Ο στόχος κάθε online store είναι να προσφέρει μια καλή εμπειρία και να μετατρέπει τους επισκέπτες σε πελάτες. Για να το πετύχουν αυτό, πολλές brands πλέον αναζητούν τα καλύτερα Shopify apps για customer acquisition: Αυτά τα εργαλεία, διασυνδέονται στα eshop και βοηθούν τους ιδιοκτήτες καταστημάτων να ελέγχουν πώς ξοδεύουν τα χρήματά τους και τι λειτουργεί καλύτερα. Δεν πρόκειται μόνο για περισσότερες πωλήσεις, αλλά για πιο έξυπνες κινήσεις.

Όταν χρησιμοποιείτε τις σωστές εφαρμογές, μπορείτε να παρακολουθείτε τα αποτελέσματα, να διορθώνετε ό,τι δεν λειτουργεί και να βελτιώνεστε μεθοδικά. Δεν χρειάζεται να βασίζεστε σε εικασίες και υποθέσεις. Χρειάζεστε απλώς τα σωστά εργαλεία που θα σας δείξουν πού πηγαίνουν τα χρήματά σας και πώς να τα χρησιμοποιήσετε καλύτερα.  

Τι είναι το customer acquisition και γιατί είναι σημαντικό;

Πριν περάσουμε στα καλύτερα Shopify apps για customer acquisition, ας αποσαφηνίσουμε ορισμένα πράγματα:

Customer Acquisition Cost σημαίνει Κόστος Απόκτησης Πελάτη. Αυτός ο αριθμός δείχνει πόσα χρήματα ξοδεύει μια επιχείρηση για να αποκτήσει έναν πελάτη. Περιλαμβάνει: Τα χρήματα που πληρώνετε για διαφημίσεις, το marketing, τα έξοδα πωλήσεων, ακόμα και το κόστος για την παραγωγή, αποθήκευση και αποστολή των προϊόντων που αγοράζουν οι πελάτες. Είναι ένας από τους πιο σημαντικούς αριθμούς για κάθε online επιχείρηση.

Ας πούμε ότι το eCommerce brand σας ξοδεύει 10.000 ευρώ για marketing και πωλήσεις μέσα σε ένα μήνα. Αποκτάτε 1.000 νέους πελάτες αυτόν τον μήνα. Αυτό σημαίνει ότι το customer acquisition σας είναι 10 ευρώ. Ξοδέψατε 10 ευρώ για να αποκτήσετε έναν πελάτη.

Αλλά δεν είναι μόνο μαθηματικά. Σας βοηθά να καταλάβετε πώς τα χρήματά σας μετατρέπονται σε πραγματικούς πελάτες. Δείχνει αν η δουλειά σας φέρνει αποτελέσματα και αν η επιχείρησή σας μπορεί να αναπτυχθεί με υγιή τρόπο.

Στον τομέα του eCommerce, ο ανταγωνισμός είναι έντονος. Πολλά Shopify stores εμπορεύονται παρόμοια πράγματα. Επίσης, το κέρδος σας από κάθε προϊόν είναι μερικές φορές μικρό. Γι’ αυτό το να γνωρίζετε το CAC σας, σας βοηθά να πάρετε πιο συνετές αποφάσεις για το budget σας.

Απαντά σε σημαντικές ερωτήσεις, όπως:

  • Ξοδεύετε πάρα πολλά για να αποκτήσετε νέους πελάτες;
  • Οι διαφημίσεις σας φέρνουν καλά αποτελέσματα;
  • Μπορεί η επιχείρησή σας να αναπτυχθεί χωρίς να χάσει χρήματα;

Επίσης, είναι σημαντικό όταν θέλετε επενδυτές. Άτομα που θέλουν να επενδύσουν στην επιχείρησή σας συνήθως ελέγχουν το customer acquisition σας και το συγκρίνουν με κάτι που ονομάζεται LTV — που σημαίνει πόσα χρήματα κερδίζετε από έναν πελάτη με την πάροδο του χρόνου. Αν η αναλογία LTV προς CAC είναι 3:1, είναι καλό σημάδι. Για παράδειγμα, αν το CAC σας είναι 10 δολάρια, ο πελάτης σας πρέπει να φέρει 30 δολάρια. Αυτή η ισορροπία δείχνει ότι η επιχείρησή σας είναι υγιής και μπορεί να αναπτυχθεί.

Η μείωση του είναι ένας μεγάλος στόχος για τους περισσότερους marketers του eCommerce. Είναι επίσης από τα πιο δύσκολα πράγματα που μπορείτε να πετύχετε. Μπορείτε να το μειώσετε βελτιώνοντας τις διαφημίσεις σας ή χρησιμοποιώντας περισσότερους από έναν τρόπους marketing (όπως Google Ads, email, social media). Αλλά αυτό απαιτεί έξυπνο σχεδιασμό και δοκιμές.

Τα καλύτερα Shopify apps για customer acquisition

Για να μειώσετε το κόστος απόκτησης πελατών (CAC) και να βελτιώσετε την αποδοτικότητα των διαφημίσεών σας, υπάρχουν αρκετές εφαρμογές που μπορούν να σας βοηθήσουν να παρακολουθήσετε τα αποτελέσματα των καμπανιών σας και να λάβετε πιο ενημερωμένες αποφάσεις. Αυτά τα apps παρέχουν ακριβείς αναλύσεις και δεδομένα σε πραγματικό χρόνο, επιτρέποντας σας να εστιάσετε σε στρατηγικές που οδηγούν σε πραγματικά αποτελέσματα. 

Ως Eshop experts, συγκεντρώσαμε μερικές από τις πιο δημοφιλείς και αποτελεσματικές εφαρμογές για τη βελτίωση του κόστους και την ενίσχυση του online store σας:

Triple Whale

Το Triple Whale είναι από τα Shopify apps για customer acquisition που παρακολουθούν πόσα χρήματα ξοδεύετε για διαφημίσεις και τι λαμβάνετε σε αντάλλαγμα. Παρέχει έναν σαφή χώρο για να παρακολουθείτε τα δεδομένα από το Facebook, το Google Ads, το TikTok και άλλες πλατφόρμες. Αυτό σας βοηθά να σταματήσετε να σπαταλάτε χρήματα και να εστιάσετε στις διαφημίσεις που πραγματικά φέρνουν νέους πελάτες σε καλό κόστος. Η εφαρμογή περιλαμβάνει έξυπνα AI εργαλεία και δείχνουν πώς πηγαίνει η επιχείρησή σας, πώς αποδίδουν οι διαφημίσεις σας και πώς συμπεριφέρονται οι πελάτες σας. Το Triple Whale συνεργάζεται με εργαλεία όπως το Checkout, το Google Ads, το Klaviyo, το TikTok, το Gorgias και άλλα. Ανήκει στην κατηγορία Analytics και είναι μία από τις καλύτερες εφαρμογές για τη μείωση του κόστους απόκτησης, δίνοντάς σας σαφή αποτελέσματα σε πραγματικό χρόνο.

Lifetimely

Το Lifetimely σας βοηθά να παρακολουθείτε πόσο κοστίζει η απόκτηση ενός νέου πελάτη και πόσα χρήματα φέρνει κάθε πελάτης με την πάροδο του χρόνου. Έχετε διαθέσιμα τα data CAC και LTV σε μία εύκολη προβολή. Ο πίνακας ελέγχου είναι απλός, ώστε και οι χρήστες που δεν διαθέτουν τεχνική εξοικείωση να το κατανοούν γρήγορα. Λαμβάνετε επίσης αυτόματα αναφορές μέσω email, που δείχνουν κέρδη και τάσεις. Είναι από τα Shopify apps για customer acquisition που σας ενημερώνει ποιες πλατφόρμες φέρνουν πιστούς αγοραστές και ποιες κοστίζουν πολλά χωρίς να επιστρέφουν κέρδη. Αυτό σας επιτρέπει να αλλάξετε τον προϋπολογισμό σας και να μειώσετε το κόστος απόκτησης σε όλες τις πλατφόρμες. Μπορείτε επίσης να ελέγξετε το πλήρες αγοραστικό ταξίδι κάθε πελάτη: Από πού ήρθε, πώς ψωνίζει και αν επιστρέφει. Αυτό σας βοηθά να αποφασίσετε αν μια διαφήμιση άξιζε τα χρήματα που ξοδεύτηκαν. Η εφαρμογή δείχνει επίσης πόσο χρόνο χρειάζεται για να ανακτήσετε τα χρήματα που ξόδεψατε για να αποκτήσετε κάθε πελάτη.

AdScale

Το AdScale είναι ένας διαχειριστής διαφημίσεων που δημιουργεί, διαχειρίζεται και βελτιώνει τις διαφημίσεις σας σε Facebook, Instagram και Google. Ανήκει στην κατηγορία Analytics. Τα AI εργαλεία του βοηθούν να μειώσετε το CAC δείχνοντας διαφημίσεις μόνο στους σωστούς αγοραστές, χρησιμοποιώντας δεδομένα του καταστήματός σας για να καθοδηγήσουν κάθε βήμα.Είναι ένα από τα Shopify apps για customer acquisition που διαβάζει τα δεδομένα του Shopify και τα μετατρέπει σε πιο «έξυπνες» διαφημίσεις. Δημιουργεί διαφημίσεις εικόνας, κειμένου και βίντεο γρήγορα. Μπορείτε να παρακολουθήσετε την απόδοση των διαφημίσεων και του καταστήματός σας σε έναν ενιαίο χώρο για να δείτε πόσο κοστίζει κάθε πελάτης και πώς να μειώσετε το customer acquisition. 

DataDrew

Το DataDrew σας βοηθά να κατανοήσετε καλύτερα τους πελάτες σας. Σας δείχνει πόσα ξοδεύουν, πόσο συχνά επιστρέφουν και πόσο καιρό παραμένουν. Αυτό σας βοηθά να βρείτε ποιους πελάτες αξίζει να στοχεύσετε με διαφημίσεις και ποιες καμπάνιες κρατούν το CAC χαμηλό. Εντοπίζει μοτίβα στην αγοραστική συμπεριφορά (loyalty, επαναλαμβανόμενες αγορές κλπ). Στη συνέχεια, μπορείτε να επενδύσετε τον προϋπολογισμό σας σε ανθρώπους που είναι πιο πιθανό να αγοράσουν ξανά και να μειώσετε το κόστος απόκτησης πελατών μακροπρόθεσμα. Η εφαρμογή συγκρίνει επίσης τα αποτελέσματά σας με άλλα καταστήματα στον κλάδο σας.

Διαβάστε ακόμη: Τα 11 καλύτερα Shopify loyalty & reward apps

Τα καλύτερα Shopify loyalty & reward apps
Τα καλύτερα Shopify loyalty & reward apps που πρέπει να ενσωματώσεις στο eshop σου.

Angler

Το Angler είναι από τα Shopify apps για customer acquisition που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να μαντέψει ποιοι πελάτες είναι πιθανό να αγοράσουν και να μείνουν. Αυτό σας βοηθά να αποφύγετε την σπατάλη διαφημιστικών πόρων σε λάθος άτομα. Μειώνει το CAC, καθώς εστιάζει μόνο σε αγοραστές που έχουν σημασία. Λειτουργεί στο background, χρησιμοποιώντας τα data του eshop σας, χωρίς να αλλάξει το workflow σας. Ανήκει στην κατηγορία των Analytics και είναι ένα ισχυρό app που σας βοηθά να τι μειώσετε, ενώ βελτιώνετε την απόδοση των διαφημίσεών σας.

Μειώστε το CAC με τα σωστά apps 

Με τη σωστή επιλογή εργαλείων, μπορείτε να αλλάξετε τον τρόπο που αναπτύσσεται το κατάστημά σας. Τα Shopify apps για customer acquisition, δεν βοηθούν μόνο στη μείωση των εξόδων, αλλά σας βοηθούν να καταλάβετε τι αποδίδει, να συγκεντρώσετε τις προσπάθειές σας και να σταματήσετε τη σπατάλη χρόνου. Αν θέλετε καλύτερα αποτελέσματα χωρίς υποθέσεις, δοκιμάστε εφαρμογές που μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Τα μικρά βήματα μπορούν να φέρουν μεγάλα αποτελέσματα, όταν παρακολουθείτε το κόστος και προγραμματίζετε έξυπνα.