτιμήσεις εφαρμογής, παρέχοντας προσαρμοσμένες συστάσεις προφορικά ή οπτικά σε ψηφιακές συσκευές με βάση τις απαντήσεις τους.
Στη συνέχεια, ο οδηγός προτείνει ένα από τα 18 στυλ τζιν για άνδρες και γυναίκες. Η Alexa του Amazon, όπου πρόκεται να ενσωματωθεί περισσότερο AI και ίσως και συνδρομή, μπορεί είτε να περιγράψει προφορικά την εφαρμογή είτε να την εμφανίσει οπτικά στις συμβατές συσκευές, επιτρέποντας στους αγοραστές να προσθέσουν τα προϊόντα απευθείας στο καλάθι τους στο αμερικανικό marketplace, να τα εντοπίσουν σε ένα κοντινό κατάστημα Levi's ή να ολοκληρώσουν την αγορά στην ιστοσελίδα της Levi's.

Η Levi's δήλωσε ότι είναι το πρώτο brand μόδας παγκοσμίως που προσφέρει μια επώνυμη εμπειρία αυτού του είδους στην Alexa. Οι αγοραστές στη Γερμανία μπορούν να έχουν πρόσβαση στον οδηγό μέχρι τον Δεκέμβριο με το brand να μην έχει μοιραστεί τίποτα άλλο για πιθανά μελλοντικά σχέδια επέκτασης.
Μια προσαρμοσμένη eCommerce εμπειρία
«Ο οδηγός προσαρμογής τζιν της Levi's υπογραμμίζει την εστίασή μας στο να είμαστε πρώτοι στο DTC, προσφέροντας στους καταναλωτές μας στη Γερμανία έναν καινοτόμο τρόπο για να βρουν την τέλεια εφαρμογή του τζιν τους», δήλωσε η Lucia Marcuzzo, διευθύνουσα σύμβουλος της Levi's για την Ευρώπη, σε δήλωση της εταιρείας. «Φέρνει στοιχεία προσωπικής εμπειρίας αγορών στην άνεση του σπιτιού τους και βοηθά να απομακρυνθεί μέρος της αβεβαιότητας γύρω από το στυλ και την εφαρμογή που συνοδεύει μια ηλεκτρονική αγορά».
Η Levi's έχει κατευθύνει την προσοχή της προς την ανάπτυξη του DTC τα τελευταία χρόνια, σηματοδοτώντας μια μετατόπιση μακριά από τα παραδοσιακά κανάλια λιανικής πώλησης. Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής, το brand denim έχει εισαγάγει εξατομικευμένες διαδικτυακές λειτουργίες, όπως το «See It In My Size» και το «What's My Size?» για να προσφέρει μια πιο προσαρμοσμένη εμπειρία αγορών. Εκτός όμως από τη συνεργασία με το Amazon, το brand εγκαινίασε νέες αναβαθμίσεις αναζήτησης και λειτουργίες αφήγησης ιστοριών προϊόντων, με στόχο τη βελτίωση της διαδικτυακής εμπειρίας και την καλύτερη σύνδεση των αγοραστών με τα προϊόντα που τους ταιριάζουν.

«Καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές χρησιμοποιούν τα άμεσα μηνύματα και τη φωνητική επικοινωνία για τις αγορές τους, το Jeans Fit Guide μας βοηθά να συναντήσουμε τους οπαδούς της Levi's εκεί που βρίσκονται, παρέχοντας παράλληλα την εξατομίκευση και την ποιοτική εξυπηρέτηση για την οποία είμαστε γνωστοί», ανέφερε ο λιανοπωλητής σε ανακοίνωσή του. «Αυτή η συνεργασία με την Amazon είναι το πιο πρόσφατο παράδειγμα των επενδύσεων της LS&Co. σε καινοτόμες τεχνολογίες που βελτιώνουν τις εμπειρίες των καταναλωτών σε κάθε κανάλι αγορών».
Παράλληλα με τις DTC προσπάθειές της, η Levi's δήλωσε ότι βλέπει το Jeans Fit Guide ως έναν τρόπο να ενισχύσει τη δυναμική του brand στην Ευρώπη, όπου τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 7% το τρίτο τρίμηνο του 2024.