Μεγάλα online marketplaces ο τοπ προορισμός για εορταστικές αγορές (ΗΠΑ)
Ενόψει των εορταστικών αγορών αποκαλύπτονται και οι προθέσεις των καταναλωτών στις ΗΠΑ καθώς μέσα από την έρευνα Insights της Omnisend φάνηκε ότι τα marketplaces θα έχουν την τιμητική τους.
Εξετάζοντας τις επιλογές των εορταστικών αγορών
Μια συντριπτική πλειοψηφία 82% των αγοραστών σχεδιάζει να αγοράσει δώρα από μεγάλα marketplaces φέτος, με το Amazon (94%) και το Walmart (63%) να βρίσκονται στην κορυφή της λίστας. Αναμένεται μάλιστα το πρόσφατο λανσάρισμα του Amazon Haul, που στοχεύει να ανταγωνιστεί σε τιμές τα κινεζικά Temu και η Shein να αυξήσει ακόμη περισσότερο τη δημοτικότητα της Amazon αυτήν την περίοδο των εορτών.
Τα δεδομένα επίσης έδειξαν ότι ένα 23% των Αμερικανών αγοραστών σχεδιάζει να ψωνίσει από το Temu και ένα 10% σχεδιάζει να ψωνίσει από το Shein, ενώ και τα φυσικά καταστήματα αναμένεται να παίξουν επίσης ενεργό ρόλο στις αγορές χριστουγεννιάτικων δώρων με 59% τα μεγάλα καταστήματα πωλήσεων, 42% τα εκπτωτικά καταστήματα, 22% οι μικρές επιχειρήσεις και ένα 10% τα εξειδικευμένα ή boutique καταστήματα.
Σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες, το 45% παραδέχονται ότι θα κάνουν δώρα στον εαυτό τους κατά την περίοδο των εορτών με τους περισσότερους να αγοράζουν είδη που θα αγόραζαν ούτως ή άλλως για να επωφεληθούν από τις εκπτώσεις (67%) και ένα περαιτέρω 32% να επιβραβεύει τον εαυτό του με αυθόρμητες λιχουδιές. Επίσης, ένα 25% διαπιστώνει ότι τα δώρα που παίρνει για κάποιον άλλο θα ήταν καλά και για τους ίδιους, οπότε αγοράζει και δεύτερο.
Η άνοδος της Small Business Saturday
Το 29% των Αμερικανών σχεδιάζει να συμμετάσχει στο Small Business Saturday φέτος, με το 71% να σχεδιάζει να επισκεφθεί τοπικά καταστήματα μικρών επιχειρήσεων, το 18% να αναμένει να ψωνίσει από online store μικρών επιχειρήσεων και το 10% να ψωνίσει από το Etsy και άλλες παρόμοια eCommerce marketplaces για μικρές επιχειρήσεις.
Όσον αφορά τους κυριότερους λόγους συμμετοχής στο Small Business Saturday, το 62% δηλώνει ότι τους κάνει να αισθάνονται καλά που υποστηρίζουν τις μικρές επιχειρήσεις και το 17% θέλει να αποφύγει το πλήθος και τα μεγάλα καταστήματα.
«Ειδικά οι μικρές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν συνεχείς προκλήσεις για να ξεχωρίσουν κατά τη διάρκεια της εορταστικής αγοραστικής περιόδου, ειδικά όταν η Black Friday και η Cyber Monday δεν είναι πλέον ημερήσιες εκδηλώσεις, αλλά συχνά διαρκούν μια εβδομάδα», λέει ο Greg Zakowicz, ανώτερος εμπειρογνώμονας ηλεκτρονικού εμπορίου της Omnisend. «Προσθέστε περισσότερο ανταγωνισμό μετά το πρόσφατο λανσάρισμα του Amazon Haul σε συνδυασμό με τον περιορισμένο χρόνο και το προσωπικό, το οποίο είναι πάντα ένας αγώνας για τις μικρές επιχειρήσεις. Έτσι, η αυτοματοποίηση email μπορεί να έχει εξαιρετικά μεγάλο αντίκτυπο».
Πέρυσι, τα αυτοματοποιημένα μηνύματα δημιούργησαν το 41% των πωλήσεων email marketing και μόνο το 2% των αποστολών.